Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 31.5.
Kamila
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dívka zezadu
Autor: st4nley (Občasný) - publikováno 28.9.2006 (13:32:19)


Minimalista (Občasný) - 28.9.2006 >

Kresba mi evokuje ilustraci k budovatelským sovětským románům 50.-60.- let minulého století. Jakoby vlající sukně ve větru i halenka, neklidné záclony - vše znaky budovatelského elánu, podlaha bez koberce, pustá zeď, optimistický výhled do budoucnosti, akorát na obzoru chybí silueta rozvíjejícího se města či továrny. Je neděle, dole na ulici hraje dechovka místího kovoobráběcího závodu budovatelské pochody a Nataša z okna vyhlíží svého milého Kosťu, nového inženýra blízkého metalurgického závodu. Spolu popijí čaj a budou připravovat plán na příští měsíc komsomolské skupiny.

Tak nějak sovětští ( a nejen ti) výtvarníci v duchu socialistického realismu ilustrovali. Rozhodně tato kresba evokuje různé pocity - každému jiné, není to kresba, kterou bychom bez mrknutí oka přešli, aniž bychom alespoň trošku nezareagovali - líbí, nelíbí.

Za to, že kresba ve mně evokuje volnou neděli, klid a že oknem slyším hudbu, přidávám body.


Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Minimalista
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter