Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Roztrhanské
Autor: jpp (Občasný) - publikováno 20.8.2006 (00:40:30)


Poznámky k tomuto příspěvku
Santiago (Občasný) - 20.8.2006 > Pokud je to malovany tak je to pecka!!! (Spis mi to pripada vyfoceny a dodelany v PS;o) )
Body: 5
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 20.8.2006 > nádhera, jestli je to malovaný...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nicollette mongolská (Občasný) - 20.8.2006 > parádní, ačkoli dám na záživnější témata, parádní
Body: 5
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 20.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
skold (Občasný) - 20.8.2006 >

O_o

wOw


Doporučil 
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 20.8.2006 > viz nicollette :)
Body: 5
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 20.8.2006 > nemyslím, že je to malované temperou - nejde spíše o efekt tempery?
<reagovat 
 jpp (Občasný) - 20.8.2006 > born to be child> Za tu dobu co maluji, jsem se ještě v technice nespletl a tak je tomu i v tomto případě. Jedná se o temperu na akvarelovém papíře 250/g, zn.Diskobolos A2. Pro upřesnění zn. temper úpoužívám tyto: Štolo(dříve), dále Umton, Koh-i-noor,Pébéo, Aero. Podkresba tuškou, podmalba někdy akvarel či řídký akryl. Jediný efekt, který požívám je tzv. hlazená(roztíraná )tempera, ovšem to především v ilustraci a na menších formátech kvůli přechodům...:-)))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 20.8.2006 > jpp> tak jo 8¨-)
<reagovat 
Ógyst Pisoár (Občasný) - 20.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Sí... (Občasný) - 20.8.2006 > krásná. (a to krajinky nemusim:)
Body: 5
<reagovat 
Kudlanka Nábožná (Občasný) - 21.8.2006 > výborně - ako živé :)
Body: 5
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 21.8.2006 > s fotografii me taky neco napadlo hned jak sem to videla, ale ne ze by to byla upravena fotka, ale podle fotky. Kdybyto byla fotka, tak reknu, ze je skoda usekleho oblouku cesty - nejak mi to zbytecne narusuje kompozici a vedeni oka divaka po obraze. Namalovane se mi to libi, ikdyz i tak mi tam vadi ta prerusena cesta , jinak je to prijemny obrazek.
Body: 4
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 21.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 21.8.2006 > Příjemné.Trochu "usedle"malováno, asi proto, že (asi) podle fotky.Takže rozhraní oblohy a korun stromů je opatrně přesné.Možná, kdyby se na té obloze něco dělo..., a to venku se většinou děje. Temperou se pak musí dělat rychle, protože se pořád mění stíny.A tím malba může být živější.To je jen má zkušenost.Člověk se pěkně vyvzteká a někdy to vyjde.
Body: 5
<reagovat 
jpp (Občasný) - 21.8.2006 > Správný postřeh pro všechny. Obrázek je malován skutečně podle fotografie, ikdyž ta má trochu jinou kompozici. Stanoviště pozorovatele se však nachází přímo na rozcestí, takže "aktivní plenér" nepřichází v úvahu.
Pokud jde o techniku tempery, tak tam postupuji opačně, než uvádí Mima. Nikam nespěchám. Přemalovávám, upravuji, vyrstvím. Vzhledem k jakési mé výtvarné zbrklosti se mi tempera, narozdíl třeba od mokrého akvarelu, docela osvědčila...:-)
<reagovat 
hnedoocko (Občasný) - 26.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Kolben (Občasný) - 20.8.2006 >

Ačkoli nejsem přítel těchto témat musím uznat, že je velmi zdařile zvládnuté. Velmi se mi líbí výběr a vyváženost barev. (Ber to jako názor absolutního laika :-))

Jenom slepec může polemizovat s myšlenkou, že je to upravená fotografie ;-)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 28.8.2006 > Kolben> Polemizovat? Chceš tedy říci, že je to evidentní fotka? Nebo jen nevíš, co říkáš?
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 29.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Kolben (Občasný) - 1.9.2006 >

>Janahe> Bylo to trochu špatně pochopený. Chtěl jsem říci, že to rozhodně za foto nepovažuji. Ostatně si myslím, že to mohlo být znát z mých předchozích vět.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter