Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Blábolivá zapomenutým prostorem II. z kolekce zapomenuté písně
Autor: Lin Sien Ti (Občasný) - publikováno 1.6.2006 (10:23:15)

 

 

 

Lékh váthí aysag avrih khil

men nuangh khoni phoywa prégh

ven bíthí nangda khongwa jin

khoy i sang píthí bháné ét ...

 

Pang khoragh mísagh oywa dut... 



Poznámky k tomuto příspěvku
macho (Občasný) - 1.6.2006 > Nezlob se, ale tohle je výsměch jazyku. Je-li to tvůj nějaký vnitřní hlas, vážně doporučuji návštěvu psychiatra ( bez urážky ). :-))

<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 1.6.2006 > macho> Díky.  Zlobit se není proč. Myslím, že není nic špatného na tom smát se svému jazyku. Jinak pokud máš s tímto druhem záznamu problém, namísto psychiatra (bez urážky) ti doporučuju třeba Kristiana Morgensterna (byť tam vane vítr odjinud). Díky za názor.  
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 1.6.2006 > macho> Jinak mi, macho, není moc jasné, kde ty bereš právo někomu, kdo se poctivě zabývá poezií (byť se možná někdy vyjadřuji neobratně) kázat, že se vysmívá jazyku. 
<reagovat 
 macho (Občasný) - 1.6.2006 > Lin Sien Ti> Podívej, já nic nekážu, jen nemám rád, čistě sám za sebe, takové bláboly či napodobeniny jazyka, nemyslím tím teď konkrétně tvoje kousky, neboť tvá schopnost práce s jazykem není zlá a proto si myslím , že by jsi se nemusel uchylovat k něčemu podobnému jako tady v tomhle kuse. Nechápej mne špatně, jsem daleko od toho někoho poučovat, sám bych potřeboval pomoc :-)) (někdy i toho psychiatra ).
Ahoj :-))
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 1.6.2006 > macho> 

Těžko, velmi obtížně se mi to objasňuje mimo text. To že je v názvu "blábolivá" neznamená, že jde o blábol. Jiný možná pochopí, že to co zde zní není napodobenina jazyka, ale přeze vše určité vyslovení-verše- i dokonce snad"hudebnost". Tohle je snad divná, ale přece jen mnou artikulovatelná "píseň". Pokud mne bude někdo méně posuzovat, více naslouchat a nezavírat dveře, třeba něco "prožije". když jsem mohl prožívat já, je otevřená otázka, zda je to přenosné (třeba jako nálada, vyvolání nějakých dojmů atd.), a proto je to zde. Co třeba zkusit naslouchat, co tato  "iracionalita" skrze zvukový pohyb verše dělá? Možná by to cosi sblížilo, kdoví, třeba taky ne. Vidíš já ti tu zkouším naslouchat a odpovídám na tvé výtky... a čekám, že to třeba půjde i od tebe. Že třeba okusíš, že tyto "úchylky" z tzv.běžně zavedeného pohledu na básnění mají svůj určitý smysl a že sem nebyly vloženy z rozmaru nebo jako čiré kuriozity.

 

  


<reagovat 
Lei (Občasný) - 1.6.2006 > No, říká se, že opakovanej vtip není vtipem; jednou jako zajímavost, proč ne, ale proč hodnotit něco, co je skutečně blábol: co si z toho jako ostatí maj vzít? Doufám, že to bude celej cyklus, moh by z toho bejt i epos o 100 000 verších. Tohle se píše až příliš snadně.

Je to chycený vietnamštinou...
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 1.6.2006 > Lei> 

Ale ode mne to sem nebylo vloženo proto, aby to bylo "hodnoceno". Má-li kdokoliv tuto hodnotící potřebu, prosím. Je to tady např. z důvodu, zda lze takovéto "vyslovení" vyslat ke druhému, aby třeba pocítil, že to má nějakou jinou rovinu, než pouhý blábol. Nejsou to nesmslně volené shluky zvuků. Má to podle mne sdělující rovinu. Co si z toho mají ostatní vzít, je na nich. Já přece nebudu předepisovat, co člověk má cítít/necítít. Ty a macho to máte za nesmysl a blábol, tak mám dvě reakce.

Psát snadně... co to u tebe znamená?

Vietnamština? Tý jo, to mě dost překvapuje. 


<reagovat 
 Lei (Občasný) - 1.6.2006 > Lin Sien Ti> Ale jo, avantgardě se meze nekladou...
<reagovat 
swedish_nigg (Občasný) - 1.6.2006 >

keynés porcelán...

vámus hozni bon...

peteroleom lámpo

mien sé, a lámpion

ah ah ah


Doporučil 
<reagovat 
tahar (Občasný) - 1.6.2006 > Hlavně už to tu bylo mockrát. Nejen Morgenstern. No ale proč ne. Nejsem proti... Ale pak by to mělo být hodně rytmický, zvukomalebný atd. Tohle není.
<reagovat 
.......... (Občasný) - 2.6.2006 > mě to šoklo!:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
army of me (Občasný) - 1.6.2006 > nojo, když ono to ani nešokuje.. žejo

tak co pak s tím
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 2.6.2006 > army of me> No jo, vono co dnes nešokuje, není in, že ano. Ech, takovéhle názory.
<reagovat 
 army of me (Občasný) - 2.6.2006 > Lin Sien Ti> možná by nezaškodilo, kdybys četl pozorně - psal jsem, že to ANI nešokuje

tím jsem chtěl říct: myšlenku to nemá, hloubku? neblázni
emotivní náboj? hehe
obraznost? umhgg touk kouipoy huokum
těžko tu tedy hledat COKOLIV - snad jediné, co zbylo je, že ses mohl pokusit vytvořit něco, co vyvolá bouři... na to je ale tenhle pokus už příliš ohraný

takže se ptám znovu - co s tím?
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 2.6.2006 > army of me> 

To, že tu pro tebe nic není, neznamená, že to platí obecně. Např.hlupák si nemyslí, že je hloupý. Chytrák si neuvědomuje, že je vlastně ve svém chytračení otrokem sám sebe a své hlouposti. Hledáš-li myšlenky a od nich se odvíjející emotivní náboj, tak čti jiné texty, tady o to nejde. Zrovna jako nejde o nápovědu k obraznosti. Je to znění, melodii, určitém nlaďení (třeba). Mám snad vyjmenovávat vše, o čem text není či je, když si ten text každý uchopuje trošku jinak?

Svoji cestu "tímto" si každý hledá sám, tady poučky a vysvětlivky neplatí.   


<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 2.6.2006 > army of me> Víš, co mi přijde zvláštní. Že tenhle dle mnohých blábol má přes 60 přečtení, předchozí přes 80. Ptám se tedy, proč asi? 
<reagovat 
 army of me (Občasný) - 2.6.2006 > Lin Sien Ti> no... že by to nějak zajímavě znělo... to se mi taky nezdá ;-)

no a tak to tedy má 60 přečtení - a co jako? to snad o něčem vypovídá? Na mě tyhle číselný manipulace příliš nefungujou - nejsem ten typ, co se žene pro jogurt, kdykoliv na něj vidí reklamu...
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 2.6.2006 > army of me> 

Tvůj názor. Když dovolíš, první otázka byla ode mne, čím to podle tebe je, že tolik lidí čte tady něco, co je pro tebe blábol. Je to třeba znak jejich úpadku?

Škoda, že tu tak prozrazuješ své smýšlení, když za mou otázkou vidíš tvrzení o tom, že chci poukazovat k nějaké mainpulativní hodnotě číselných údajů o počtu návštěv.  Otázka byla položena proto, že nevím.

Inu, každý dle sebe.  


<reagovat 
 army of me (Občasný) - 2.6.2006 > Lin Sien Ti> Ano, každý dle sebe - vyzníváš mi ve své moudrosti trochu legračně vzhledem k tomu, že celé tohle mlácení prázdné slámy vychází z tvého překroucení mého původního příspěvku pod tímto dílem.
Z mýho pohledu tu dál není o čem a o hračky se strkat nehodlám. Měj se
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 3.6.2006 > Já jsem si myslel, že počet zobrazení není totožný s přečtením. Ergo, že si to někdo otevřel, ještě neznamená, že přečet. Ale zajímalo by mě u některých příspěvků (včetně mých), kolikrát byly přečteny a kolikrát jen "otevřeny"....:) Ale to by na konci básně musel bejt asi test z přečtenýho a kdo by odpověděl dobře, tak by se zapsal, jako že to přečetl:o) To by byla prdel.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
4 5 6 7 11 (12)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter