Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Blbý geny
Autor: godzilla (Občasný) - publikováno 25.1.2002 (19:09:49)


Ahoj, já se menuju Rach Cvach a bydlím ve městě Golkol na Marsu. Můj pozemskej kamarád Godzilla mě požádal, abych vám vyprávěl ňáký veselý marťanský historky. No, tak teda jo, i když nevim, jestli rozumíte humoru s Marsu. Asi budu muset spoustu věcí vysvětlovat ,ale ta historka je celkem dobrá. Je to o mým bráchovi Bum Cvachovi a jeho slečně na inzerát.

No, a už abych začal s vysvětlováním. U nás, samců Marťanů, se pohlavní pud probouzí přesně ve věku 62 let, 3 měsíce,9 dní 6 hodin 42 minut. Projevuje se to nápadným zvětšováním hlavy, a to někdy až do bizarních rozměrů. To se právě stalo našemu Bumovi. Nemoh vůbec zvednout hlavu ze země, takže ležel na zemi a volal:"Ženskou!" Rodiče to dost šokovalo. Von byl Bum do tý doby takovej zakřiknutej a řikal jenom " Ahoj", "Dobrou chuť", "Dobrou noc", "Tak jo", "Tak já du" a podobně. Většinu dne trávil ve svým pokoji, kde si z populárního časopisu Ble Ble vystřihoval fotky ze závodů v jídle. K tomu si nahlas pouštěl muziku, většinou skupinu Chro Chro, aby k němu nikdo nechodil.

A tak se rodiče rozhodli, že ho nenechaj trpět a podali v redakci Ble Ble inzerát " Mladý, slušný,perspektivní chlapec z dobré rodiny hledá charakterní a pracovitou dívku." Dost se nad tím textem hádali, ale nakonec se jedna vozvala, no teda spíš její rodiče. Asi za dva dny k nám i s dcerou přišli na oběd. Měli sme fakt sváteční jídlo- procesory s vazelínou. K pití byla naše národní specialita: voda s chlórem. To, co na Zemi teče z vodovodů,to se s naší vodou s chlórem nedá srovnávat. Ta vaše je proti naší úplná limonáda. U nás, když vypijete deset litrů, tak zežloutnete a začnete se děsně smát. Jen si to zkuste s tou vaší!

No, tak to byla taková kulinářská odbočka. Takže sme leželi u jídelní postele a rodiče tý slečny pořád všechno chválili i Bum se jim zamlouval. Menovali se Migovi. Pan Mig po jídle zastříhal nosama a řek: "No tak, abysme nezamluvili, proč tady sme..." a táta na to " No Bume, ukaž slečně Pigi svůj pokojíček." "Takovej bordel ste v životě neviděla", dodala máma. Tak tam Bum a Pigi šli. Pigi byla trochu menší než Bum,krátký azurový vlasy , tři červený voči a celkem byla při těle. Bum nevypadal moc nadšeně, když votvíral dveře. V obýváku se zatím rozpoutala debata na téma, jak jsou dneska ty mladý k ničemu, a hlavně ty naši. Radši sem šel poslouchat ze Bumovy dveře. Koukal sem dovnitř klíčovou dírkou.

Bum tupě civěl před sebe a mlčel. Po tvářích mu stékal zelenej pot (my Marťani se potíme zeleně) Pigi se na něj upřeně dívala. Za chvíli vytáh z šuplíku album, rozevřel ho a roztřeseným hlasem se zeptal: " Znáš Groga Ursta?" Pigi zhluboka vydechla "Ne". " To je tendle. V devětašedesátym porazil Tuna Biga ve finále. Sněd dvanáct kompresorů, šest monitorů a čtyři vrtačky a vypil třicet litrů benzínu" "Hm, tak to je dobrej" "Já sem jednou vypil pět litrů a blil sem.""Hm" Následovalo asi pět minut ticha. Bum byl eště zelenější, jak se potil a Pigi se na něj koukala přimhouřenejma vočima, který jí jakoby fialově svítily. Pak pronesla votráveným hlasem: " S tebou je teda zábava." "Éé", protestoval Bum," a jakkkou muziku poposlocháš, já tam pustim třeba Chro Chro, ne?" "No, já poslouchám všechno." Tak to teda pustil, a znělo to eště vodpornějš, než normálně. Pigi se místo na Buma koukala na zem."Támdlecto je ponožka?", křičela přes Chro Chro. " Ty tady máš pěknej bordel!" Bumovo éé nebylo ani slyšet. Po asi třech "písničkách" se Bum ozval:"Jé, ppromiň, já musim na záchod" a praštil mě dveřma do hlavy. Fakt závidim Pozemšťanům, u kterejch se dveře otvíraj dovnitř. Ani se za mnou nevotočil a zavřel se na záchodě. Pigi na něj asi deset minut poctivě čekala, pak si ale vzpoměla, že v obýváku je křemík a voda s chlórem. Takže tam odešla.

V obýváku už všichni byli docela žlutý (vod toho chlóru). Křemíku už taky bylo posledních pár plátků. Naše máma zrovna vyprávěla: " No, náš táta, to taky nebyl žádnej romantik, že jo,táto. Dycky, když sem přišla,tak se někam skoval. Ale časem si zvyknul, a jak se pančku nakonec dokázal vodvázat, to sem se až sama divila!" Migovi de rozesmáli, táta se ironicky rozhlíd a dodal:" Tak nevim, jestli je to kompliment nebo výčitka." "Samozřejmě, že pochvala", utěšovala ho máma a položila mu ruku na koleno. " Von se ten Pum taky skoval", pokračovala v tématu Pigi, "na záchod". Atmosféra začla houstnout. Chvíli všichni mlčeli a máma pak řekla " No, nebojte se, von určitě za chviličku příde" " To bych taky řek", podpořil jí pan Mig," takovej chlap jako hora, ten že by se skovával?!" " A jak von byl natěšenej!," připoměl táta."Teprve dneska ráno uzved hlavu, jak mu ve středu narostla!" Všichni asi deset minut mlčky srkali vodu s chlórem. Tu a tam si někdo povzdychnul:" Co tam sakra dělá." Tak sem se nabíd, že se tam podivám. "Řekni tomu blbovi, ať okamžitě vyleze!""No tak, táto mírni se", protestovala máma.

Zabouchal sem na dveře. " Už sou pryč?", ozvalo se zevnitř.Ďábelsky sem se zasmál: "Ne, ale už sou všichni pěkně nasraný a máš vylízt"."No jo, já už du" Vyřídil sem to v obýváku, a Bum kupodivu přišel skoro hned, i když se celej klepal. Asi tušil, co ho čeká. "Tak co, Bumíku, neni ti špatně?", začala rozhovor paní Migová."Tttrochu." "A jak ste si před tím popovídali?" " Nó, ééé, dobrý." Pigi zas nasadila ten svůj zabijáckej pohled. " A vo čem ste mluvili?" , pokračoval ve výslechu táta. "Éé, no,éééé!,to, éé." "Ukazoval mi album a pouštěl ňákou muziku", vložila se do toho Pigi. " A proč nám to sakra nemůžeš říct sám?! Von už vod mala dělá to svoje é é , to seš takovej blbec?!" "Éééé!", vykřik Bum, nabral si plnou hrst křemíku a odběh do svýho pokoje. Máma s tátou pak seděli jak vopařený a Migovi začali jednohlasně říkat "Jé, to už je hodin, to už aby sme šli!" A fakt hned vodešli.

Táta pak hodně nahlas, aby to bylo slyšet ve všech pokojích, bědoval: " Taková vostuda, co sem komu udělal!" Ale máma na to jedovatě odpověděla "No jo, to sou ty tvý blbý geny"


Poznámky k tomuto příspěvku
Miroslav Langer (Občasný) - 25.1.2002 >
Body: 1
<reagovat 
Miroslav Langer (Občasný) - 26.1.2002 > No, nejlepší na tom je asi ten "neviditelnej inkoust" :o)
<reagovat 
 godzilla (Občasný) - 26.1.2002 > Okino> Kvůli tomu tu je ta dnešní viditelná verze. Kdybych to byl věděl, tak se na to vykašlu...:))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter