Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..nt.
Autor: toono (Stálý) - publikováno 15.9.2006 (09:00:00)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nightmares On Wax - Nights Interlude

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
stínostín (Občasný) - 15.9.2006 > tobě už z toho totemu hrabe
Body: 1
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.9.2006 > stín mrtvých> nechapu, jak muzes u svych prispevku psat veci ala nize a pak neco obodovat jednim bodem?!?!
neni to podle Tvych chytrolinskych reci pak ale Tvoje vizitka, ze se neumis divat, nehledas a nemas zadnou fantazii?! ;)
-----------------------------------------

"zapamatuj si! clověk nemuže dělat tak aby to vyhovovalo druhéjm... ty se musíš naučit dívat na dílá tak, aby jsi je pochopil a ne že by jsi je chtěl mít tak jak by jsi je dělal ty!"


"Díky" od tebe je to upřimné! ne jenom protože jsi to obodovala a Déčkovala, ale protože se umís dívat a hledáš... a necháš se fascinovat... což většina lidí tady neumí! ti chcou být jen chytří a dobří..

"a pro koho bych měl ten prostor nechat, pro těch 5 lidí co si tu fantazii ještě zachovali?, jinak je to tu plochá radoby chtěla "postmoderna" nebo samý radobychtěl "umělec" je mi z toho na-zvracení! a kdo chce tak si najde dalších tisíc věci co se v mých fotkách odrážejí a odehrávají... tam není jen to co vidím já! ale na to jsi asi nedošel, protože asi nemáš žádnou fantazii!!!"
---------------------------------------

no, tesim se na Tebe dale, tohle uz jsme tu dlouho nemeli! ;))



Tondovi chvalim druhou a hlavne ctvrtou ;)
<reagovat 
 stínostín (Občasný) - 15.9.2006 > Mishka> miluji své fanoušky! oni se zadusí mým dechem, zčernají a budou mít strach, posleze nebudou moci spávat...
<reagovat 
  RD (Občasný) - 15.9.2006 > Mishka> Vyborne Mishko, az se budou hodnotit textove prispevky, mas u me 5 bodu a doporuceni. (Jakoze vazne, vyjimecne dnes.)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.9.2006 > doupovec> vyhlasis novou soutez Typotext ci tak neco? ;)
<reagovat 
 Čtenář - 15.9.2006 > stín mrtvých> ubohá píča jsi ty trapárno
<reagovat 
  RD (Občasný) - 15.9.2006 > Mishka> Ted mam spoustu prace s TypoFotem. Bude se toho muset ujmout nekdo povolanejsi. Typotext neni nejstastnejsi nazev, spis IQtext.
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 15.9.2006 > Trojka a ctyrka jsou super...
Body: 5
<reagovat 
Mira (Občasný) - 15.9.2006 > 2+4+hudba
Doporučil 
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 15.9.2006 > Fajn, ale podobná témata jsi už tady měl mockrát.
Body: 5
<reagovat 
  RD (Občasný) - 15.9.2006 > Minerva> Na tematu nezalezi, zalezi na zpracovani.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 15.9.2006 > doupovec> Absurdní
<reagovat 
  RD (Občasný) - 15.9.2006 > Minerva> Ale pravdive.
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 15.9.2006 > pokud bude takhle tondovi hrabat... tak jen houšť a větší kapky...;) vono je mu to u prdele...ale musim uznat, že patří do absolutní špičky totemu...;) jeho věci mají testikly...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 15.9.2006 > Max Bubakoff> Osobny fanklub se nezapre,ale na Minervu ako fanusika nemas!
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 15.9.2006 > Max Bubakoff> Co že to mají?
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 15.9.2006 > čtenář> anonymové taky málokdy zklamou...;)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 15.9.2006 > Minerva> koule
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 15.9.2006 > posledni dve
Doporučil 
<reagovat 
carper (Občasný) - 15.9.2006 >

prvni a posledni


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 15.9.2006 > pro mne taky nejvíc kůň and holubi
Doporučil 
<reagovat 
MCMXLI (Občasný) - 15.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Rabb (Občasný) - 16.9.2006 > první foto je tak na 4, ale ten zbytek už se mi moc nezamlouvá..
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 17.9.2006 >
Body: 2
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 17.9.2006 > holubi

zbytek pro mě není... první fotka mi do série nesedí
<reagovat 
 toono (Stálý) - 17.9.2006 > pusto z hlavy>  s tema srackama, co mas, se ani neobtezuj..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 17.9.2006 > pusto z hlavy>  s tema srackama, co mas, se ani neobtezuj..
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 17.9.2006 > toono> ješito ješito, už to máš ušito

chováš se jak kretén - jsi takovej i v reálu? byla by škoda, kdyby ne
<reagovat 
 toono (Stálý) - 17.9.2006 > pusto z hlavy> kreten sem v i v realu, kazdej kdo me videl muze potvrdit a kazdy ti i potvrdi ze fotim tisickrat lip nez ty.. takze nevim jestli ses vystudovanej k tomu abys posuzoval moji psychiku ale rozhodne nemas nato ani abys posuzoval moje veci.. ciao..
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 18.9.2006 > toono> hehe... pobavils mě, ne že ne
hele co takle si příště přeměřit ptáky, kdo ho má delšího... nebo kdo dál dočůrá?

<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 18.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 19.9.2006 > se mi líbí ti rádoby čtenáří, kteří zakrývají svůj ztrach ze své nevědomosti.rozhodně někdo bere body, jako formu hodnocení.já to vidím jinak.
Body: 1
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 19.9.2006 > fotky výborný, hudba taky (použití)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter