Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
sobotni.drbarna
Autor: toono (Stálý) - publikováno 25.11.2006 (07:00:00)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
narozený v rybě (Občasný) - 25.11.2006 > nejsem míra
<reagovat 
nicollette mongolská (Občasný) - 25.11.2006 > nestíham..? :)
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 25.11.2006 > mohl bys mi to prosím vysvětlit?
<reagovat 
 toono (Stálý) - 25.11.2006 > ztratila> snad se najde nekdo jinej, je to jako pest na woko..
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 25.11.2006 > dobře, prosím teda všechny, až na to budete koukat, vysvětlete mi to nějak polopaticky prísím. děkuju:)
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 25.11.2006 > ztratila> Jen chci nahlásit,že vysvětlení neznám :))) Snad jen Toník zřizuje seznamku?
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 25.11.2006 > no jo, ale jakou roli v tom hraje Míra?
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 25.11.2006 > ztratila> seznamka jménem Míra? ;) :)))
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 25.11.2006 > ještě toto :
Body: 4
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 25.11.2006 > no je to divný prostě...
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 25.11.2006 > jen mi, bell, vysvětli, jste takhle cool i na postřehu.com?
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 25.11.2006 > ztratila> milá ztratilo polib si prdel
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 25.11.2006 > Osobně ti ráda, takto na dálku, v bezepečí domova, posloužím jako šidítko. Přesto bych byla ráda, kdyby sis tento proces někdy zpestřila souloží, procházkou v přírodě, cvičením, něco si ušila, uštrykovala či uvařila. Šla do divadla, popovídala si s manželem nebo kamarádkou - negativní emoce lze opravdu vybít i výše jmenovanými činnostmi.
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 25.11.2006 > ztratila> viz výše
<reagovat 
Bell (Občasný) - 25.11.2006 > buzeranti ku předu levá
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 25.11.2006 > Bell> staré agresivní rašple o krok dozadu
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 25.11.2006 > ariel> blbečku - že by potrfená husa ?
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 25.11.2006 > Bell> být tebou, tak si dávám pozor, aby mi mezi nohama nesmrdělo
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 25.11.2006 > ariel> dbám na hygienu - víš, že anál je nebezpečný - můžeš i kadit bimbasem, když dojde ke zranění střeva - dej si bacha - budeš smrdět i s hygienou voe
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 25.11.2006 > Bell> jasně... tak hezký večer
<reagovat 
ariel (Občasný) - 25.11.2006 > můžu hodnotit? je to...
Body: 1
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 25.11.2006 > skolde, opradu jsou tyto způsoby na postřehu normou?
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 25.11.2006 > Odkaď že je Tim?
<reagovat 
 toono (Stálý) - 25.11.2006 > Pitoma kaca> nj kaco, jenomze on nema rad frigiditu..
<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 25.11.2006 > toono> a co ma rad?
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 25.11.2006 > toono> jo a tvoje experimety stojí za kulový
Body: 1
<reagovat 
 toono (Stálý) - 25.11.2006 > Pitoma kaca> dzin a zaplivany spelunky na smichove..
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 25.11.2006 > bell, že to nejsi ty, ale tvůj třináctiletej synovec?:)))
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 25.11.2006 > ztratila> viz výše - polib si a dvakrát
<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 25.11.2006 > Bell> ale no tak holky,sobotni drbarna je sobotni drbarna,ale to uz trosku prehanite ne?
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 25.11.2006 > Pitoma kaca> jo, asi jsou erupce na slunci
<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 25.11.2006 > Bell> ja bych doporucila jedno pyvo,co vy holky na to? Nebo nééé,dejte si na me ruma...
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 25.11.2006 > Pitoma kaca> JJ  mám v sobě 2!!!! Metaxy, proto si tak troufám - mít jich víc to bys  viděla ten forf  Peace lady, pleas - jdu do peří :-)
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 25.11.2006 > Nejsem si vědoma toho, že bych něco přehnala.
<reagovat 
anae (Občasný) - 25.11.2006 > Tim vyhrál - nemá rád umíněnost .. :-)
Body: 5
<reagovat 
onestone (Občasný) - 26.11.2006 > Mozno ma do toho nic, ale tato a podobne diskusie uberaju na urovni totemu, ktory som maval rad. Mam pocit ze sa meni na privatny bulvar, miestami tretotriedny diskusny klub. Chodim sem preto aby som sa prezentoval, pozrel tvorbu inych, precital aj napisal kritiku ktora posuva dalej.

<reagovat 
onestone (Občasný) - 26.11.2006 > Mozno ma do toho nic, ale tato a podobne diskusie uberaju na urovni totemu, ktory som maval rad. Mam pocit ze sa meni na privatny bulvar, miestami tretotriedny diskusny klub. Chodim sem preto aby som sa prezentoval, pozrel tvorbu inych, precital aj napisal kritiku ktora posuva dalej.
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 26.11.2006 > onestone> 

souhlasím, taky byl kdysi totem fajn. už není.


<reagovat 
 toono (Stálý) - 26.11.2006 > onestone> mne tvoje radoby lepsi amatersky fotky rozhodne chybet nebudou.. vid tvoji posledni slataninu s tim houmlesem, to bylo ubohy.. a to ze ti prizvukuje mr patizon, ech..
<reagovat 
 onestone (Občasný) - 26.11.2006 > toono> Mrzi ma ze riesenie problemu, ktory objektivne existuje, nahradzas osobnym atakom a argumenty pejorativami.
Pred takouto diskusiou ... cuvam
<reagovat 
 toono (Stálý) - 26.11.2006 > buryzon> pravda, ale proto zes byl pul roku v prdeli a newotravoval..
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 26.11.2006 > onestone> 

jak Bell sama přiznala, přišla sem včera vylít si zlost. já to vycítil, tak jsem na hrubost reagovat zmnoženou hrubostí - to je způsob, jak s hrubostí zacházet.

 

prohlížet si obrázky, číst básničky, to je u mě přirozeně provázané s mezilidskou komunikací. hranice umění a hranice života nejsou předem dané, dějí se.


<reagovat 
 toono (Stálý) - 26.11.2006 > onestone> jaky problem objektivne existuje?? to ze ses spatne vyspal a obvinil me z klesajici urovne?? tak tos mel curigat jaksi driv..
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 1.12.2006 > Ještě, že pro Bell a toona existuje internet. A povolené diskuse. Jinak by si neměli kde vypláchnout ústa. Nakonec jste jen nudní. To se divíte, co?
Fotka se mi docela líbí.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 1.12.2006 > nečekaná> to je fotka stranky z casaku..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 1.12.2006 > nečekaná> musim si vstoupit do svedomi, nakonec neni to zadna urazka slyset od velice zabavne osoby, pro kterou je net nic nez nastroj k vydelavani penez..
<reagovat 
 nečekaná (Občasný) - 2.12.2006 > toono> Ty kecko :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter