Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psaníčka
Autor: rollerpeas (Občasný) - publikováno 22.11.2006 (20:19:01)

Na zvadlých listech

podzimních psaní

zvadla i slova

co kdysi tak

 

zněla...

 

 

Za krátkou chvíli

budou zasypaní

třpytkami sněhu

písmenková

 

TĚLA



Poznámky k tomuto příspěvku
Pink (Občasný) - 22.11.2006 > Lepší a lepší, tohle se mi líbí. Takový smutný a ... no jako ten černej podklad.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 23.11.2006 > děsný, promiň, ale je to jak z červený knihovny:-(
<reagovat 
Jemine (Občasný) - 23.11.2006 > To se mi fakt nelíbí.
<reagovat 
čtenář Honza - 23.11.2006 > Písmenková těla - teda promiň, ale co je to za hrůzu?
<reagovat 
 rollerpeas (Občasný) - 23.11.2006 > čtenář> Písmenková těla, slova - takový ty věci, co se skládají z písmenek... (pro ty, kteří to nechápou). No spojení s červenou knihovnou v tom taky nevidim, ale holt to asi bude sračka, když všichni říkáte.
<reagovat 
DanaVítová (Občasný) - 24.11.2006 > A mě se to fakt líbí
Body: 5
<reagovat 
 rollerpeas (Občasný) - 24.11.2006 > DanaVítová> Děkuji mnohokrát:)
<reagovat 
čtenář Honza - 23.11.2006 > Tak to jsem pochopil, co tím chceš asi říct, ale zní to fakt úděsně, to se nezlob. Co takhle deníček?
<reagovat 
 rollerpeas (Občasný) - 23.11.2006 > čtenář> Do mýho deníčku ti nic neni. A mrzí mě, že se ti nelíbí moje písmenková těla, protože mě to připadá jako celkem povedená metafora. Holt je to asi věc názorů.
<reagovat 
 rollerpeas (Občasný) - 23.11.2006 > čtenář> No, ale jinak děkuju za kritiku.
<reagovat 
 čtenář Honza - 24.11.2006 > rollerpeas> No, to mi teda fakt není, to máš pravdu. Vidím, že je tady někdo hodně bystrý.
Víš, přijde mi to příliš nezralé a abych pravdu řekl, tak mi celkový dojem znechutil už název. Možná jsi ještě moc mladá a "vyvrbíš" se, třeba pak pochopíš. Pokud to tak není, předem se omlouvám. Nechtěl jsem Tě nijak setřít nebo tak, o to mi samozřejmě vůbec nejde. Jen názor zkrátka.
<reagovat 
 rollerpeas (Občasný) - 24.11.2006 > čtenář> Mno, moc mladá... nevím, nevím... spíš naopak. Nebo si tak připadám. Ale to je fuk. Název je možná trapný, ale to tak bývá, když napíšeš něco a pak tomu musíš dát nějaké jméno. Jak říkám, je to věc názorů a ty ti samo nikdo brát nebude. Měj se.
<reagovat 
Santiago (Občasný) - 25.11.2006 > Mně se to teda líbí!!!
Body: 5
<reagovat 
 rollerpeas (Občasný) - 25.11.2006 > Santiago> Děkuji za zastavení:)
<reagovat 
JirkaS (Občasný) - 1.12.2006 > Holka, holka, nepíšeš a nepíšeš a je to škoda...
Furt sem chodím a nic...
Je to přesně dle mého gusta. Má to nápad, je to jemné...prostě se mi to moc líbí...
A teď jdu na džina s toníkem, kačabo :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Sarrah (Občasný) - 13.10.2007 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter