Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
nesplněný sen
Autor: Matala (Občasný) - publikováno 13.11.2006 (17:33:40)

natáhni ruku a dotkneš se vzdálenosti
co nás mimoděk dělí

 

a déšť dnes tak bezelstně zvoní
jako slzy minulosti
plné slibů o mé posedlosti

 

a přece tvůj sen zůstal snem

 

ale  taky němou výčitkou
s melodií  darovaných korálků
zakódovanou ve tvé  kůži
co mi stále voní po dálkách

 

promiň - to já
jen jsem uvízla v síti 
svých včerejších provinění

 

a teď čekám až pochopíš, že je štěstím
když se sen nesplní



Poznámky k tomuto příspěvku
Naty (Občasný,Redaktor) - 15.11.2006 > Vidím to podobně jako Kelly. Pocitově vnímám takový něžný poddtext, ale chtělo by to méně otřelá spojení.
<reagovat 
 Matala (Občasný) - 15.11.2006 > Naty> jsem ráda, že sis to přečetla a děkuji za vnímání něžného podtextu:) jo budu makat na lepším vyjadřování máte pravdu s Kelly, souhlas. moc se mi líbí tvé hravé překlady - obzvláště Limerick rozvážně nerozvážný ... to pohladí potěší ...
<reagovat 
Lukas_ltm (Občasný) - 14.11.2006 > Moooc hezky...nekdo mi rekl nedavno neco podobneho...akorat ne tak hezky...
Body: 5
<reagovat 
 Matala (Občasný) - 14.11.2006 > Lukas_P> děkuji za body i reakci :) když si tady čtu poesii - připadám si mnohdy taková neohrabaná ve vyjadřování - takžes mi dnes velmi potěšil - nejhorší je když nikdo nereaguje - radši zdrcující kritiku než-li nic, že? :)))
<reagovat 
 Lukas_ltm (Občasný) - 14.11.2006 > Matala> ...ono je to nekdy o rozpolozeni s jakym sem prijdes a ne kazdy druh poezie ti musi sedet... kdyz kritizuje nekdo, kdo sam tu ma neco hezkyho, tak to beru...ale me staci kdyz to nekomu proste udela radost, nebo si v tom najde neco pro sebe...
<reagovat 
 Matala (Občasný) - 15.11.2006 > Lukas_P> máš pravdu - já sem chodím jen občas jak čas dovolí - a některé autory tu vůbec nemusím a ty výtvory, které mně nezaujmou přeskakuji :) - a taky se vyjadřuji sporadicky, protože se svým "uměním" se na nějakou kritiku necítím oprávněná :))) - a je pravda, malý princi, že moje ego potěší když někomu svým písmem něco sdělím a on mně pochopí - jo to je pak bájo :))) a my day !
<reagovat 
 Lukas_ltm (Občasný) - 15.11.2006 > Matala> ...ja sem uz taky moc casto nechodim a v posledni dobe to byla vyjimka, ze jsem sem neco povesil...tezko sem das neco, co je hodne osobni a napsane pro nekoho...je vubec hezky ze umis a zkusis neco takhle vyjadrit, a je fuk jestli je to OBROVSKA poezie a nebo neco, co je pro radost...
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 23.11.2006 > otřelý či neotřelý jazyk je až sekundární záležitost - obecně platí, že v poezii se má spíš než povídat jen napovídat a tam je ten úhelný kámen úrazu tohoto textu
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 14.11.2006 > Noo, tohle na mě působí spíš jako popis tvých pocitů než poezie... Je to na mě příliš sentimentální. I když, musím říct, že se snažíš o metaforické vyjádření, a že s jazykem pracovat asi umíš. Neohrabané to určitě není - spíš nevyzrálé. Asi bys měla dál psát a číst poezii a zkoušet se vyjadřovat méně otřele než obraty typu "s melodií darovaných korálků" nebo kůže vonící po dálkách... Já takhle začínala asi taky ;o)
Body: 3
<reagovat 
 Matala (Občasný) - 15.11.2006 > Kelly> každopádně děkuji za vyjádření - víš, když si pak čtu nějakou zvláště vyvedenou poezii tady, zastydím se kolikrát, že jsem to sem vůbec frkla :))) - ale čas od času mám potřebu to zkusit zda někoho přeci jen neoslovím :))) - a že používám otřepaný obraty taky chci slyšet - abych se chytla za nos a víc si s tou krásnou češtinou pohrávala :)))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 15.11.2006 > Matala> To jsem ráda, že to bereš tak rozumně a s nadhledem :o) Oni kolikrát někteří (zvláště chlapi, co si budeme povídat) se kvůli kritikám strašně vztekají...
<reagovat 
 Matala (Občasný) - 16.11.2006 > Kelly> :))) ješitové :))) ale převážně milí až roztomilí ješitové :)
<reagovat 
 Lukas_ltm (Občasný) - 15.11.2006 > Kelly> :o))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 20.11.2006 > Matala> a to zas jo ;o))
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 23.11.2006 > Kelly> zvlášť japonský miniaturista Udo Ješita, že?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.11.2006 > miroslawek> to si pleteš dohromady Udo Jürgense a Uko Ješitu ;o)
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 24.11.2006 > Kelly> no jo, ještě že ne jsem si ho nespletl s údem
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 24.11.2006 > miroslawek> :o) s úderem desáté?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter