Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
KLINIKUM
Autor: andre (Občasný) - publikováno 22.3.2002 (20:01:59)


Poznámky k tomuto příspěvku
westfood (Občasný) - 22.3.2002 > čéče, ty si to dáváš, už se něco staví nebo je to jen učňovské pečivo?
Body: 5
<reagovat 
ljucca (Občasný) - 22.3.2002 > Vo co ti de? Chceš tu machrovat nebo co? Pěkně cáchlá grafika, si byl asi pekne na srot, kdyz te vezli na kliniku. Pac v tom nevydim ani kompozyci ani dusevni pocity nebo tak neco. Rozumis mi. Ale jo davam 5 bodu.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 22.3.2002 > ANDRE ANDRE ANDRE ANDRE ANDRE ANDRE ANDRE ANDRE
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 22.3.2002 > Hmm.. neshledavam na tom nic zajimaveho
Body: 1
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 23.3.2002 > vole, dáme kouř... pilně studujeme v cáchách, whau ... dobrý
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 23.3.2002 > hmmm, zajímavý ...
<reagovat 
Petr Krasny (Občasný) - 23.3.2002 > Je to takové jemné.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 23.3.2002 > No...to je teda dost průměrný ne. Bezvýrazně umělecký...vůbec neslovilo.Třebas někoho jo :o)
<reagovat 
Matěj (Občasný) - 23.3.2002 > Líbííí :o)
Body: 5
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 23.3.2002 > klinikum andree
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 24.3.2002 > ANDRE:Ale probral, a to natolik, že za jakoukoliv kritiku už jsem zvyklý automaticky očekávat výpad a to od jakýhokoliv nicku :o) Bezvýrazně umělecký?Jak to mám vysvětlit, když jsem ten pojem nevymyslel :o)
Jo, mimochodem, na AV ČR fakt pracuju, z čehož vyplývá, že mě tam přijali bez toho aniž bych to musel vysvětlit :o)
A teď mi promiň, že musím přerušit svůj megalomanský výstup, neboť se du dívat na MTV a masturbovat nad novými klipy Marilyna Mansona a Britney Spears, nevím u kterýho se udělám dřív :o)
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 24.3.2002 > Takové dobře mlžné,... a zelené, zelenou já ráda
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 24.3.2002 > DK : Hm klipy Marilinka mnamiky mnamiky, ale stejně nic nepřekoná starý Sweet Dreams :-)
Body: 5
<reagovat 
sinah (Občasný) - 25.3.2002 > Celkem horká hlava,ne?
Body: 5
<reagovat 
Petr Krasny (Občasný) - 25.3.2002 > Ad Andrej Andrejevic. Neprudí. Myslel jsem, že tě potěší nejvyšší bodové ohodnocení.
<reagovat 
čtenář adammo - 25.3.2002 > supereeer, je to bomba vole davam jedna
Body: 5
<reagovat 
westfood (Občasný) - 25.3.2002 > ten totem je ňáký čudný
<reagovat 
Petr Krasny (Občasný) - 25.3.2002 > Máš či nemáš. To je to, oč tu běží.
<reagovat 
svit (Občasný) - 26.3.2002 > Ahoj Andre, grafika pozadí se mi líbí, je příjemná a mírná a pověsil bych si ji doma na zeď. Ty šedé činčuračky dole už bych tam nedával... "čárkový kód" - to je jen takové hraní... aby se kompozičně doplnil levý dolní roh... ale mohlo tam být místo těch obdélníčků libovolný šedý text a pocit by byl velmi podobný... řekněme, že pozadí je příroda, popředí dole je techno... výsledkem té kombinace je svět biorobotů, která vede do pekel. Podobně na mně působí i ikonka -portrét, kterou zde na mne pokaždé dýchneš. ... možná je ze zdejších příspěvků na můj vkus někdy cítit jen SARKASMUS ... taková povinná legrace... Starý příteli, zdravím do Cách!
Body: 3
<reagovat 
Mari (Občasný) - 4.4.2002 > Tohle se mě líbí ANDRE, jo, líbí. Barevně (I love greeeeeeeeeeeeeeen), i že je to takové jemné...
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 8.4.2002 > pse pudingo pojd na pokec
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter