Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Fotosoutěž Zahrada jinak
Autor: Minerva (Občasný) - publikováno 19.5.2006 (04:43:17)

Zahrada jinak

Lukáš Jasanský a Martin Polák - z cyklu Vesnická rekonstručko

Lukáš Jasanský a Martin Polák
Z cyklu Vesnická rekonstručko

Nížeuvedení výtečníci vyhlašují fotosoutěž, v níž porota z nich složená zhodnotí a odmění fotografické cykly na téma Zahrada jinak.

Hodnoceny budou všechny fotografické kolekce, zveřejněné na serveru Totem (www.totem.cz) od okamžiku vyhlášení soutěže do neděle 25. června 2006 včetně. Předmětem soutěže nejsou jednotlivé fotografie, ale výhradně soubory dvou a více snímků, svázané názvem a tématem a splňující následující podmínky:

  • V názvu souboru se musí vyskytovat slovo "Zahrada" či některý jeho tvar.
  • Kratší strana zveřejněných fotografií nesmí být menší nežli 600 bodů, delší strana nesmí být kratší než 950 bodů. Do rozměrů fotografií se nezapočítává případný rámeček. V případě velmi protáhlých formátů, s nimiž se nevejdete do limitů Totemu, zveřejněte na Totemu pouze menší variantu a soutěžní fotografie zašlete na pokhara@centrum.cz.
  • Autorem nesmí být člen poroty.

Tématem soutěže je Zahrada jinak, přičemž slovo zahrada je možno chápat jak doslovně, tak volně či přeneseně. Důraz je kladen na slovo jinak. Porota se zavazuje hodnotit na prvním místě jinakost pohledu, objevnost přístupu fotografa, jeho vynalézavost a bohatství myšlenkového světa, který fotografie zobrazí. Porota výslovně varuje před zasíláním snímků něžných kytiček, z nichž barvy tečou proudem! Takové fotografie nejenže nic nezískají, ale jejich autoři budou veřejně zostuzeni způsobem, který porota uzná za dostatečně otřesný.

Dále porota žádá autory, aby se vystříhali laciných efektů dosažených úpravami fotografií v grafických programech. V zuřivém kolorování, rozstříhávání či pokrytí snímků perfidními texturami lze jen zřídka spatřovat skutečně nový pohled na svět. Přednost budou mít fotografie čisté a nemanipulované, hodnocen bude na prvním místě obsah a nikoli forma.

Po uzávěrce soutěže každý z členů poroty rozdělí mezi soutěžní kolekce podle svého uvážení celkem nejvýše 100 bodů. Kolekce budou seřazeny podle součtu bodových hodnocení. Následně porota rozhodne, kolik ze tří věcných cen rozdělí mezi nejlepší autory. Předpokládá se, že všechny tři, nicméně pokud celková úroveň soutěžních prací nebude dostatečná, porota si vymiňuje právo první, druhou či dokonce ani třetí cenu neudělit. Toto opatření je však třeba chápat jen jako mimořádný, neočekávaný případ. Soudíme, že mezi účastníky rozdělíme všechny tři nachystané ceny.

Výsledky budou vyhlášeny do tří dnů po uzávěrce soutěže, tedy do středy 28. června 2006 včetně. Zveřejněna budou hodnocení všech členů poroty, výsledné pořadí všech účastníků a jména těch, kteří získají cenu. Následně bude vítěz kontaktován, aby si vybral jednu ze tří nachystaných věcných cen, po něm si vybere soutěžící, který obsadil druhé místo, a třetí získá cenu, která zbude. Jestliže se soutěžící o žádnou z cen do pěti dnů po vyhlášení výsledků nepřihlásí, získá leda figu borovú, cena v takovém případě propadá.

V případě shody bude vítězem uznán ten, kdo získá nejvyšší hodnocení od jednotlivého člena poroty. Pokud se i nejvyšší bodový zisk bude shodovat, rozhodne nejnižší hodnocení. Jestliže i ta budou stejná, vítězí ta kolekce, která obsahuje více fotografií. Dojde-li i zde ke shodě, rozhodne vyšší počet pixelů. Shodne-li se i počet pixelů, budou kolekce seřazeny dle úhrnného objemu v bajtech. Jestliže ani ten nerozhodne, jde o zřejmý komplot a shodující se kolekce budou ze soutěže vyloučeny.

Ceny budou podle přání vítězů buď předány osobně (Brno, možná Praha a Ostrava) nebo zaslány poštou.

Vyhlašovatelé a základní členové poroty: Janahe, Minerva a seth.

Dále účast v porotě přislíbil S.P. (díky), a osloven bude též - dle názoru některých - nejvýznamnější současný český fotograf Michal Kalhous. Porota si vymiňuje právo přizvat mezi sebe ještě další hodnotitele i v průběhu soutěže, vždy však jen s jednomyslným souhlasem všech tří vyhlašovatelů a nejvýše do celkového počtu sedmi členů poroty. Jednou přizvaný a schválený člen poroty nemůže být odvolán.

Soutěžící kolekce

Pražský hrad - fotografie ze zahrady Na Valech (tsunami)
Záh(r)ada rajská (Cchajownik)
Tam,kde žije starý zahradník (Filipb)
Zahrada z cukrove vaty 1, 2 (M27Dumbell)
Spatřil jsem zahradní domky (Filipb)
zahrada pokroku (sveřepes_umřetý)
Tam kde nežije starý zahradník (Filipb)
Detaily zlínských zahrad I. (mmiiaa)
Domácí zahrádky (vodouch)
Jarní zahrada (KA33)
nezahrada (Strážce_majáku )
Zahrada inak? Stále rovnako. (maxima gali )
Zahrada Plasticky (gongey)
Přes záhradu do zahrady (Vitovan )
Zahrada Plasticky II. (gongey )

Hodnocení

V soutěži se sešlo dvanáct hodnocených příspěvků od devíti autorů, další dva příspěvky byly z bodování vyloučeny pro nesplnění technických kritérií (velikost fotografií). Nevelká účast nedává prostor k hlubším rozborům, proto celkové hodnocení soutěže bude jen krátké.

Všeobecná úroveň příspěvků není nijak oslnivá. Ani jeden z nich nepřináší nic výrazného, osobitého, nic, co bychom v mnoha obměnách neviděli už mnohokrát. Je zřejmé, že autorům nečiní problémy ovládání jejich přístrojů, nemají potíže s technickým zpracováním fotografií a dokonce dokáží i najít nějakou tu blízkou zahradu. Nedaří se jim však objevit vlastní, neobvyklý, překvapivý přístup. Žádný ze soutěžních souborů výrazněji nevybočuje ze zaběhnutých, někdy až frázovitých způsobů nazírání na svět, asi ani jeden nám nepřijde kuriózní či kontroverzní. Ani jednou se šokováni nezeptáme, zda autor myslí svůj pohled na téma vážně, ani jednou nebudeme doopravdy pobouřeni, a - obávám se - ani jednu z kolekcí si natrvalo nezapamatujeme.

Nicméně alespoň dva porotci hlasovali pro udělení prvního místa, a tak mezi autory budou rozděleny všechny tři připravené ceny.

 

Janahe Minerva S.P. seth Celkem
Zahrada z cukrove vaty 1, 2 (M27Dumbell) 1     4 5
Přes záhradu do zahrady (Vitovan ) 7     1 8
Pražský hrad - Ze zahrady Na Valech (tsunami) 5     6 11
Zahrada Plasticky II. (gongey ) 8 1   3 12
Detaily zlínských zahrad I. (mmiiaa) 6 2   5 13
Domácí zahrádky (vodouch) 2 2   15 19
Tam,kde žije starý zahradník (Filipb) 11 8   8 27
Jarní zahrada (KA33) 14 10 5 4 33
Tam kde nežije starý zahradník (Filipb) 15 12   12 39
Spatřil jsem zahradní domky (Filipb) 2 14 20 12 48
nezahrada (Strážce_majáku ) 25 31   15 71
Zahrada Plasticky (gongey) 2 20 70 15 107
         
98 100 95 100 393

 

 

Katalog soutěže (62 stran PDF, 12 MB) se všemi příspěvky a podrobným hodnocením si můžete stáhnout na adrese http://www.edisk.cz/stahni/eeda22efada83916f06ea14f45ade04e0d33cda0.

První tři ocenění (gongey, Strážce_majáku a Filipb) si mohou postupně vybrat z následujících cen

Poslední cena dorazila k výherci 17. července 2006, soutěž je definitivně ukončena.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
tsunami (Občasný) - 18.5.2006 > Ahoj, jsem na totemu novy, tak se tu rozkoukavam. V textu je, ze fotografie ma mit minimalne 700px na kratsi strane, ale nenasel jsem jak vlozit fotografii ve vetsim rozmeru nez 800x800 a o velikost 153KB (to je napsane u vkladani obrazku). Neco jsem prehlidl nebo musim sem strcit nahled a velky obrazek nekam na svuj server?
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 18.5.2006 > tsunami> Můžeš sem dát dvě varianty. Menší (zobrazí se v příspěvku) je omezená na 800 bodů, větší (a o tu nám jde) se zobrazí po kliknutí na tu menší v příspěvku. Není v tom žádný problém, připravíš dvě varianty (do 800px a do 1000px) a do příspěvku je vložíš obě.

<reagovat 
 tsunami (Občasný) - 18.5.2006 > Minerva> Koukám, že tam je i maximum 1000x1000px, ale i to je dost blbé, protože sken z negativu mi vychází na rozměr 800x1200px. To mám jako fotku oříznout nebo tím rozměrem chcete naznačit že to má být čtverec?
<reagovat 
 tsunami (Občasný) - 18.5.2006 > tsunami> hmmm, koukám, že jsem tak trochu blbej, je to 700x1050

když to zmenším, pod 1000 tak mi vyjde menší strana kratší než 700. Jak moc to vadí pro soutěž? :-)
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 18.5.2006 > tsunami> Ne, to nechceme naznačit. Problém vyřešíme ráno, teď už všichni spí. Patrně přeformulujeme požadavky na "delší strana alespoň 950 pixelů" nebo něco v tom smyslu. Rozhodně nechceme nikoho nutit aby fotografie násilím ořezával.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 18.5.2006 > tsunami> Určitě nevadí, i když ostatních jsem se ještě neptal. Ale 1000×680 nebo kolik jistě bude přijatelné, když to jinak nejde.
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 19.5.2006 > dobrej nápad,ať máte co nejvíc soutěžících... a kvalitních! :-)
Doporučil 
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 19.5.2006 >

skvělá soutěž...naviděnou u zahrad:))


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.5.2006 > mmiiaa> Budeme se těšit
<reagovat 
čtenář jáson - 19.5.2006 > příjemné zpestření,vtipný text i ilustr.foto.Říkáš zahrady.No ,teda mnoho úspěchů všem!
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 20.5.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 22.5.2006 >

Držím palce.

Víc takových akcí!


Doporučil 
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 22.5.2006 > dobrá akce, ale nezakazoval bych účast žádného druhu fotky...když budete alternativu takhle rozvíjet ve skleníku, uměle chráněnou před porovnáváním s klasickýma estetickýma fotkama, vyleze z ní tak leda nějaká zrůda

Doporučil 
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 22.5.2006 > al-ash> Podívej se na stávající soutěžní příspěvky. Nejde o "zákaz", jde o vymezení žánru nebo tématu. Cílem je získat výtvarné fotografie, tvůrčí díla, ne - řekněme - obrázky s výhradně dekorativní funkcí.
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 27.5.2006 > Požadavek na "soubor dvou a více fotografií" za zbytečně omezující. Jakože to _musí_ být soubor, nikoli _může_ být soubor.
Body: 1
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 27.5.2006 > Strážce_majáku> 

Udělej si svou soutěž, jo?

Pche, my tady měsíce a měsíce pilujeme pravidla a pak si přijde někdo zcela bez zkušeností a všechno ví líp. Taky jsme soutěž omezili na fotky - to ti nevadí? Není to diskriminace básniček?


<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 27.5.2006 > Janahe> Samo, je to diskriminace básniček, sošek a papírovách skládaček.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 27.5.2006 > Janahe> Jsi přehnaně podrážděna. Majákista: Jde o to, aby autor prokázal jakousi delší kontinuální myšlenku. Jednotlivá fotografie bývá spíš osamocený výkřik.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 28.5.2006 > Minerva> A osamocené výkřiky je třeba zardousit hned prvopočátcích.
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 19.5.2006 >

Tahle soutez vypada velmi zajimave, urcite se zucastnim... :-)

Jen me jeste napadlo... co pozvat do poroty Katku Šedou, je docela znamou ceskou umelkyni a publikuje i tady na Totemu a Mishku, znamou webdesigneru?

 

Jinak diky moc porote za vyhlaseni tehle zajimave souteze.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 19.5.2006 > Zuzzz> Proberu to s ostatními.
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 23.5.2006 > Zuzzz> jedná se o tutéž katku šedou?
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 23.5.2006 > hegel> No jasně, je to ona, mám to ověřené, navíc stačí, když si najdeš nějakou její fotku na netu a porovnáš to s její totemáckou ikonou.
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 23.5.2006 > Zuzzz> 

jenom nehraje věk, co má sedy na své osobní stránce.

tamta kateřina šedá se narodila 1977 a žije v Brně, podle netu!


<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 28.5.2006 > hegel> 

No jo, mas pravdu, neni to ta Katka Šedá, ktera vyhrala cenu Jindřicha Chalupeckeho, kterou jsem myslela ja.

Tak se omlouvam za mylnou informaci...


<reagovat 
vodouch (Občasný) - 31.5.2006 > Aha, teď jsem si přečetl, že se to posílá na email - zjednám nápravu... (ovšem jen v případě velkých souborů)... takže pořád nevím...
<reagovat 
vodouch (Občasný) - 31.5.2006 > Asi jsem nepochopil jak se přidávají fotky do soutěže - do systému jsem přidal 3 fotky na téma soutěže, ale zobrazila se mi pouze 1 ještě k tomu nikoliv zde. Mohli by jste mě nějak navést jak to přidat, aby se to objevilo zde? Díky.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 31.5.2006 > vodouch> Sem to přidáváme ručně poté, co se fotografie objeví v galerii. V tvém případě není třeba nic nikam posílat, stačí tak jak je to v Galerii.
<reagovat 
Čtenář - 31.5.2006 > Však za opýtanie nič nedám.
Veľmi sa mi páči tá časť o rozhodnutí v prípade zhody - celý odstavec.
Tak trochu zbieram (nemám ich až tak veľa) texty, čo sú také jednoduché s troškou humoru ... a tak sa pýtam, či môžem text

V případě shody bude vítězem uznán ten, kdo získá nejvyšší hodnocení od jednotlivého člena poroty. Pokud se i nejvyšší bodový zisk bude shodovat, rozhodne nejnižší hodnocení. Jestliže i ta budou stejná, vítězí ta kolekce, která obsahuje více fotografií. Dojde-li i zde ke shodě, rozhodne vyšší počet pixelů. Shodne-li se i počet pixelů, budou kolekce seřazeny dle úhrnného objemu v bajtech. Jestliže ani ten nerozhodne, jde o zřejmý komplot a shodující se kolekce budou ze soutěže vyloučeny.

na stránku:
http://www2.svsmi.sk/~fedicova/z%20netu/inilud.htm
umiestniť
(buď bez autora, alebo autor: minerva)


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 31.5.2006 > čtenář> Klidně.
<reagovat 
 Čtenář - 1.6.2006 > Minerva> diky
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 28.5.2006 > Nechapu co v porote dela Minerva a rika neco o osamocenych vykricich ... :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 28.5.2006 > Pitoma kaca> 

A že tam jsem já, to chápeš? To mi připadá mnohem divnější.

To je tak: toto není soutěž vyhlášená shůry, nemáš komu si postěžovat. Když si někdo vymyslí soutěž a má dostatek drzosti, klidně se může jmenovat samozvaným porotcem. Stejně tak si sám vymýšlí pravidla. A každý, kdo se soutěže zúčastní,  vystavuje se nebezpečí, že bude hodnocen zaujatě, ovšem  Minerva na svou zaujatost předem upozorňuje, což je od něj velice seriózní, řekla bych.

Když se naštveš a jako odpověď vyhlásíš soutěž jinou, bude to skvělý výsledek našeho snažení. Mohlo by tu klidně probíhat deset zcela různých soutěží najednou, mělo by to něco do sebe.


<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 28.5.2006 > Janahe> 

Ja si nikomu nestezuju, to uz nemuze clovek napsat ani svuj nazor? :).. Me je to uplne fuk, jen si myslim, ze porota by se mela skladat z nekoho, kdo tomu rozumi a snazit se hodnotit, co nejmin zaujate. Jaky budou ceny? Zdarma 20 decek na totemu?  


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 28.5.2006 > Pitoma kaca> Může, dokonce je to chvályhodné. Janahe je jenom drobet přetažená, nic se jí nevede, všecko na ni padá, nemá zrovna den. K soutěži - soutěž vyhlásila porota aby tím postrčila tvorbu na Totemu směrem, který považuje za správný. Nezaujatá je ve smyslu "nenadržuje konkrétním osobám", ale určitě není nezaujatá ve smyslu "nemá žádný názor". Právě naopak, je souborem lidí, z nichž každý má poměrně silný názor na fotografii. Jsou to názory dostatečně odlišné aby mělo smysl mít více porotců, a zároveň dostatečně podobné aby porota vůbec mohla rozumně fungovat. Ceny budou věcné.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 28.5.2006 > Pitoma kaca> 

Byla to spíš otázka než názor a já ti jen odpověděla. Vlídně a přátelsky. Alespoň to tak bylo myšleno, a kdybys mě viděla, tak bys nemohla přehlédnout, že jsem se celou dobu psaní odpovědi vstřícně usmívala. Přestože se mi pálil oběd!

Nemáš chuť se soutěže taky zúčastnit?


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 28.5.2006 > Minerva> Nic na mě nepadá, nebuď drzej.
<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 28.5.2006 > Janahe> ...ja nemam zahradu  jedine ze bych se do nejake vloupala :)
<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 28.5.2006 > Minerva> Ano pane minerva se silnym nazorem :) Ze by obrovsky stribrny privesek 5D, to bych si nechala libit?
<reagovat 
 surma (Občasný) - 2.6.2006 > Pitoma kaca> ahoj tady u té soutěže je vše zajimavé co se točí kolem ruzná pravidla nedorozumění a naladovost a zase dobrá nálada a domluva mezi porotci a tak.... jen fotky, kvalita a nějakej učel! přestu velkou volební kampan a reklamní strategii zustávají někde v zadu...
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 12.6.2006 > psu> Účel? Jaký účel? Účel?!?! Nepotřebujeme žádný smradlavý účel stejně jako nepotřebujeme žádné povolení.
<reagovat 
 surma (Občasný) - 12.6.2006 > Minerva> tak jo... tak si udržte aspon tu dobrou naladu... snad tu člověk ještě něco může říct,...? ale už jsem si podiskutoval s Janahe do sytosti... tak to nebudem rozebírat at se vám vše daří...
<reagovat 
gejša (Občasný) - 16.6.2006 > chtěla bych se přihlášit s následujícím dílkem, co mám dělat?

Zahrada s jabloněmi a dvěma křesly



Hliněné střepy,

jako by někdo drtil kostru pole, vzduch

nadívaný koroptvemi; jabloně

vylily se do zahrady - té,

jíž opadaly ploty.




Po hřebeni kopce,

jenž si ke hřbetu přičesal zvlhlou srst,

jsme přišli – ty a já – ,

ale ještě dříve,

vlastně vždy,

když déšť Berounce zlomil oči,

cosi nás vyhlíželo z říčních teras

a my

byli jen součtem živlů

v dutém

uzlu smyslu

v těch dobách,

kdy tu mozoly rostly ze záhonů

a naše místo zde

bylo prázdné.

Doporučil 
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 16.6.2006 > gejša> Vyfotit se s ním, alespoň dvakrát.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 21.6.2006 > gejša> Nebo jednou s ním a jednou s těmi křesly?
<reagovat 
seth (Občasný) - 29.6.2006 > Hodnocení je napsáno dobře a souhlasím sním . Snad jen , že mě docela zaujala jedna fotka z Nezahrady a kterou si asi zapamatuju
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 30.6.2006 > >>> gongey:
>>> ahoj,
>>> domečková past na myši je tuze lákavá, ale zůstal bych u žen. díky.

>>> kdyby se ti chtělo, docela by mě zajímalo, jestli jde o znechucení a jak to vnímáte, myslím soutěž, tak nějak neoficiálně. čekali jste víc? řekl bych že jste mohli.

Ahoj,

Ženy jsou zabalené a asi za hodinu je pošlu.

K soutěži - ne, nikdo není ničím znechucený, účast jsme čekali asi tak stejnou nebo dokonce i o něco menší. Ale nikdy se nemluvilo o tom, že by po jedné soutěži měla být další a další a další. Taky se ale ani nemluvilo o tom, že by neměla nebo nemohla být, jen se o tom nemluvilo. Úroveň zaslaných fotografií je taky celkem očekávatelná a vlastně je i o cosi lepší než jsme si zpočátku - po prvních příspěvcích - mysleli.

Sám za sebe - moc se mi nezdá ten nápad se soutěží jako takový. Podívej, tady jsme řekli pár lidem, kteří přišli s otevřeným srdcem s fotkami, které vlastně ani tak strašné nejsou, že ty jejich věci jsou prachmizerné. Lidi se naštvou, budou otrávení, on to leckdo nese dost těžce. To není nejlepší výsledek. K čemu to vlastně je, porovnávat takhle fotky? Nutit lidi, aby na povel mysleli stejným způsobem a kdo myslí tak, jak nám nejlíp vyhovuje, ten dostane metál? Je v tom kus principiální zvrácenosti. Sám jsem radši, když si lidi volně dělají co chtějí. Nechci je zahánět do houfu pochodujícího stejným směrem, přesně tohle ale soutěž na zadané téma dělá.

Jiná věc je, že se na to lze taky dívat tak, že lidi, když žádná soutěž nebude, nebudou pilně tvořit svým vlastním svébytným, neovlivněným způsobem, ale nebudou dělat vůbec nic. Nemají tak silné vnitřní puzení, aby něco dělali výhradně ze sebe, bez reakcí okolí. Potom by ta soutěž snad i jakýsi smysl mohla mít a vlastně to byl hlavní důvod, proč jsme vůbec něco začali vymýšlet. Aby se to tu trochu rozhejbalo. Avšak ono se nerozhejbalo.

Pak jsou tu technické aspekty. Dělat soutěž pro devět deset lidí? A na Totemu jich podstatně víc není a nikdy nebude, i kdybychom se přerazili. Netvrdím, že množství práce organizátorů je kdovíjak enormní, vždyť není, ale pokud by se mělo dělat něco podruhé, mělo by to být lepší než poprvé. Lepší propagace, víc lidí v porotě, důmyslnější téma, možná i lepší ceny... Pro deset lidí? Máme shánět lidi odjinud? Nepřijdou, vždyť jsme to zkoušeli i tentokrát. A ty reakce! Na Digineffovi jsme byli okamžitě obviněni, že jde o průhledný způsob jak vytřískat ohromné prachy. Sice od účastníků nikdo nechce ani vindru, ale jsme stejně a priori zloději. Nádhera, to dá hned člověku víc chuti něco organizovat. Ale řekněme, že budeme odolní a řevu paranoidních magorů si jednoduše nebudeme všímat. Jenže stejně nikdo další nepřijde, nepřišel tentokrát, nepřijde ani příště.

Jedině snad jednou za čas uspořádat soutěž pro místních pár lidí, na první pohled jen pro zábavu než něco většího, vážně míněného. Aby nikdo neúspěch nenesl příliš tragicky a aby organizátoři neinvestovali příliš velké množství práce s mizivým výsledkem. Nebo vymyslet něco úplně onačejšího.

Je tu ještě jedna věc - tobě se soutěž líbila, protože jsi vyhrál. Ale co ti další? Ti už příště nepřijdou, ti jsou vzteklí.

Tohle dám i na stránky soutěže, třeba někdo s něčím přijde.

<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 30.6.2006 > moc vám děkuji za katalog, moc pěkně udělané..v dnešní těžký den, mne to velmi, opravdu velmi potěšilo...
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 1.7.2006 > takže S.P. říká že všechno až na tři příspěvky do soutěže jsou kokotiny co nestojí ani za jeden bod
(no nelíbí se mi to, že dal 70 bodů...jako malé děcko, musí vyhrát to co chce on)

btw mohli jste nejvyšší a nejnižší boy vyškrtnout...vadilo by že by se tak vyškrtla polovina bodujících..ale furt by to bylo mnohem spíše rozhodnutí poroty než jednoho člověka(nebo dovolit jednomu člověku udělit naráz nějaký maximální počet bodů )..a stačilo splašit ještě jednoho člena poroty a bylo by to ok i s vyškrtáváním

jináč katalog se mi dost líbí...dobrá práce...škoda té s.p.ovy sabotáže
<reagovat 
 S.P. (Stálý) - 5.7.2006 > al-ash> TŘEBA STOJÍ ZA JEDEN BOD, NETVRDÍM ŽE NÉ, ALE MĚ NESTOJÍ ANI ZA JEDEN, SLYŠÍŠ TEN ROZDÍL? KAŽDÝ MĚL DANÝ POČET BODŮ A BYLO JEN NA JEHO UVÁŽENÍ JAK JE ROZDĚLÍ, KLIDNĚ MOHLI OBDOBNĚ BODOVAT I OSTATNÍ, NEMLUVILI JSME MEZI SEBOU O TOM KOMU A KOLIK BODŮ PŘIDĚLÍ. NAVÍC SI TRVÁM NA TOM ŽE PŘÍSPĚVEK KTERÝ JSEM OHODNOTIL NEJVÍŠE NAD OSTATNÍMI HODNĚ VYČNÍVÁ A TO NEJSEM ANI ZA MÁK OBDIVOVATELEM STYLU FOTOGRAFII JEHO AUTORA, PROSTĚ JEN TENTOKRÁT BYL PRO MĚ JEHO PŘÍSPĚVEK NEJLEPŠÍ. KLIDNĚ SEŠKRTEJ HODNOCENÍ JAK CHCEŠ, VYHLAŠ NOVÉ VÍTĚZE, ROZMLAŤ MONITOR, ODINSTALUJ READER ZE SVÉHO POČÍTAČE ABYS UŽ NIKDY NESHLÉDL TO BEZPRÁVÍ KTERÉ JSEM SPÁCHAL, MĚ JE TO DOCELA JEDNO.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter