Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 28.5.
Vilém
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce krátkodobrá federativní republiblika Bolí – vyje z kolekce baky (zálohy básní)
Autor: Lyryk (Občasný) - publikováno 17.11.2006 (10:16:29)
další ve sbírce>


Ondrej Kern (Občasný) - 17.11.2006 > Přijde mi to jako mluvnický cvičení... ty hluboké významy v tom narozdíl od Barči nevidím. Co mě vysloveně bije do očí je "pat etika", je to na jednu stranu jasný jak facka, na druhou stranu absolutně nevidím proč to tam tak stojí a proto se zdá, že jen kvůli hříčce samotné. Ale ta už žádný hlubší smysl neposkytuje.
Nevím, jestli ty cizokrajné motivy mají nějakou výpovědní hodnotu v téhle básni. Možná bych o tom měl zrovna já pomlčet, ale tady se mi to nelíbí.

Nejlepší moment je dvojverší pointy i když si přesto nedokážu představit, jak key rum stéká za obzor.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Ondrej Kern
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
1 2 3 (4) 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter