Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Procitla (Včera)
Autor: rollerpeas (Občasný) - publikováno 13.8.2006 (14:07:55)

Seděla nad pableskující hladinou, chladíce opuchlé unavené kotníky v mrazivém toku. Vlasy objímaly chladné poryvy větru a komíhaly se v nepravidelném rytmu.

Otevřela oči a hleděla. Ale najednou tu nebyla prohřátá Provence s napuchlými hrozny a temně zelenými olivovníky. Kolem domu už neběhal černý pes, na bílé omítce se nevyhřívaly líné ještěrky, ani ten ospalý kocour se neválel na prkenné verandě. Procitla. Stála u baru, kotníky pálily, větrák se pomalu otáčel a místo hladiny se na sklenicích usazovala špinavá kolečka zaschlé pěny. Okolo pobíhali podnapilí mladíci i staříci, po zdech se plazily mihotavé jazýčky levných svíček a poslední zoufalci se  váleli na stolech. Jediné teplo vycházelo z vrnících reproduktorů a chladícího zařízení za pípou.

Osamělý tulák se po hodinách okukování odhodlal a oslovil ji. V několika minutách jí vyznal lásku, požádal o nocleh a pak o ruku. Zoufale hledala útěchu v rozepsaném deníku, v němž ještě před pár okamžiky slovy malovala tu zlatavou idylu, to hřejivé krásno, za kterým se upínala. Nedosažitelnost té nádherné vidiny ji rozesmutnila. Ale pak pochopila. Proč se hnát za dokonalostí, když je tak blízko? Vždyť sen je dokonalý! Zavřela oči, složila ruce za hlavu a ponořila chodidla do vln...



Poznámky k tomuto příspěvku
ztratila (Stálý) - 23.8.2006 > Tohle není špatný, ale zatím zatím těžko říct...
<reagovat 
 rollerpeas (Občasný) - 23.8.2006 > ztratila> No dík, nějak se zatim bojím psát něco delšího, bo jsem tu slyšela něco jako že když už to je dlouhý, tak to musí bejt fakt dobrý, aby u toho čtenář vydržel... a na to se zatim necejtim. Zkusim se polepšit.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 23.8.2006 > neboj:) - dlouhej text je třeba deset, devatenáct stran...
<reagovat 
 rollerpeas (Občasný) - 23.8.2006 > ztratila> To bych vás všecky pěkně unudila :)
<reagovat 
Petr Měrka (Občasný) - 26.8.2006 >
Body: 2
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 26.8.2006 > Ahoj, pěkný. Ale chtělo by to více rozepsat. Napsat to delší, více rozvinout příběh. :-)
Body: 4
<reagovat 
 rollerpeas (Občasný) - 26.8.2006 > sibyla> Ahoj. No, popravdě řečeno už mi to vytklo víc lidí. Ale já už se k tomu nějak nechci vracet. Příště to protáhnu.. Dík :)
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 28.8.2006 > rollerpeas> :-)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter