Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Něco o nás, o lásce a životě!
Autor: GIGG (Občasný) - publikováno 6.3.2002 (23:49:37)
Milovat je rozkoš vidět, dotýkat se, cítit všemi smysli v největší možné blízkosti milované osoby, která nás též miluje!!!

CO je život?!
Život je krásný, život se mění, všeho, i bídy do času, s temnot se dereme na světlo denní z nejkrkolomnějších zápasu, bude i to co není!
A co je láska?!
Láska je nepokojná vlna, láska je jenom spívající žena, láska je polibek a sladké chvění, láska je jenom sen a probuzení!
A co je žena?!
Žena je věčně nedopitá číše, vrozená něha, dokonalý tvar a báseň kterou nikdo nenapíše, žena je něco jako boží dar!
A tak jako potok hledá řeku a řeka hledá oceán, i větry běží ve stálem spěchu v střety sladkým spojením. Nepárné nic nechce být, to zákon světa je, jeden duch, jedno tělo, nuž my dva proč né?!
Přesto že se oba milovali a žádný to nepřiznal, ač chtěli zemřít láskou, přec mračili se dál. Pak viděli se zřídka, jen ve snu, jenom tak, byli už dávno mrtvi, nevěděli to však! Však dokud Ti z vlasů blesky jasu bijí, jež zlato v slunci marně dohání, dokud se pyšně, jako svítání Tvé bílé čelo sklání nad lílií, dokud i ten, kdo první růži míjí, k Tvým rtům je váben mání nemání, dokud se křišťál skromně uklání k Tvé jemné, křehce vykroužené šíjí, užívej šíje, vlasů, rtů a čela než to, co v létech lesku bylo víc, než zlato, křišťál, nežli růže skvělá, změní se v mdlobu zvadlých slunečnic, a potom - jako nakonec Ty celá- v prach, v hlínu, v bláto, v popel, v přízrak, v nic.

Však jedno vám pofím, mít víru to važaduje odvahu, schopnost riskovat, být připravený příjímat bolesti, sklamání i strasti!
Tak žíjte a užívejte života!!! :-))))





Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář felicitae - 6.3.2002 > No, hned se to lip cte...
Body: 5
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 7.3.2002 > Rozsekala bych některé řádky, takhle se v tom člověk trošku topí.
Slova typu smysli, pofím, sklamání apod. komentovat nebudu, patně patříš mezi ty autory, kteří by mě za kritiku pravopisu umlátili argumenty o tvůrčí svobodě.

<reagovat 
Godard (Občasný) - 7.3.2002 > Dal jsem si tu práci a dočetl až do konce. Bohužel. Ztráta času i peněz za internet. :-((
<reagovat 
Čtenář - 7.3.2002 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář Musae - 7.3.2002 > Je to dobré, nenech se odradit.
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 8.3.2002 > Trocha konstatování tisíckrát omletejch očividnejch frází, větší trocha hrubek a ještě větší trocha šílený češtiny. Souhlas s Godardem. Radši se odradit nech - od podobnýho stylu...
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 8.3.2002 > farářskej, člověče, tys mě vyděsil. Našla jsem tuhle poznámku v poště a než jsem si uvědomila, že není pro mě... Uf!
<reagovat 
Gavrik (Občasný) - 8.3.2002 > S farářským AMEN!
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 8.3.2002 > Kapucínko - tobě? Jak bych mohl? ;)
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 11.3.2002 > No, však já dobře vidím ten potměšilej ksichtík!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter