Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Comics
 > Comics
 > Big dýl
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí obrázek Kovbojovo dobrodružství svazek 1 - část druhá z kolekce Kovbojovo dobrodružtví
Autor: Smeťa (Občasný) - publikováno 20.7.2007 (11:02:16)
další obrázek>

Přes dvacet let starý komiks tehdy šestiletého Sméti. Sám autor prohlašuje, že by to dnes nezvládl lépe. Ostatně pochybuju, že by to kdokoli mohl zvládnout lépe...

Posuďte sami, bezesporu se jedná o mistrovské dílo. Práce čítá tři svazky, každý svazek obsahuje strhující příběh.

Nechte se unášet napínavým dobrodružstvím kovboje s pérem!

 

Příští část jen pro silné povahy! Nedoporučuji osobám mladším patnácti let!

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 20.7.2007 >
<reagovat 
dadik (Občasný) - 20.7.2007 > něco podobnýho mám po synkovi....jojo
rozkošný
Doporučil 
<reagovat 
michalie (Občasný) - 20.7.2007 > Nemá to chybu...a úsměv mi naskočil,ačkoli mě v tuto chvíli naxralo:) spoustu věcí,to sem potřebovala, díky za to, je to skvělý:))))
<reagovat 
touha (Občasný) - 20.7.2007 > super:-))
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 20.7.2007 > jsem fakt zvědavej jak to dopadne ..už začátek byl drsnej, jestli to bude ještě drsnější tak jen doufám že sméťa nesedí a proto to sem dáváš za něj :D..hyjééé :)
<reagovat 
T24 (Občasný) - 20.7.2007 > Je to fakt bobma - nejvíc mě pobavilo spontální: "tak už padni" Nutí mě to chovat k oněm kaubojům lidské city, což je v dnešní povrchní době užitečné.
Hehé a taky je dobrý že se furt smějou
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 20.7.2007 > chudáci Indiání - ti dopadnou ;o))))
<reagovat 
Arid (Občasný) - 21.7.2007 > chci pokračování!!!!!
Body: 5
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 22.7.2007 > 8¨-)))))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3 4 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter