Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
bylo nás pět
Autor: jedna holka (Občasný) - publikováno 17.8.2006 (07:19:02)


Poznámky k tomuto příspěvku
jedna holka (Občasný) - 16.8.2006 > PO KLIKU ČB VERZE.
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 16.8.2006 >

foto někdy z padesátých let?byla strašně poničená,tohle je jediný co já s ní zmohla.


<reagovat 
Minerva (Občasný) - 17.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
surma (Občasný) - 17.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
skold (Občasný) - 17.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
galoo (Občasný) - 17.8.2006 > tuhle fotku si tezko fotila ty, takze nechapu proc to tady vystavujes
<reagovat 
Čtenář - 17.8.2006 > Co máme hodnotit když to není tvoje?! Pokud retuše a úpravy je potřeba vidět ten poškozený originál a i tak to asi není vhodné místo. Jestli začnem tady dávat všichni fota z rodiných archívů, tak potěš bič.
<reagovat 
Kudlanka Nábožná (Občasný) - 17.8.2006 > degustivní fotečka - páči sa v obydvoch farbách :)
<reagovat 
Santiago (Občasný) - 17.8.2006 > Ta fotka je fakt husta!!!A naprosto souhlasim s Mishelou s tim rozdelenim!!!
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 17.8.2006 > si uložím
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 17.8.2006 > Léta padesátá?
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 17.8.2006 >

1. nejsem jediná kdo sem dává něco co sám nevyfotil

2.si myslím že jsem jasně v úvodu řekla že jsem tu fotku jen upravila.

3.na dávání fotek rodinné foto je tu přímo rubrika tak proč ji nevyužít

3.chtěla jsem se podělit o fotku která je svým obsahem pro mě fantastická

Ještě nejaká připomínka?

 


<reagovat 
Mishela (Občasný) - 17.8.2006 > To je naprosto genialní fotkla. Ja k je hnedle vidět kdo tam šéfuje a kdo mu přicmrndává a kdo je tam na špinavou práci :)))))) Ty jo to by mi šlo hnedle na stěnu :)
<reagovat 
 jedna holka (Občasný) - 17.8.2006 > Mishela> taky ji tam mám skoro v metrovým rozměru a nechala jsem si ji vytisknout ve fotostaru na plátno a vsadila do starýho rámu,prostě pohádka.Nechala jsem ji v menším už udělat několika lidem.No řekni nebyla by škoda ji tady neukázat?To se jen tak nevidí pár lidí to tady nepochopilo..
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 17.8.2006 > Mishela> Ty jo, to je fakt! Ten uprostřed vypadá důstojně i v těch vytahanejch punčocháčích
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 17.8.2006 > jedna holka> no to je teda parta! :))

jaké máš zkušenosti s tím tiskem na plátno? jak moc je to ve finále podobné digi předloze? už jsem to tu jednou řešila s Absolutem, ale další lidi z touto zkušeností neznám a lákalo by mě...
dík předem za info a zkušenosti...
<reagovat 
 jedna holka (Občasný) - 17.8.2006 > Mishka> Jiný je to hodně,už to není fotka ale obraz a aby sis to vychutnala musíš stát dál od toho.Je to jako kdyby jsi to vytiskla přes tiskárnu na starý plátěný prostěradlo/mimochodem zkoušela jsem není to špatný ale ne všechno je na tom pěkný.Podlepila jsem pod plátno tvrdej papír.Tiskárna to zvládla v pohodě,jen je velkej problém v tom že v malým rozměru to není vůbec pěkný však si to vyzkoušej.Na podlepení plátna dej ale lepidlo ve spreji/A taky cena..cca 60x90,1200,- ve Fotostaru.Výhoda byla v tom že sem si to odnesla v ruličce Ještě chystám pokus postříkat některou bezbarvým lesklým lakem.Kupuju ho už několik týdnů. Je pravda že pár z tvých grafik by na tom vypadala fantasticky.Jestli to prubneš přes tiskárnu dej vědět co ty na to
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 17.8.2006 > jedna holka> ¨díky za zkušenosti a rady. s tím tiskem na prostěradloo na domácí tiskárně jsi mě hodně překvapila a pobavila. nečekala bych, že to tiskarna zchrousta a ještě na tom něco rozumného má šanci vyjet. ale asi to raději nebudu zkoušet a raději otestuju ten profi tisk. až se k tomu dokopu, dám vědět, jak jsem dopadla. :) dík!
<reagovat 
zvirze (Občasný) - 17.8.2006 > Souhlasím s kolegou galoo a neznámým čtenářem. Fotka je sice dobrá, ale nefotila jsi jí ty a pokud chceš tedy prezentovat svůj um v Photoshopu, pak vystav naskenovaný originál a výslednou retuš. Nicméně i to bych doporučil spíš jako prezentaci při nástupu k nějakému profi fotografovi jako operátor PS a na retuše. Na Grafika.cz bývají občas inzeráty. Pokud by tě bavilo vyrábět umělohmotné blondýny na titulní stránky Marianne...=)
<reagovat 
 jedna holka (Občasný) - 17.8.2006 > zvirze> 

hmm a ty o té nabídce vyrábět umělohmotné blondýny viš jak?


<reagovat 
 zvirze (Občasný) - 17.8.2006 > jedna holka> Já o žádný konkrétní nevím, ale nedávno jeden ateliér, myslím, že v Brně sháněl výpomoc na retuše, což může být příjemnej vedlejšák. Vypadá to, že jsi v PS dobrá, tak proč to nezkusit. Můj příspěvek nebyl namířenej proti tobě, ani proti fotce, napsal jsem svůj názor. Kvůli tomu sem dávám fotky, aby mi lidi napsali svůj. Pak se může polemizovat, atd. , ale důležitý je, za čím si stojíš sama. Fotka je super, ale čekal bych vlastní tvorbu. Věta o umělohmotnejch blondýnách byla spíš k zamyšlení, jestli by tě to vlastně bavilo, reklama a časopisy nejsou moc příjemnej a záživnej byznys, mluvím z vlastní zkušenosti.
<reagovat 
 jedna holka (Občasný) - 18.8.2006 > zvirze> když u mě je problém že ani fotit,ani retušovat,ani malovat vlastně neumím  Je to pro mě jen způsob odreagování.Víc u mě vážně nehledej.Prostě pokus-omyl.Na nic si nehraju.Tu fotku jsem sem dala páč mi fakt připadá úžasná.A k vlastní tvorbě-jsou tu tací kteří sem dávají třeba takový grafiky kterých mám plnej šuplík ale ostuda by mě hnala je takhle někde ukazovat.To sem radši dám takhle upravenou fotku na kterou se dá koukat a která má svý léta a příběh. A k tomu že stojíš o názor druhých na svá dílka...projdi se tady po Totemu,co se líbí tobě nemusí se zamlouvat mě a naopak.Prostě nejde o nic jinýho než o subjektivní názor a pocit vnímání.Já třeba můžu například fotky Hermita protože jsou lidský a ze života ale větší úspěch mají umělý a strojený,mě osobně na kvalitě provedení zase tak nesejde.Takže je otázka co pro každýho víc znamená-jestli obal nebo obsah.
<reagovat 
cholobratek (Občasný) - 24.9.2006 > fotka i názory .-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dani (Občasný) - 1.11.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Pablitofracek (Občasný) - 19.12.2006 > Tak tohle je docelá ostrá partička ...ani se nedivím, že se šéfík tak uceluje, když si je tak dobře vycvičil ...:))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 4.6.2008 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter