Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Překlady
 > Překlady
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
STANISLAS RODANSKI: MŮJ ZAČÁTEK A KONEC
Autor: tahar (Občasný) - publikováno 24.8.2006 (14:08:39)

Noc-ticho průzračného a blýskavého zrcadla chvilková úzkost – proti-nebe diamantu natažené k rozbití, natažené navždy – poslední obzor – jednou jsem tě získal pro všechny ostatní – samota křišťálu – černý žár pyšné nádhery – prokletý antispánek – víc než černá náhoda prázdnoty, vydávám svou zkázu tvé bezedné duši, čistý a nádherný negativ jinovatky – ztracená jehla – kámen, co otáčí se k druhému – bílá noc ikony a v jejím olověném pádu se zvětšuje pekelná dráha dobrovolné zkázy nesmírná spravedlnost neopodstatněného zločinu a šílenství – temný ptačí let z ostrovů maniackých, jehož dráha načrtává vícerozměrné stromy agorafobie – virtuální syntéza souhrnu a rozdílu černá svobodo smrti, má ženo, zanechávám ti svou zkázu.

Čekám od života hodně.

Mé bytí, zničit život. Radovat se z něho jako mrtví dovedou jen – Upíři.



Poznámky k tomuto příspěvku
lukáš b. (Občasný) - 24.8.2006 >

vícerozměrné stromy agorafobie atd. atd. ... můj ty bože!

o tom pánovi si asi zjistím víc

a tobě vřelý dík


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
frency (Občasný) - 24.8.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Matala (Občasný) - 24.8.2006 > děkuji, to je co jsem chtěla dnes slyšet
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 tahar (Občasný) - 24.8.2006 > Matala> :-))))))) Dám sem časem ještě dva šílenější kusy, tak se těš.
<reagovat 
valetol (Občasný) - 24.8.2006 >

na druhou dávku tohohle kouska jsem si počkal, ale stálo to za to: "nesmírná spravedlnost neopodstatněného zločinu a šílenství" a vzápětí "čekám od života hodně", to je slušná náladovka...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 24.8.2006 > Jako bych četl Smetipracha :o))) ...no tak zas tak moc né, no :o)
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 24.8.2006 > Smetiprach> 

"Nacházím za mřížemi noc jako ukřižovaný černý tulipán"

 

nám to připomnělo spíš tohohle pána, tak to s tebou tak zlý ještě nebude

 

-------------------------------

 

no...zajímavej text...když budou, mrkneme na další...


<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 24.8.2006 > Smetiprach> Budu Ti věřit :o))
<reagovat 
dj_salinger (Občasný) - 25.8.2006 > Zajímavé to nesporně je, ale nejsem schopen k tomu nic napsat. Zkrátka není to můj "cup of the tea". Místy až příliš překombinované a těžké.
<reagovat 
malcolm (Občasný) - 25.8.2006 > jsem zvedavej na ty silenejsi :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 25.8.2006 > _
<reagovat 
 tahar (Občasný) - 25.8.2006 > mperdik> No nekecej! Fakt?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter