Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Cesta za světlem
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 26.9.2006 (11:49:02)

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ještě pro větší odvážlivce ;)

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Mishka (Občasný) - 26.9.2006 >

vzniklo jako cílený test na jeden server, teď jdu dělat průzkum i jinde ;)

koláž 4 fotek z chorvatské Fažany (2006)...


<reagovat 
ireversible (Občasný) - 26.9.2006 >

Pointa super:)

Rozhodně ten kříž není náhoda:)Ovšem dá se to astrálně ochcat

Zdravím tě po dlouhé době:)

Nemínmj nic vytýkat.Tady to snad ani nejde.Holt zkušená


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 26.9.2006 > modrá verze lepší. u té šedé mě ruší bublinky, u modré ani tak moc nevadí.
<reagovat 
RD (Občasný) - 26.9.2006 > Mishko, Mishko. Aspon «INRI» tams nekde mohla nacpat.
<reagovat 
Algayerová (Občasný) - 26.9.2006 > Mishka,krásná práca. Tá modrozelená je úžasná a veľmi ma zaujali aj tie bublinky. Teším sa na ďalšie tvoje dielko.
Body: 5
<reagovat 
seth (Občasný) - 26.9.2006 > obojí..možná ta méně barevnější více
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 26.9.2006 > stará dobrá Mishka :-)) fakt pěkný
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 26.9.2006 > ..toz me asik ta prva vic a na krizu vadi ten nepatrny bily obrys, ale to ja jen tak at mam co vytknut ni? :)
Body: 5
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 26.9.2006 > pěkná pěna
Doporučil 
<reagovat 
gongey (Občasný) - 26.9.2006 >

modrá lepší, ale přijde mi trochu moc toho kříže.
mám v hlavě fotky od človíka z odkazu a tam vidím víc prostoru a lehkosti.

 

http://www.photopost.cz/pp5free/foto.php?id=226006&ord=1&kat=0&aut=7544


Body: 5
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 26.9.2006 > Mne sa to tiež nepáči..prepáč:(( Ale BLEAH..radšej tie Tvoje maľby.
Body: 3
<reagovat 
anae (Občasný) - 26.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
galoo (Občasný) - 26.9.2006 > mishko ja se fakt az bojim vypustit z huby co me jako prvni napadlo takze takhle http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/kyc
<reagovat 
 Čtenář - 26.9.2006 > galoo> myslis, ze jsi me prekvapil?! ;) je to kycz jak bitch! ;p) proto ty kecy o "testu" a koment o "odvazlivcich" ;)

<reagovat 
 čtenář mishka - 26.9.2006 > galoo> myslis, ze jsi me prekvapil?! ;) je to kycz jak bitch! ;p) proto ty kecy o "testu" a koment o "odvazlivcich" ;)

<reagovat 
 galoo (Občasný) - 26.9.2006 > čtenář> fujtajbl no proto ! ale prave to jsi nemela prozrazovat, az nejak nakonec, sice koukam ze to i tak par lidi nepochopilo  a k cemu ti to bude ?
<reagovat 
Kolben (Občasný) - 26.9.2006 > Bez toho kříže by mi to sedlo víc, ale to by asi zmizela původní pointa co?
Body: 4
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 26.9.2006 > ta prvni, ale cerne smouhy dole mi evokuji traviny a pak je mi kriz rusive nizko...
<reagovat 
keterink (Občasný) - 26.9.2006 >
Body: 3
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 26.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
nicollette mongolská (Občasný) - 26.9.2006 > rozhodně výborné
Doporučil 
<reagovat 
Bo.Nie (Občasný) - 27.9.2006 > slovo kýč určitě vymyslel nějakej kretén...
Body: 4
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 27.9.2006 > Neoriginální, nudné.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 27.9.2006 > Kříž mi nesedí, je jako dodatečně nalepenej. Radši, kdyby byl jen naznačenej,světlejší,z trochu bočního pohledu.Popravdě, pro mne by tam nemusel být vůbec.Bubliny vyloženě ruší.Bez nich by vynikla více prostorovost.Barevně se mi více líbí první varianta.
Body: 4
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 28.9.2006 > Hodně líbí - trávu vysoko beru jako že kříž je hodně zarostlej, bublunky neruší, ale baví... barevně asi první verze, druhá je zbytečně ukecaná.
Prímové ;o)
m.
Body: 5
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 28.9.2006 > koukám že tu lidi moc nečtou komenty..no teda když už slovo kýč vymyslel nekdo kdo byl kretén tak třeba nový heský slovo i podobně zprofanovaný by mohlo být kříž-ř= KÝŽ ..dej to do názvu a test je u konce ne? :)
Doporučil 
<reagovat 
iKerim (Občasný) - 29.9.2006 > Líbí...
Body: 5
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 30.9.2006 > Celkove to zavani kycem a barevnost to jeste podporila. Lidi tady maji takovyhle veci radi, takze ses tu spravne, ale me uz to tu prestava bavit, tak si radsi skocim na nejakou poradnou vystavu do Prahy...
Myslim, ze mas ke kyci dost blizko, necha se s nim zajimave pracovat, ale urcite ne takhle... Vlastne si myslim, zes to ani nemohla myslet vazne...
Body: 1
<reagovat 
 čtenář mishka - 1.10.2006 > Zuzzz> si precti komenty a taky premyslej, proc treba mezi obema vlozenymi fotkami je text jaky je...
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 12.10.2006 > libi moc
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 22.10.2006 > Mrtvi ziji dal s zivymi ..
<reagovat 
k3s (Občasný) - 29.10.2006 > mne sa to páči
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter