Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
bn
Autor: zbytek jelena (Občasný) - publikováno 22.11.2006 (00:27:58)


Poznámky k tomuto příspěvku
zabicka (Občasný) - 22.11.2006 >  co to jako ma byt?????
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 22.11.2006 > no ty postavy v uniforme v popredi nee, plot zvetsujici se smerem od take nee, jinak budiz...
Body: 4
<reagovat 
jawka (Občasný) - 22.11.2006 > tak toto už nie hrozne postavy v popredí a tuto je ešte aj vidieť že nevieš poriadne využiť techniku ktorú ti akvarel ponuka je to také nijake
strata nejakej tej perspektivý krajiny
mohlo by to byť zaujimavé ak by to bolo zvládnuté
len týmto obrázkom si budješ akési opovrhnutie spoločnosti
( ten predošlý s podobnou tematikou mi prišiel skvelý no tento už je prehnaný i pre mňa)
každopádne zvláštny pohľad na isté skutočnosti ale ktoho vie ?!
ps: trošku treba popracovať na nejakých študiach aby určite fragmenty nepôsobili naivistickým dojmom
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 15.2.2007 > Reakce autora mi přijde naprosto adekvátní. Minimalista o něm řekl, že si honí péro nad mrtvolama a že by nejradši drásal ženskejm kundy a Totemákům prdele. Načež mu autor vzkázal, že je čurák. Osobně si myslím, že takové důkladné psychoanalýzy je schopen pouze ten, kdo se dovede jaksepatří vcítit. Nedivil bych se, kdyby Minimalistovi při psaní stály bradavky. ...ale nechci nikoho urážet. Jenom chci říct, že takový dílo může stvořit i citlivej člověk.  ...a zrovna ten.
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 23.11.2006 >

Opět budu kamenován některými Totemisty ochraňující svobodu projevu, ale opět můj názor – takováto kresba by z obsahového hlediska neměla být zde publikována. O co je o víkendu stažená pornografická fotografie horší, než tato kresba s deviantním sadistickým obsahem? Když se dívám do galerie autora, zjišt‘uji, že postupně zkouší, co všechno zde může vystavit, jeho odvaha postupně vzrůstá. Je to už jeho druhá kresba z prostředí koncentračního tábora, do které je vložena sexuální scéna. Třeba se mýlím, ale zdá se mi, že autor bude zřejmě tzv. ideatorní sadista (člověk, který se uspokojuje masturbací provázenou sadistickými fantaziemi, s přispěním vlastní nebo převzaté písemné, obrázkové nebo filmové produkce). Symbolem ostrého paroží bude zřejmě sám autor. Člověk, který nenachází adekvátní sexuální přístup k ženám. Autor zastoupen parožím přichází k ženám jako věc (snad i masochistické sklony?) ostrá, která může poranit, či raní. Sexuální laskání žen s parožím  (zbytku jelena) je vlastně laskání s autorem. I při tomto chce snad autor ženu(ženy) ve svých představách ranit. V prvním obrázku z koncentračního tábora degradoval pověšené ženy za ruce na drátovém plotě s ostnatým drátem na věc sexuálního uspokojení autora – a podle něj i vězňů za plotem, kteří bezbranné ženy osahávají a jedna ruka se dotýká i pohlaví. V dnešním příspěvku jde autor ve svých sexuálních fantaziích ještě dále. Jeho fantazijní sexuální obcování se třemi ženami se děje v koncentračním táboře za přítomnosti dvou dozorců se psem a vedle kopy lidských mrtvol (prvek nekrofilie?). Opět plot s ostnatým drátem. Dva přihlížející dozorci jsou symbolem dívajících se návštěvníků Totemu na vyobrazenou scénu. Vojáci nezakročují, a protože nezakročují ani Totemáci, autor se asi domnívá, že všem se takové scény, tak jako jemu, zamlouvají. S velkou pravděpodobností lze očekávat, že autora vzrušuje i samotné publikování podobných kreseb zde na internetu a schvalování jeho výtvorů některými Totemáky, kteří jeho internetové počínání ještě, nechtěně, posilují a jakoby legalizují.

A všechny obhájce demokracie a svobody projevu bych rád upozornil, že nejde ani tak o pokus zobrazení zdejšího krutého světa, ani o nějaké umění, prostě galerie Totem a všichni dívající se Totemáci jsme s největší pravděpodobností využíváni k sexuálnímu uspokojování autora. Tak usuzuji z postupných zveřejněných příspěvků autora. Bijte mě, třeba mě vyhoďte z Totemu, ale myslím si, že co má být pojmenováno, ať je pojmenované. Kéž bych se mýlil!

P.S. Proti autorovi samotnému nic nemám, každý jsme nějaký, ale stavím se proti veřejné prezentace zde na Totemu takových kreseb s deviantním sexuálním obsahem využívajících hrůz koncentračních táborů ( z jakékoli doby). Prostě si myslím, a to mi nikdo nevymluví, že i zde na Totemu by člověk měl zůstat člověkem.


<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 24.11.2006 > Minimalista> normalne takhle dlouhe prispevky nectu - asi jsou moc dlouhe :o) Ale tentokrat me, po mem uprimnem zdeseni co zde jen tak bez obav autor vystavil, to nedalo a musela sem se vratit a podivat se na reakce - jestli budou a jake. Jsem rada, ze se nasel nekdo kdo neni liny psat pismenka (narozdil od nas ostatnich) a napsal svuj nazor. Uprimne je mi z tvorby autora lehce nabliti a nechapu redakci, ze nejen tento prispevek nezrusila. Svoboda projevu je sice hezka vec, ale zde autor bud zjevne nevi nic o svete a historii a nebo je to uchyl. V prvnim pripade by mu mel zrejme nekdo osvetlit co to vlastne nakreslil (treba Minimalista ;o) a v druhem to evidentne nema smysl neco rikat. Kazdopadne hlasuji pro vyrazeni toho i predchoziho prispevku autora. A nikdo mi nepresvedci, ze tohle je umeni.
<reagovat 
 zbytek jelena (Občasný) - 24.11.2006 > Minimalista> prave jím rybicky v oleji a bavim se...mam celkem hlad po narocnem dni v atelieru..nelze vyloucit tady uvedene autorovy teze o nejakem chlipnem vyplivnuti mych takzvamych nedomrlych veci ale upozornuji vsechny!!!!ze to co tady publikuju nemusi mit moralni dosah a muze to byt jen ukaz toho jak reaguji na tebe a na nejruznejsi odpad podobny tobe.ty nejenom kritizujes ty me chces neak predehnat v mem chapani a napomenout me coz se ti vubec nedari.,..,to ze tadydy publikuju veci ktere ani nejdou po sobe protoze sem to neak posral to neznamena ze neaky curak si muze tady kecat co chce.a licit tady uvedomele kecy.ja na ty tvoje kecy seru najdi si prosim te jineho cloveka ktery bude mit dost menecenosti a ktery si zacne z toho neco delat.nedelej prosim te ze me uchyla a podobne veci ktere si o me napsal protoze ti nechci rict ze podle sebe soudim tebe...atakdale...neznas me a troufas si rikat takove picoviny o me...nekdo si rekne ..proc sem tak sprosty ale to nejde ...tady neexistuje trocha ironie tady to proste nejde protoze jsou tu lidi kteri si nevyresili svuj oidipuvsky komplex tak tak to resi jinym zpusobem.............nepis mi protoze kazda tva odpoved povede do sracek dekuji nashle...a tve ctene jmeno??
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 23.11.2006 > Minimalista> no, kamenem po tobě nehodím, ale řekl bych to jednodušeji... že jakkoli se mi něco od autora líbí, poslal bych ho na výlat do Osvětimi, aby se pokoukal
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 1.7.2007 > Minimalista> tebe někdo znásilnil když si byl miminko že? ale já myslím že jelen to nebyl :) jemu nenadávej ;)
<reagovat 
 Dani (Občasný) - 24.11.2006 > zbytek jelena> 

Když jsi se přihlašoval poprvé na totem, určitě jsi souhlasil s podmínkou, že nebudeš útočit na ostatní uživatele.

Za tenhle projev by tě vážně měli vyhodit. Přece jsi musel počítat s tím, že ostatní budou hodnotit nejen výtvarný provedení, ale i obsah. Hodně lidí muselo napadnout, že to je práce někoho narušenýho... Může být a nemusí...Bohužel, podle tvý reakce na Minimalistův rozbor, to vypadá, že se Minimalista trefil.  

Škoda, jinak máš fakt talent.

 


<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 1.7.2007 > zabicka> mně je na blití z tvých keců pizdo
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 1.7.2007 > zbytek jelena> trefné ..nedivím se Tvý reakci já bych mu to dal spapat zrovna tak ..jediné co mně překvapuje že když to tak pobuřovalo 24.11.06 pak za rok nebo třeba deset to nikdo nebude chápat ...redaktoři sami takto o sobě dávají dost tragickou výpověď ..já se jen raduju z toho že se nedají cenzurovat všechny "vulgární" komenty a můžeme si vesele nadávat do čuráků jak se nám zlíbí.. je nás dost ;)
<reagovat 
 zbytek jelena (Občasný) - 1.7.2007 > zabicka> mne by zaji malo co myslis jako umeni protoze to co delas moc jako umeni nevypada a kritizujes...to je konec

<reagovat 
 zbytek jelena (Občasný) - 1.7.2007 > Dani> vis co sou lidi kteri ho maji a lidi kteri ne.ti co buzerujou ho nemaji a na opak.. cest..
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 11.9.2007 > Dani> Promiň, mně když někdo řekne, že jsem ouchyla, tak ho taky pošlu do prdele. To je vcelku normální.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 26.12.2006 >

Tak jsem nahodou objevil tuto diskuzi...a...

A/osobne si myslim ze zobrazovat se takove veci smeji, muze to byt vyjadreni absurdity toho ceho je clovek schopen, i jako jakysi apel a pripomenuti hruz

B/soucasne chapu jak muze takove dilo znechucovat a popuzovat, ci dokonce bytostne urazet

C/co nechapu je neadekvatni reakce autora

Prispevek prerazuji,/B+C=K/, do kose, kde si dal muze zit svym zivotem

 


<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 1.7.2007 > D.K.> jestli bylo něco neadekvátní tak kritika minimalisty která se hodně vzdálila od kritiky díla do osobní roviny a spíš než že by se on mohl tak snadno trefit do autorovy psychiky autor ho trefně označil za čuráka ..za takový kecy nekde v hospodě by ještě nakoupil přes držku takže to má ještě dobrý že dosáhl svýho a naprosto prokecal zcela neškodný dílo do odpadkového koše..nevim jak podobnýho člověka nazvat :/
<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 11.10.2007 > Lumiik> jj, rekl bych ze reakce byla uplne primerena tomu, co napsal minimalista (vážně míněná pomluva - spíš slohovka, kde si minimalista maximálně zařádil...už jenom chybělo aby vyvozoval nějaké závěry o tom, jaké narušené rodiče Jelen měl-oproti čemuž je nadávání do čuráků bezvýznamné)...a pokud teda neni tenhle obrázek v odpadcích za obsah, tak za reakce si to nezaslouží...minimalista tu dost hnusně zneužil svojí pověsti na totemu jako seriózní osoby...

<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 11.10.2007 > al-ash> 

A/ kos je taky rubrika, ted se to potvzuje, neni to prece smazany

B/Minimalista je stejne clovek jako Jelen

C/ co me uklidnuje, ze ac jelen nadanej, tohle je kresebne slaby. Takovy tema aby obstalo musi bejt vyborny. Tohle je spis zkouska


<reagovat 
čtenář literární agent - 24.4.2010 > shit
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter