Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pohádka o Moruši a Jádrové z kolekce de Jádro a spol. s r.o.
Autor: Mandarinka (Občasný) - publikováno 23.5.2006 (12:27:24)
následující v kolekci>

Byla jednou jedna Moruše a ta se jmenovala Kláruše. A pod ní bydlela prapodivná a podivná bourca morušová, jež se zovala Jádrová. A ta divná Jádrová neměla se šlechticem a šíleným geniálním vědcem de Jádrem společného pranic...a z toho vyplývá, že obyčejné Kláruši je to nanic. Nemusí se vůbec vztekat,může leda kolem štěkat. Abychom však pokračovali- jen tak si tam spolu žily a vůbec se netrápily. Jenom občas Jádrová byla z Mourše hotová. Igelitent pochopí však,že milá K.-M. nestojí za mák. Ani za ten mák to není, Moruše nám nic nevoní. Jádru se to nerýmuje (chacha), jenom tady přibluduje. Nemá talent básnický, nebude z ní Vrchlický. Vrchlický byl stejně béčko(nic osobního) a Klára je míň jak céčko. Proto chytré de Jadérko netouží být Vrchlickým,jelikož je navíc mrtvý, neobdivován leckým. Klára tedy končí a s vámi se loučí. Dále už jen ticho....jen de Jádro zbývá, takhle už to bývá...



Poznámky k tomuto příspěvku
KEHTH (Občasný) - 23.5.2006 >

  Jak úžasné! Obzvláště ta část: "Nemá talent básnický, nebude z ní Vrchlický".

Ta je fakt úžasná.


Body: 5
<reagovat 
 Mandarinka (Občasný) - 23.5.2006 > KEHTH> Mě se na tom dost líbí Klára tedy končí a s vámi se loučí....
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 23.5.2006 >  No, nevím, jak to pochopí nezasvěcení, ale mě se to líbí... I když je to taková miniatura,blbůstka;)
Body: 5
<reagovat 
 Mandarinka (Občasný) - 23.5.2006 > Lenki> óóó,děkujeme...
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 23.5.2006 > Mandarinka> No, taky máte za co
<reagovat 
 Mandarinka (Občasný) - 25.5.2006 > Lenki> já víííím...proto ti taky děkuju....kdyby nebylo za co,tak to nedělám...
<reagovat 
Mandarinka (Občasný) - 31.5.2006 > Oh...teď jsem si s hrůzou uvědomila, že jsem zapoměla uvést spoluautorství Karla...(KEHTH)...velmi moc ti děkuji...
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 2.12.2006 > Mandarinka> 

No, tos tedy ovšem zapomNěla hodně;)

Nicméně ta "Mouruše" je tam schválně?

To bude taky součástí vánočního dárku? Jestli jo, tak to od vás není fér - takhle mě ochuzovat o vánoční překvapení...


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter