Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Poslední zvonění
Autor: Vlada07 (Občasný) - publikováno 19.5.2006 (21:14:43)
Květnová rána jsou nenormální. Jednak proto, že i v hezkých dnech musí člověk do práce, přestože by jistě měl spoustu lepších nápadů, ale také kvůli maturantům.
Studenti čtvrtých ročníků středních škol mívají poslední zvonění. Kdo by bláhově očekával nějaký nápad či aspoň použití selského rozumu k produkci něčeho hodného obdivu, bude zklamán. Prozradím vám něco. V mladoboleslavských školách uzavřeli tajnou kartelovou dohodu, podle níž jsou maturanti ze všech tříd a škol povinni navléci se do podivných uniforem a pracovních oděvů a následně obtěžovat spoluobčany pískotem, vřískotem a žebráním o peníze. Studenty nižších ročníků je pak v tento den za shovívavého přihlížení pedagogů povoleno kropit voňavkou nebo počmárat nesmývatelnými fixy.
Vzhledem k tomu, že jsem maturoval před více než dvaceti lety, moje chabá paměť mi nedává signál o tom, jak vypadalo přesně naše poslední zvonění. Jedno vím ale naprosto jistě. Žebrání o peníze na maturitní ples v programu nebylo, jelikož jsme se tehdy idealisticky domnívali, že nejjednodušší cestou k získání peněz je výdělek.
Vidím, že dnešní mladíci a slečny vzali soustřeďování hotovostních prostředků zkratkou, přičemž metoda odpovídá bohatýrským časům konce minulého století. . Jsou totiž zřejmě přesvědčeni, že šaškováním a mlácením prázdné slámy jsou neodolatelně zábavní a originální.



Poznámky k tomuto příspěvku
Balcarka (Občasný) - 20.5.2006 > ne, nemyslím si to.
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 20.5.2006 > Mládež je zkažená, vůbec všecko upadá, svět spěje k zániku
<reagovat 
čtenář premir - 20.5.2006 > ja jsem nematuroval a neaky drobak najdu kdyz maji dobry napad na prevlek...ale minerva....boha jeho
<reagovat 
celej on (Občasný) - 22.5.2006 > Juj... na maturitní ples? Maturitní ples i pro mě z nepochopitleného důvodu je v únoru... Prý kvůli tomu, že je přes zimu nějaká plesová sezona... a maturitní ples je na konci téhle sezóny...
Takže malé upozornění: Nejspiš nežebraly na maturitní ples, nýbrž na chlast... Fuj... A pochybuji, že tomu bylo někdy jinak...
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 24.5.2006 >

určitě na chlast...

jinak si troufnu podoktnout, že i dnešní mládež si je vědoma toho, že jí zadarmo nic do huby nepadne, dokonce ani pracovní místo ne. Tohle vybírání peněz a "zdobení" spolužáků a kolemjdoucích bych spíš považovala za tradici... a alespoň posledních 10 let se provozuje,co já vím


<reagovat 
tykve (Občasný) - 13.8.2006 > když už to ventilujes.. nemůžeš u toho být aspon trochu vtipný?..nebo cokoliv jiného. zkrátka neco nápaditého..
<reagovat 
 back (Občasný) - 13.8.2006 > tykve> Byla tu jakási elementární slušnost neshodit první příspěvek-))
<reagovat 
back (Občasný) - 22.5.2006 > Ale jo.
Body: 4
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 19.8.2006 > back> ale jo? kriste.....:(
<reagovat 
 tykve (Občasný) - 13.8.2006 > back> backu.. jsem trochu zklamaná....
ehm.. Vlado děláš si srandu...máš vážně potřebu tohle ventilovat?..proboha.. proboha....
Body: 1
<reagovat 
MiKa (Stálý) - 19.8.2006 >

ta úvaha dočista postrádá šmrnc, je to jen suchý šedivý konstatování - a zapšklost jako bonus moc neprospívá, musím souhlasit s tykvema


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter