Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
… fenomén zrcadla
Autor: selbst (Občasný) - publikováno 10.6.2006 (23:38:28)
 

              ambice  alter-ega  č.2,  poetická  exhibice  myšlenek  na  téma 'strach', … zvláště pro      p. red. Mráze inspirováno houbičkou Psilocybe bohemica(?), spadicea(?) …věru to již nevím.

 

 

               … fenomén zrcadla

 

 

     Ve dne lesem šel jsem sám a vedl tichou rozmluvu se svědomím svým, jen tak polohlasem …

Já: Proč křičel bych, ač nemohu?

Ono: Jsi číslem v pořadníku. Čísla přec nemluví.

Já: Proč zčernala kůže, jenž hladila oheň? Vždyť světlo je světlem, ne temnotou…

Ono: Myslíš, že jen temnotu vidí ten, kdo bojuje se slepotou?

Já: Čím je tedy noc?

Ono: Dokud nedokreslíš kruh, má svůj počátek i konec, však jakmile jej uzavřeš, ztratíš se sám v sobě. Pak staneš se strachem v…

Já: I tehdy, znám-li svůj cíl?

Ono: Ale vždyť myšlenka, stejně jako život je kruhem.

Já: Nač tedy strach?

Ono: Strach? Říkají:"Slovo má mít 'váhu' svou.", anebo,"Stát bych se chtěl 'váženým' občanem!". Když tedy hmota má být podstatou života, zkus dát strachu tvář,…lidskou,…tu svoji.

 

     Temným lesem řítím se, ne sám, však strachem a křičím, ač nemohu a z kamenů sklouzávám, pláču a nadávám. Jsem strachem sobě sám, v něm topím se a … a cítím, jak umírám.          



Poznámky k tomuto příspěvku
Raimund (Občasný) - 11.6.2006 > Jo, božský princip samostatný svou ideou.Redaktor bude mít radost, sbírá takové úvahy a chystá se vytvořit nějakou odbornou práci, asi přednášku.
<reagovat 
 Čtenář - 13.6.2006 > Raimund> Vyřídím svému alter-egu, bude mít radost! Díky za podporu a Svasti.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter