Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
BROUK V HLAVĚ
Autor: kerrrik (Občasný) - publikováno 8.11.2006 (12:35:36)

Kamarád mě přivedl na záludnou otázku,už si jí přemítám pár dní a nějak tomu nemohu přijít na kloub!Mám pár otázek a písnu vám je sem,třeba mi dáte za pravdu!

Věrnost a nevěra?!?Kladu si otázku zda je človek schopný být několik let věrný jedné osobě!?Nebo je úplně normální když chlap nebo žena podvede svojí polovičku?

 A kdybych řekla že nevěru neuznávám,znamená to že jsem staromódní?Mám plno otázek!!Jen mi vrtá hlavičkou proč se lidé podvádějí!!Mě přijde úplně nesmyslné si užít s někým jiným, když vím , že na mě myslí to moje zlato doma a nebo jinde-to je vcelku jedno!Tak buď v tom vztahu věrně pokračuju a jsem štastná a nebo ukončím vztah a pak si mohu užívat!Není - li tomu tak??

  Ano někdo mi může říci že existují lidé kteří jsou úplně posedlí když mohou zahnout!!Slovo láska je jim v partnerském vztahu hodně vzdálená!věrnost neuznávají a mnozí ani neznají!Někteří lidé si zase myslí že to není nic špatného,prej je to úplně normální!! Bylo mi řečeno že jsem ještě malá holka a že tomu nemůžu rozumět,že nejsem tím životem ještě ponaučená a že mám málo zkušeností s láskou,vztahy a celým světem!!

Jo jasně jsem ještě kůzle,ale mám na to svůj názor a lidi mě nevěra nepřijde až tak moc normální,ikdyž se v poslední době setkávám s úplně nenormálním chování!!Lidé se bojí před sebou otevřít,bojí se říci mám tě rád ,mám tě ráda,neřeknou si svoje pocity ze sebe nebo z dané situace,nemají spolu žádný tělesný kontakt,neusmějou se na sebe,láska jim nic neříká--když to všechno shrnu tak se nedivím že je tolik podvedených,tolik lidí s parožím na hlavě!!Lidi k sobě nemají úctu a pohrdají sebou navzájem,není jim líto toho druhého,nemají o nikoho strach!!Poslední dobou si začínám všímat v jakém sobeckém světě žiju!!



Poznámky k tomuto příspěvku
Quotidiana (Občasný) - 9.11.2006 >

no a co když někteří zahnou, protože si myslí, že s tím novým to bude lepší a pak zjistí, že se spletli...  člověk je tvor omylný

 

jinač - na začátku věty se píše velké písmeno (i za vykřičníkem!!!)

 


<reagovat 
kerrrik (Občasný) - 9.11.2006 > já vím že se píše velký písmeno,nejsem malej fakan z 1.B!! Jen to bylo psaný narychlovku!!
<reagovat 
Maui (Občasný) - 9.11.2006 > Jestli k tomu něco můžu dodat, tak: je určitě dobře že o tom přemýšlíš. Protože není nad člověka, který má svůj názor. Určitě se nenech nikým a ničím ovlivnit. Nevim, jestli odpovím dost nezaujatě a jestli vůbec mám právo odpovídat na tak choulostivé otázky, ale jak sem již napsal.. Máš svojí hlavu a tak to můžeš brát buď jako odpovědi a nebo jako naprostý žvásty... K Tvé první otázce... Člověk je na 100% schopný být věrný několik let. Ale nevěra je na druhou stranu běžná... Hodně lidí už podvedlo... Možná by tě překvapilo, kdyby se k tomu každej přiznal. Je totiž jednodušší říct "nikdy sem nikoho nepodved" a být za hodnýho než se přiznat a bejt za grázla. Málo kdo mluví pravdu a málo kdo se tím chce chlubit... To že nevěru neuznáváš je naprosto normání.. Neni v tom nic staromódního. Možná to bude k smíchu, ale já ji taky neuznávám. Sice se jí nebránim, ale rozhodně jí nevyhledávám. Nesmyslné užít si když víš, že někde čeká moje zlatíčko???? Z vlastní zkušenosti vim, že někdy to zlatíčko na partnera vůbec nečeká a má plný ruce práce jinde. Už nemůžu dál psát, protože je to debata minimálně na několik hodin a nejde vměstnat do pár řádků... Každopádně s tebou souhlasim v tom, že lidi jsou na sebe zlý, sobecký a falešný... Každopádně je dnešní svět pěkně ZKURVENEJ!!!!!!!!!!!!!!!
Body: 4
<reagovat 
 kerrrik (Občasný) - 9.11.2006 > Maui> tak to každopádně!!
<reagovat 
St. Alphonso (Občasný) - 11.11.2006 > Ha, nevěra - pěkně nafouknutej problém! Pokud to nezlikviduje rodinu a dětem nepřipraví peklo, tak je to lepší než věrnej alkoholik. Ze všech problémů dnešního "hnusnýho světa" (jak ho z tepla svého domova, takhle po večeři u počítače vnímáš) je tohle ten nejmenší. To už můžu klidně říct, že mi spíš vadí, jak upadá ten český jazyk, když si ani neopravíš takhle hnusnej text. Ani jsem ho nedočetl, ale tuším, jaký kvákání tam bude. Autor, který si nedá ani tu práci psát pořádně mi za to nestojí.

Tak třeba příště budeš lepší

<reagovat 
Maui (Občasný) - 17.1.2007 > Tak už něco tvoř........
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter