Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Rytířský kůň z kolekce Koně
Autor: Kaneček (Občasný) - publikováno 28.6.2007 (00:08:59)
následující v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Estel (Občasný) - 28.6.2007 > Rozinanta :)
Body: 5
<reagovat 
damika (Občasný) - 28.6.2007 > Proč rytířský? Nepoznám to....useknuté ucho? Bude mít brnění? :)
<reagovat 
 Kaneček (Občasný) - 28.6.2007 > Damika> Má takový zlostný výraz a taky to useknuté ucho...
<reagovat 
 damika (Občasný) - 28.6.2007 > skanec> Nějak bych ještě "zdrsnila" výraz, ale už bude nejspíš suchý. :)
Body: 5
<reagovat 
 Kaneček (Občasný) - 28.6.2007 > Damika> Dokonce naglazovaný...
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 29.6.2007 > anéni blbý, že je to furt ten samej? teda s jinimálníma obměnama... uniká mi tu, proč to vlastně děláš
<reagovat 
 Kaneček (Občasný) - 29.6.2007 > Prokletí> Dělám to proto, že mě to baví a taky jsem to dělala na praktickou maturitu - co ti na to mám jako odpovědět - koně mám ráda, proto jsem si toto téma vybrala a zdaleka není pravda, že to je stejné :-D + blbý mi to vůbec není...
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 29.6.2007 > skanec> se ptám jinam: ne, po tématu, ale proč jsou všechny ty hlíny stejný? máš v tomhle jasno? nemyslim to zle, ale je to trochu masárna naflákat 10x jeden nápad a vrznout mu jinej název ;o)
<reagovat 
 Kaneček (Občasný) - 29.6.2007 > Prokletí> Teď to zase nemýslím zle já, ale dle toho co píšeš, tak tomu vůbec nerozumíš ;-) Jiné hlíny? Hehmmm, tak můžu ti říct, že kubistický kůň je dělaný z jiné hlíny než kubistický a nebo Tě totálně nechápu co ze mě chceš vypáčit... Co se týče toho Jen naplácání - to snad nemyslíž vážně? A jestli jo - nevím co k tomu napsat, asi jen tvůj názor a já ti ho neberu...
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 29.6.2007 > skanec> A teď jsme u mateirálu... nenene, proč jsou si ty hlavy tak podobný, krom kubistický pořád jeden postup... proč jich nasekáš tolik? pak už bych je dělal stejný, ale podobný pokusy dělali třeba Rafani (jakkoli se o nich nechcu bavit). Ju?
<reagovat 
 Kaneček (Občasný) - 29.6.2007 > Prokletí> Když napíšeš, že jsou všechny ty hlíny stejný, tak já to chápu tak, že si myslíž, že je to dělané ze stejného materiálu :-D Ehm...
Jelikož si myslím, že ty hlavy nejsou stejné, tak na to mám jen jedno... Kubistický je z kusů hlíny, udivený je dělaný šňůrovou technikou a pravěký z velkých platů a ten kůň je naprosto dutý, narozdíl od udiveného a kubistického...
Jinak dle vzhledu podle mě nejsou vůbec stejní...
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 29.6.2007 > skanec> ale když je vrazíš vedle sebe - nevidíš tam, že je to drobně obměněná variace jednoho, nehledě na techniku?






<reagovat 
 Kaneček (Občasný) - 29.6.2007 > Prokletí> Tak já mám na to svůj názor a nebudu to mlet pořád dokola, vražení vedle sebe byli na výstavě a nikdo takovou připomínku neměl, jelikož to byla maturitní práce na téma koně a koně asi nezměníš... A jestli ti připadají divné klabonosy, tak to je bohužel moje úchylka ... a dělám takové sklony...
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 29.6.2007 > skanec> jsme to názorově přkombinovali, nechme teho, jináč budou koně z nás.
zajdem na pivo a pořešíme
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 4.7.2007 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
3 4 6 (7) 9 10 11 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter