Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Jedinečná alpská chuť z kolekce Draci
Autor: NikiShadow (Občasný) - publikováno 27.7.2007 (02:18:34)
následující v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Lumiik (Občasný) - 27.7.2007 > dobry to je, ale vadi -kde jsou zadni nohy? to jakoze pristava prave predator:-ú a zuzlana nozicka je o tretinu delsi nez ta co se do ni jeste nepustil..?
<reagovat 
 touha (Občasný) - 27.7.2007 > Lumiik> tak to jste mě fakt rozesmál, pane malíři...
vy jak píšete bez diakritiky...tak zuzlana nozicka je boží:)

<reagovat 
 NikiShadow (Občasný) - 29.7.2007 > Lumiik> zadní nohy jsou mimo záběr, kdyby tam byli, bylo by dračí tělo nepřirozeně krátké a vypadalo by to děsně... Zkoušela jsem to... A žužlaná nožička neni žužlaná, ale skoro utržená...
<reagovat 
Licorne Noir (Občasný) - 29.7.2007 > No já se nechci považovat za znalce draků.. ale představa draka, který má tak dlouhé přední a tak "krátký" krk mi nějak nejde do hlavy. Já osobně jsem si myslel, že to jen velkej fantasy vlk, který právě dopadnul na oběť.. A ta noha se mi také zdá neúměrná.. i kdyby byla ukouslá, tak to by jí musel mít na kraji rtu (a navíc ten druhý kus vypadá nepřerušeně). Nápad je fajn :)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 30.7.2007 > Tato témata mne neberou, ale styl kresby se mi zdá dobrý a zapojení barev zdařilé.Jak pokročilé je zkousnutí končetiny mi nepřipadá tak důležité.
Body: 5
<reagovat 
T24 (Občasný) - 30.7.2007 > Mě žádný proporce nezarážej. Líbí se mi barevnost - hlavně jak jsou barvy nanesený. Draka taky vidím spíš v doskoku. Kdybych měl říci něco k oné dlouhé noze - natažená by byla hubenější, ne takhle buclatá. Ale mě to fakt nepřijde, jako chyba, celý se mi to líbí. Mě zajímá spíš ideový hledisko toho, že když se podívám na obličej draka a krávy, tak díky podobnýmu šrafování a stínování mi přijde, že ten drak ve srovnání s krávou není zase tak moc zlej.
<reagovat 
 NikiShadow (Občasný) - 30.7.2007 > T24> Wrheh, děkuji za kritiku... Mnoo, když on neměl být nějak moc zlej.,.. prostě se krmí....
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 2.8.2007 > ach bože...
Body: 1
<reagovat 
zoly (Občasný) - 15.8.2007 > z draka jde strach, ale mně se nejvíc líbí ten kravičko-oslík (vzdávám hold alpským kravám rodu Milka):)) ale vážně..to pozadí mi přijde nedodělaný - ruší mě barvy, nedomyšlený horizont, žádné detaily....asi bych to nechala bez pozadí..bylo by to takový mystický:)
Body: 4
<reagovat 
 NikiShadow (Občasný) - 16.8.2007 > zoly> Mnooo, bez pozadí by to bylo asi hodně divný... XDDD Jinak to pozadí je zcela dodělaný... Mělo být co nejjednodušší, pro kontrast draka a celýho toho motivu... ^^
<reagovat 
 zoly (Občasný) - 17.8.2007 > NikiShadow> Ty jsi autorka:)) nicméně si myslím, že právě ten kontrast drak-pozadí tomu chybí..a je to z důvodu téměř stejné barvy draka jako je barva středního "pruhu" pozadí...možná je zádrhel tady;)..
<reagovat 
 NikiShadow (Občasný) - 20.8.2007 > zoly> Jooo, tak to už opravdu asi ano... :D Kámoška měla názor že ten drak by byl lepší mnohem tmavší, ale to bych dokonale překryla tu tuš a to bych si už asi skočila... :-/ Mno teď už to asi jen tak nenapravým...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 11 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter