Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Beze slov...
Autor: Akira (Občasný) - publikováno 24.6.2007 (03:22:31)
Seděla tiše na břehu jezera a čekala na první červánky raního úsvitu.Tma ji zahalovala jako mlžný závoj a hladila její holé ruce,jako by ji chtěla utěšit v bolesti.Dívka byla vysoká a štíhlá,s tmavými vlasy,které jí spadaly na ramena a jen tu a tam v nich probleskovaly kdysi světlé pramínky.Oči nepřítomně upřené na vodní hladinu a pohled ztracený jakoby hrozně daleko.Oči,které se dříve smály jiskrami ohně když tančila,nebo se těšila z přítomnosti své rodiny.Nyní vyhasl její pohled a ona jakoby zůstala jedinnou bytostí na celém světě.Srdce,které kdysi jásalo z přítomnosti milované osoby, bylo nyní studené a rozbité na tisíce kousků jako střepy zrcadla.Konečně začalo svítat a mezi temnými mraky se objevily červánky drobné jako kapky krve.Dívka se nepohnula,jen dál sledovala nyní se čeřící hladinu a zdála se být duchem nesmírně vzdálena této překrásné raní scenérii.Ten,koho milovala právě zemřel a ona ztratila to nejvzácnější co mohla najít na světě,který považuje za místo zkázy a utrpení.I přes sílu,kterou zdědila,přes moc kterou má,nedokázala ochránit ten vzácný lidský život.Není už stejná jako před několika hodinami a nikdy už stejná nebude.Nelituje.Ví,že jsou tu stále i jiní,kteří touží po její přítomnosti a po tom aby žila.Tedy s nimi bude hrát hru.Smát se a radovat jako dřív a nikdo se nedoví,že v srdci ji při každém úsměvu zabolí,jako by měla v hrudi dýku.Nikdo se nedoví jaká je pravda,protože by se smáli.Smáli by se,jak je naivní a hloupá,že věřila a milovala.Ale jí už na tom nezáleží.Rozhodla se.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter