Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Snění
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 23.6.2006 (09:34:14)

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
bye_die (Občasný) - 23.6.2006 > Dokonalé...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
gongey (Občasný) - 23.6.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Nikkarin (Občasný) - 23.6.2006 > Ty seš hotl talent
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 23.6.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Figurka (Občasný) - 23.6.2006 > ale kdež...
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 23.6.2006 > všimli jste si jak jsou víčka strašně strašidelný?
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.6.2006 > Nemocný> ted abych se bala zavrit oci, abych nekoho nevystrasila ;)) dik.
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 23.6.2006 > Mishka> 

no, ony i do široka otevřené oči nepůsobí příliš eroticky.. bych si to ještě rozmyslel

 

já volim střední cestu mžourání


<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 23.6.2006 > Zdá sa mi príliš úzky výrez, ale ako obykle pred spracovaním klobúk dole, s PS to jednoducho vieš:)
<reagovat 
Regio (Občasný) - 23.6.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
FleeOne (Občasný) - 23.6.2006 >
Body: 5
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 23.6.2006 >
Body: 4
<reagovat 
anae (Občasný) - 23.6.2006 > jsem staromilec, kultivovanější mi přijde bez (dík za druhou verzi) ... ale pro reklamní účely čehosi DREAM by to dobrý bylo
<reagovat 
Petr Štech (Občasný) - 23.6.2006 > ...rozhodně s dreamem !!!
možná proto, že jsem vždycky chtěl Levisky...ale bohužel... :o)
Jinak je to zase něco jinýho, skvělího...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.6.2006 > Petr Štech> :) dekuji. taky se mi to zdalo neco malinko navic, ale ted jsem trochu na vaskach... :)
<reagovat 
Petr Štech (Občasný) - 23.6.2006 > mě ten ořez vyhovuje...právě že bez toho DREAMU je horní část hodně prázdná...a tudíž se zdá že je ořez špatný...prot s dreamem
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 23.6.2006 > taky sem pro dream, technika , jen se mi nelíbí ořez či snad tedy kompozice :)
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.6.2006 > Balcarka> jj, rez je takovy netradicni, moznma nevyvazeny, ale toho jsem si byla vedoma a sla do toho schvalne... dik!
<reagovat 
Elvan (Občasný) - 23.6.2006 >
Body: 5
<reagovat 
seth (Občasný) - 23.6.2006 > 1. je lepší
<reagovat 
Karel Toth (Občasný) - 23.6.2006 > pro mne bez Dream lepší ,přijde mi to jako to slavné turínské plátno.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.6.2006 > KA33> covece cekala jsem, jestli to nekoho napadne. dokonce jsem s tim i spekulovala do nazvu. ale zamer pri tvorbe to nebyl, to az final mi evokoval one slavne platno. :) dik!
<reagovat 
kaleb (Občasný) - 23.6.2006 > rozhodně působivé, ale asi dal bych tam něco jiného než dream...
Body: 5
<reagovat 
dearsun (Občasný) - 24.6.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 24.6.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 25.6.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
himsouls (Občasný) - 25.6.2006 > skvelá úprava! To uznávam! Ale to čo tam je dosť neúplné. Kompozične to veľmi dobre nevyznie. Aspoň pre mňa. Prepáč!
<reagovat 
JJJARO (Občasný) - 25.6.2006 > Možná lepší ořez zespodu tak o 1 cm,úprava skvělá.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jawka (Občasný) - 25.6.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 25.6.2006 > líbí...bez nápisu nám to přijde jak stará malba, freska v nějakym kostele nebo tak něco...nápis to trochu odlehčuje, to taky můžeme...no...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
eMBlue (Občasný) - 26.6.2006 > A co tím chtěla autorka říci.. Na mě moc ořízlé, ačkoliv atmosféru to má, ale místo těch x hodin u PC namaloluje třeba takový NIK podobných obrázků možná i desítky...
Body: 4
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 26.6.2006 > tedy pro mě rozhodně s cedulkou bo mi to příde zajímací. Ještě by mně zajímalo ako by to vypadalo dyby na tej cedulce bylo napsáno snění prostě jednoducho v češtině. Pro mě by to bylo celkem originalnější a odvážnější.. možná...
<reagovat 
čtenář neregistrovaná - 26.6.2006 > na mne působí výsledek, ač povedený, dost depresivně. Stav po týrání ap., negace, hm.
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 23.6.2006 >

To jsou ale BAD DREAMS... na me prilis uspinene a moc se mi nezda umisteni textu.

Ale nemuzu rict, ze by se mi to nelibilo...

Zda se, ze si libujes v temnotach... :-)


Body: 4
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.6.2006 > Zuzzz> dej pokoj i Ty s temnotama! ;)
je to snova romanticka fotka, jen je holt tmava, pac me se tmave fotky i grafiky libi a nemusi jit o "temnoty"
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 23.6.2006 > Mishka> 

Snová... romantická... fotka? Tak to na me nepusobi ani nahodou...

To byl mozna zamer, ale trosku se ti to ve finale zvrtlo... :-)

Na snovou fotku jsou tam moc velke nanosy barvy, to by podle me melo byt uhlazenejsi...

Ale nic si z toho nedelej, aspon vsichni vime, co v tobe je... :-)))
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.6.2006 > Mishka> Hehe, romantická fotka? Teda mně se to líbí, ale moc romantická mi ta mrtvola nepřipadá
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.6.2006 > Zuzzz> mluvim o puvodni FOTCE ne vysledne GRAFICE.. ale to je jedno, nebavi me furt opakovat veci dokola... ja bych po dlouhe dobe rada videla, co je v Tobe! ;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.6.2006 > Janahe> Tys videla tu puvodni fotku, z ktere jsem tvorila, ze mas takovy koment?!
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 23.6.2006 > Mishka> 

Delala jsem si legraci Mishko... :-)

A co je ve mne? Nech se prekvapit, pristi tyden sem neco special for You hodim, ted odjizdim na vikend...

Je libo fotka, kresba, grafika, malba, video, audio ci jina alternativni technika? :-)))

Mam toho plnej hardisk, uz mi to pretejka i na stul... :-)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.6.2006 > Mishka> Neviděla, jen tuhle. Jak bych mohla vidět původní? To bys mi ji musela ukázat.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.6.2006 > Mishka> Ale musím přiznat, že ačkoli mrtvoly nesnáším (a to jako skutečně), tahle mi žádné trauma nepůsobí.
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 23.6.2006 > Zuzzz> Tak to je ten neblahy komunikacni deficit... :-(
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.6.2006 > Zuzzz> vsechno preci! ;) na co to nechavat jen na hadru?! ;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.6.2006 > Janahe> no ze se k ni vyjadrujes a nikdy jsi ji nevidela! ;)

kdyz uz ctes predchozi komenty, musis cist vse. :)

"je to snova romanticka fotka"... "mluvim o puvodni FOTCE ne vysledne GRAFICE.."
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.6.2006 > Janahe> diky teda! ;) mrtvola to neni a byt nema! jestli ji v tom vidis, je to Tva predstava...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.6.2006 > Mishka> 

Tak to se omlouvám, četla jsem nedbale. Všimla jsem si, že píšeš fotka, ale měla jsem za to, že je to jakási nadsázka nebo omyl,  tak jsem si toho nevšímala.

Když o tom tak přemýšlím, tak původní fotka asi opravdu mohla být snová, dovedu si to představit.


<reagovat 
 čtenář mishka - 23.6.2006 > Janahe> mokre vlasy zcesane dozadu, turban z osusky, zavrene oci... doufam, ze v tomto "stavu" jako mrtvola nevypadam. :)
<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 26.6.2006 > Janahe> bych se zbytečně neomlouval;)
...zuzz zřejmě mluvila o grafice a ne o fotce a autorka mimo téma začala mluvit o původním zdrojovém fotu...

(musel sem něco připsat, abych dal najevo, že mě zaujala/pobavila miščina naštvanost na ty nechápavé totemové entity:)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 26.6.2006 > al-ash> Hehe, a já už myslela, že to jen já slyším trávu růst :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter