Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Kid35 z kolekce Kindergarten
Autor: caesarborgia (Občasný) - publikováno 16.2.2007 (16:21:55)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Estel (Občasný) - 16.2.2007 > *
Body: 5
<reagovat 
touha (Občasný) - 16.2.2007 > :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
damika (Občasný) - 16.2.2007 > Vezměte si mě někdo. :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 16.2.2007 > Damika> xix nikomu ho nemůžu vnutit ;))
<reagovat 
 damika (Občasný) - 16.2.2007 > caesarborgia> To říká on, neslyšíš? :))
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 16.2.2007 > Damika> jojo poslouchám ..ale tento má v očích ještě něco čemu bych moc nevěřil :))
<reagovat 
 damika (Občasný) - 16.2.2007 > caesarborgia> Nevidím to tam, jen ho slyším. Je docela smutnej, hajzlík v něm možná bude, ale v kom není? ;))) Možná to dělá ten jakoby maskovanej obličej. :)
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 16.2.2007 > Damika> je to tak :).. s tou "maskou" se narodil a ten smutek co slyšíš je Blues..Gipsy blues ..ten největší smutek :)
<reagovat 
 damika (Občasný) - 16.2.2007 > caesarborgia> Jauvajs...brzy se sebe začnu bát! ;)))
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 16.2.2007 > !
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 16.2.2007 > tak ty nas zase strasis...;o).....a jak dobre...pekne...;o)
Body: 5
<reagovat 
jesper (Občasný) - 16.2.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 16.2.2007 > taky *
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 16.2.2007 > zanzule> xi ta hvězdička jakože mládeži nepřístupné? :P
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 16.2.2007 > caesarborgia> Ta hvězdička jakože se mi líbí hvězdně ;x)
<reagovat 
praskunst (Občasný) - 17.2.2007 > autoportrét....
Body: 1
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 17.2.2007 > Tasemnice vole...taky udělám....
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 17.2.2007 > Prokletý Filip> Ty voe to nejde udělat ..to musíš mít v sobě!:D
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 16.2.2007 >

s. k. v. ě. l. e.

asi někdy přinesu flašku a na víkend ti znásilnim lis....


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 16.2.2007 > Prokletí> ju ár uelkam..piju Ruma ;)))
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 16.2.2007 > caesarborgia> áj drink evrisink, akurát na močůvku si nepotrpim ;o)
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 17.2.2007 > caesarborgia> když jsme u toho, na jakej tiskneš papír?
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 17.2.2007 > Prokletí> tisknu na obyč "šmírák" co sem si ve školách nakrad stohy a občas si i dopřeju akvarelák(jen hoodně bez klihu pokud možno).. ale takovej snob abych tisk na šamoá nejsem :PPP
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 17.2.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Dani (Občasný) - 17.2.2007 >

Rozkošnej kukuč! Tohle děcko mě fakt pobavilo


Body: 5
<reagovat 
jawka (Občasný) - 18.2.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 18.2.2007 > *
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 19.2.2007 > Technikou mi to připomíná, že původní obyčejný šmírák je rozšmelcovaný na kaši s pojidlem, vylisovaný, a na něm vlastní artefakt. Ty okraje okousaný jsou takový autenticky působící.No, jen mi to připomnělo vlastní pokusy, kdysi.Ten předešlý mě oslovil víc.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 19.2.2007 > Mima> no není to zas tak složitý ..papír je jen dost savej..takže se střídaj lazury s "pastou" proto ty struktury a autentický okraj je soutiskem z litografického kamene, takže okraje sou širší prostě A5 na A4 (je to ořezaný v PS)..lis tady nepoužívám a jsou to skutečně jen pokusy ..takovej trénink na litografii - snad ..díky za koment ;)
<reagovat 
Mira (Občasný) - 19.2.2007 > utopená v makovici
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 19.2.2007 > Mira> tak nejak :))))))
<reagovat 
 Mira (Občasný) - 20.2.2007 > caesarborgia> ..ale v které??
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 20.2.2007 > Mira> v nezralé ;))
<reagovat 
Pablitofracek (Občasný) - 14.4.2007 > Kiďák skvělej, cítím, že mě má rád ...;)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
clima (Občasný) - 17.5.2007 > nezajímavá patlanina...
<reagovat 
 Ymy.po (Občasný) - 15.2.2008 > clima> 

ty seš nezajímavá patlanina...


<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 28.3.2008 > clima> to je můj bratr :) ale řekl o tom to samý takže ti vyjímečně nenadám a budu aspoň dnes za člověka ;)
<reagovat 
 clima (Občasný) - 26.3.2008 > Ymy.po>  kecy v klecy...
<reagovat 
 clima (Občasný) - 28.3.2008 > caesarborgia> diky za uprimnost, se ceni. Myslim, ze ten obraz i dost znehodnocuje ta nevyrazna fotografie, matna, tipoval bych, ze original je v mnoha vyraznejsich barvach..?
<reagovat 
 Ymy.po (Občasný) - 27.3.2008 > clima> a nebo taky : kleč v křeč!
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 29.3.2008 > clima> přesně a kvuli tobě to pochopitelne přeskenuju a mrsknu sem ..dám ti vědět ;)
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 5.7.2008 > kde jses dostal/a k litografii ?Studujes nebo jine moznosti?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 6.7.2008 > davidhuge> překvapuje tě že bych moh mít vzdělání?:D odpověď: konkrétně litografii mně učil jeden velmistr v Jihlavě a myslím že o tom něco věděl protože už jsem to nikdy nezkusil :) studuju jiné možnosti ;)
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 6.7.2008 > to ne neprekvapuje,jen me to zajimalo a jak se ten velmistr jmenuje?Ma nejake stranky? Rad bych koukl :-)........a jake moznosti ted studujes?Dlouho jsem nevidel nejakou tvou praci,chystas se ted v budoucnosti neco vlozit?
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 8.9.2009 >

"

 

."


Doporučil 
<reagovat 
notohle (Občasný) - 13.9.2009 > Když je to příšernost pokoušející si hrát na umění. No, pravděpodobně se skutečně jedná o VNITŘNÍ autoportrét autora, který ukazuje, že není o co stát. Příšerné, srovnatelné snad jen s úrovní autorových kritik. Děs.
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter