Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
HIM - Razorblade Romance
Autor: Tomáš (Občasný) - publikováno 6.4.2000 (22:27:33), v časopise 7.4.2000
HIM - Razorblade Romance (BMG - 1999)

HIM mají za sebou jednu desku "Greatest lovesongs vol. 666". Nyní přicházejí na světová hudební kolbiště s deskou druhou "Razorblade romance".

Někde jsem zaslechl, že to má být přelomová deska ve stylu Type O Negative. Po jejím poslechu jsem se musel zasmát. Přelom si představuji trochu jinak!! A srovnání s TON?? Při poslechu TON skoro napětím nemůžu dýchat. Kdežto při poslechu HIM klepe na dveře tetka nuda.

Nic moc nečekejte. Řekl bych, že HIM zamířili ještě více do popu. Sami o sobě tvrdí, že hrají "Lovemetal". Dovolím si malé přiblížení : Smíchejte gotiku, pop, silné melodie a přidejte trochu tvrdší kytarové riffy. Všechno je to udělané tak, aby byl každý spokojen: mladé slečny, že mají další "rockový" idol, rádia a televize, že mají něco jiného než duc-duc a pseudotvrďáci, že mají další objekt zájmu (mimo Rammstein a Marlyna Mansona).

Určitě všichni jste měli tu možnost slyšet singl "Join me in death". Buď v TV nebo v rádiu. Jakási "cintárna" pro každého??!! A vzpomeňte na píseň "Wicked Game" z první desky. Převzít skladbu od Chrise Isaaka a nasadit ji jako první singl, to už je na pováženou. Nebo-li návod, jak se vetřít!

Jestliže se zbavím všech předsudků, dospěji k názoru, že se to celkem dobře poslouchá. Nepraští to se mnou o zem, ale je to lepší než většina hudby, která se nyní v médiích prezentuje. Nehledě na to, že HIM jsou z Finska a Finsko já mám hodně rád.


Tomáš Alexandr 5 / 10



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 20.10.2001 > vy hnupi.HIMjsou njelepsi skupina,a yavidite jen§
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 21.10.2001 > Greatest... ještě šlo, ale teď jak se proflákli, se mi hodně zajedli, do Type O Negative to má tedy zatraceně daleko!!!! Já je nějak moc nemusím, je to moc pozérský...
Body: 3
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 18.12.2002 > Kajman> 

Přesně! Před rokem jsem měl tu pochybnou čest se s nimi setkat osobně - a slovo "pozér" je vystihuje úplně nejlíp. Jako muzikanti ani coby člověci teda za moc nestojí...

Nicméně recenze líbila!!


Body: 5
<reagovat 
čtenář Lucie - 25.12.2002 > Pekne jste me tema recickama nasrali,HIM jsou proste bozi a Ville taky,-pry smerujou k popu,no jasne HIM je uplne Westlife,co?(myslim ironicky) A kdyz nechapes jejich hudbu,TAK LASKAVE NEPOMLOUVEJ,jasan????
Body: 5
<reagovat 
čtenář Villiana - 25.1.2005 > Mně se album moc líbilo! Vlastně se mi líbí zatim všechny. A image mají taky super! Jsem do nich prostě velký blázen. Takže se ze mě může zbláznit rodina i přátelé! To jr co!? Mějte se lidičky!
<reagovat 
Čtenář - 27.4.2000 > Máš pravdu, Tomáši, nedávno jsem viděl klip Join Me a přišlo mi, že ta muzika je dost neadekvátní jejich image a tomu o čem (asi) HIM pějou. Asi jako kdyby si Lunetic řekli, že se daj na gotiku :-) Hynek.
Body: 5
<reagovat 
origo (Občasný) - 11.6.2000 > Ahojky Tome! Máš recht, trochu zdiskofilněli, ale stejně to bude porád ještě ten lepší průměr.. teda aspoň pro mě.. no joo, ale stejně mě ta melodie JOIN, i když je dost sladká, bere, protože je jiná .. jak říkáš není to duc-duc, ale metal taky ne:)))))))
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 26.10.2000 > Od TEREZY: Mě se album HIM celkem líbilo, ale jinak máš můj souhlas.
P.S: Taky mám ráda Finsko!!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter