Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
04
Autor: Ondrušek (Občasný) - publikováno 23.9.2006 (00:03:00)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 23.9.2006 > A čemu to vadí? Tak jako tvoje příspěvky jsou to výmysly, věci zpaměti. Nic realistického, tak v nich nevidím rozdíl.
<reagovat 
Čtenář - 23.9.2006 > Jenže já nejsem autor, bohužel.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 24.9.2006 >

hodne toho napsal Minimalista..


Body: 2
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 23.9.2006 > Z Tvojich asi najlepšia. Ako obvykle bez rozmazávania by som to bral a napojenie rohov na hlavu trošku prepracovať.
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 11.10.2006 > Karhaj(Sinner)> To máš pravdu, ale nemůžu souhlasit s výrazem "trošku přepracovat". To by si zasloužilo totální rekonstrukci, z objektivního pohledu, bych si doporučil nůžky :-)
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 23.9.2006 > Hvězdu!!!! Na řiti mááááš- má Ester....
miluju tenhle sonk
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 11.10.2006 > Prokletí> Zajímavej příspěvek. Niméně nemám, co bych ti k tomu dodal.
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 23.9.2006 > Brom? :)
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 11.10.2006 > Oldboy> :)
Měl jsem to štěstí, ale ne. Tohle není BROM.
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 23.9.2006 > vies ono je to tak,ze kazdy vidi,ze si zaciatocnik a konkretne ja vidim ze sa snazis...argumenty typu preco mu chyba ta ci ona kost muozes vyvratit tym,ze to nie je clovek a anatomiu nemas ako podlozit pretoze ked si si pytal v najblizsom knihkupectve anatomiu danej kreaturky predavacka nebola schopna dalej predavat :)

... nemuozes vsak cakat,ze kazdy ta za to bude chvalit,pretoze od dokonalosti to ma strasne daleko,ako by to dopadlo,keby ti kazdy da 5 bodov a D za tento obrazok? myslim si,ze kreslit vies no este je to v zaciatkoch,anatomia ludskeho tela by ti rozhodne pomohla,to je pravda no nemusis s jej striktne drzat hlavne pokial kreslis "ne-cloveka"... prajem ti vela zdaru.
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 11.10.2006 > Oldboy> K první půlce se vyjadřovat nebudu.

Ale ta druhá mě zaujala. Vážně.
Nehledám obdiv, nečekám chválu. A už vůbec nehodlám sbírat body(nevim jak to tu chodí, ale to neni to, na co hraju já). Vim, kde sem udělal chyby. Vim, že to dovedu líp. Asi to jen potřebuju slyšet od někoho jinýho, abych si to dokázal na plno připustit.

Anatomie, znám. Čet sem nejednu knihu. Za předvedenej výkon se omlouvám. Možná jen trpím jistým sklonem k pohodlnosti. Třeba to časem překonám.

Dík za příspěvek.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 24.9.2006 >

a hlava neni spatna


<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 11.10.2006 > Lumig> Dík, ikdyž mě trochu vadí.
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 23.9.2006 > Hrubé anatomické nedostatky - tato postava by vůbec nemohla hýbat rukami a ani být ve vzpřímené poloze, chybění zádových podélných svalů by zapříčinilo trvalé ohnutí trupu dopředu, atd. Hlavní chyby: Krk- hrana ohýbače hlavy by měla vést těsně za ucho, a ne končit v polovině krku. Na zádech - chybějí lopatky, chybějí podélné zádové svaly, trapézový sval, špatné vedení mezižeberních rýh - takový rovný tvar žebra rozhodně nemají, podivné pánevní kosti, kam se ztratila křížová kost? Půjč si někde anatomii pro výtvarníky a zpočátku kresli podle ní. Uvidíš, že Tvé kresby budou lepší nejméně o 200%.
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 23.9.2006 > Minimalista> Tak toto teda bolo vyčerpávajúce:))
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 11.10.2006 > Minimalista> Nebudu to rozebírat, v podstatě bych stejně skončil u tohohle:

Jako celek sem to odfláknul, často sem toho nechal a pak se k tomu vracel. => CHYBA! Tim se postupně vytratil původní záměr, teď je to jen prázdná mazanice. Pak se tu projevil můj sklon k pohodlnosti: "Když to ujde ,stačí to!" Přiznávám, že musim víc dřít. Nespokojit se s málem, když to de líp.

Jo a dík, že sis to takhle (detailně) prostudoval.
To na mě udělalo dojem.
<reagovat 
Efča (Občasný) - 23.9.2006 > o anatomii už toho bylo řečeno dosti(pozvi si k sobě domů nějakou fajn slečnu a načrtni si ji párkrát, pomůže ti to;-))Já teď hodnotím nápad a fantazii. A to za 5b, ovšem dát ti je nemůžu, protože hodnocení by podle mého mělo být za celkový dojem a ten není zcela O.K.:-)
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 11.10.2006 > Efča> To je moc milý přístup.
Črty nebo skici nedělám. Mám z špatnej pocit z toho, že něco neni dodělaný. V okamžiku, kdy dělám někoho skutečnýho(tim myslim, že si někdo přeje svůj obrázek ode mě), nezveřejňuju to. Sice se to k tvýmu příspěvku přímo nevztahuje, ale měl sem chuť to napsat.
Body nejsou to, co tu hledám.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter