Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Konec spidermana
Autor: back (Občasný) - publikováno 22.4.2006 (18:47:52)
 

     Ležím v posteli a chce se mi močit. V podivné předtuše se bojím otevřít oči. Co zase vedle sebe najdu ? Včera jsem se opil jako zvíře a v takových chvílích je mi jedno co si přivedu domů. Nakonec se odhodlám. Zpod vedlejší peřiny vykukuje kus pihovaté prdele a peřina se dme tak nějak víc než jindy. Opatrně vstávám a jdu na záchod.

     Potichu se vracím. V posteli sedí asi stokilová zrzka. Má odkryté kozy. Teda superkozy.

Jsou jako z pornočasopisu, který jsem kdysi našel v otcově skříni. Jmenoval se BIG a ještě něco. Ale pamatuju se jenom to BIG.

     "Pocem divochu," řekne a natahuje macaté ruce. Na chvíli zaváhám. Jdu k ní a nespouštím oči z těch obrovských koz. Všimne si toho a řekne : "To jsou mektalky co ?" a dvakrát si je pravou rukou nadhodí.

     Okamžitě chytí můj penis a cpe si ho do úst. Cumlá jej a nic. Pocítím lítost.  Zavřu oči a představím si na jejím místě Dolly Buster. Ztvrdnu jako kus žuly. Najednou mne to pohltí. Vletím na ní a užívám si tu horu masa.

     Ležím vedle ní, v koutku úst zapálenou cigaretu a přemýšlím. Napadne mne, že nevím jak se jmenuje. "Jak se vlastně jmenuješ buclíku ?" zeptám se. "Ty neznáš svojí nevěstu ?" odpoví. Podívám se na ní nechápavě. " Včera jsi mě požádal o ruku. Jestli sis to rozmyslel, tak zemřeš smrtí bongo-bongo," dodá a hrozivě si hněte prsa jedno o druhé. Představím si, jak tou hromadou masa drtí mou ubohou hlavu a proto jen zamručím. V popelníku uhasím cigaretu a usnu.

     Probudím se a zjistím, že postel vedle mě je prázdná. Nic lepšího se nemohlo stát. Ta holka má rozum. Vzduchem se line vůně smaženého masa.

     Chci vstát a jít se podívat do kuchyně. Zjistím, že jsem pevně připoutaný k posteli. Cítím se jak poé velkém flámu.To jsou blbý fóry, pomyslím si a zavolám směrem do bytu : " Buclíku, ty si chceš hrát na sadomaso ?" Objeví se ve dveřích. Její mohutné tělo těsně obepíná župan, který jsem dostal na vánoce od matky. V ruce drží naběračku. "Ono nám to pinkalo", pronese infantilně a strhne ze mne peřinu. "Co - to - kurva - je ? Proboha," řvu jako šílený. Ta svině mi uřezala pravou nohu.

     Obkročmo si sedne na mou hruď a řekne : " Jsem tvoje nevěsta, maličký pavouček sklípkánek, ty můj spidermane." Poslední co v životě vidím jsou ty její velké kozy, které mi těsně přitiskne k obličeji.



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 22.4.2006 > taková trošku lascivnější Misery nesmí zemřít v kostce...;)
zezačátku sem se bavil...
<reagovat 
back (Občasný) - 22.4.2006 >

Maxi. Je to věnováno divožence s nickem "Vespa". Představuji si jí jako stokilovou zrzku. A ten koitus s ní opravdu nemohl skončit jinak.....

 

Tak nějak jsem skloubil obžerství a smilstvo :¨-)))


<reagovat 
Lenki (Občasný) - 22.4.2006 >

Chudák Vespa...

Ale jinak spíš lituji Jerryho


<reagovat 
Brain (Občasný) - 22.4.2006 > s tou nohou mi to přijde už trochu moc... :))) ale číst se to dá...
Body: 4
<reagovat 
 back (Občasný) - 22.4.2006 > Felipe.> Ano. Není to ze života. Prostě jsem si představoval, jak jsem Vespou sežrán. To bylo v kontextu naší ranní přestřelky, což jsi nemohl registrovat :-))
<reagovat 
Brain (Občasný) - 22.4.2006 > mně už se strašně dlouho honí hlavou tohle téma, ne snězení... ale totální bezmoci... ovšem že literárně... péro si u takových představ nehoním.
<reagovat 
 back (Občasný) - 22.4.2006 > Felipe.> Ta totální bezmoc bude něco jako přechod mezi životem a smrtí. Kurva. Ten jeden okamžik, kdy bys chtěl, ale víš že je tady THE END. .......Dnes s tím chlastem bude řada na mne.
<reagovat 
Brain (Občasný) - 22.4.2006 > když budeš chtít pokecat, připni se... :)))
<reagovat 
Vespa (Občasný) - 23.4.2006 > :))) výborně :))) mimochodem: šnad ši to nenačákalo do tlenýlek...
<reagovat 
 back (Občasný) - 23.4.2006 > Vespa> Kurva Vespo. Je to pokolona. Vyhrála jsi. Skládám zbraně a vztyčuji bílou vlajku.
<reagovat 
Vespa (Občasný) - 23.4.2006 > to bylo nějaký rychlý :/
<reagovat 
 back (Občasný) - 23.4.2006 > Vespa> Mno. Jak se to veme. Sežrala jsi mi nohu a udusila kozama....To zas tak rychlé nebylo :-)))))
<reagovat 
Vespa (Občasný) - 23.4.2006 > chtělo to víc akce...třeba lov na bezmocného Jerryho v útrobách starého sklepení :P
<reagovat 
 back (Občasný) - 23.4.2006 > Vespa> 

To by bylo příliš jednoduché. Ne. Zasloužil jsem si to.....

 

Dále nejsi můj děs. Jsi vítěz....

 

Apropó : Máš zrzavé vlasy ? Nemusíš odpovídat.....


<reagovat 
Vespa (Občasný) - 23.4.2006 > fakt se vzdáváš nějak rychle... to znamená, že tu bude strašná nuda...

ne, jsem celkem vysoká, relativně štíhlá bruneta...(ať se nemusíš ptát postupně)
<reagovat 
 back (Občasný) - 23.4.2006 > Vespa> 

V mém srdci navždy zůstaneš buclíkem :-)))

 

Ne. Od začátku je mi jasné, že jsi šarmantní, mladá, sebevědomá, krásná, bohatá, úspěšná žena....

 

Jo a talentovaná.....

 

Proč Vespa ?


<reagovat 
Vespa (Občasný) - 23.4.2006 > :)))

trochu ti to proškrtám: mladá :) a ten talent určitě (...sebevědomá, ale pššš) :)))

Protože Vosa...to jsem já (až na ty kočičí vočička...mňau)


<reagovat 
 back (Občasný) - 23.4.2006 > Vespa> 

Ach ty asociace.

 

V honu za kuřbou dýmky míru jsem obětoval kus své mužské ješitnosti.

 

 Jak osvobozující :-)))))

 

Ps : Hm kočičí vočička.  Ty -  máš - kukadla,

                                                                   jak - dvě - zrcadla......


<reagovat 
Vespa (Občasný) - 23.4.2006 > to chce klid a nohy v teple...
<reagovat 
 back (Občasný) - 23.4.2006 > Vespa> Ano.
<reagovat 
Lola (Občasný) - 24.4.2006 >

Proč jen nohu? Třeba nos by byl zajímavej.... už radši mlčim..


Doporučil 
<reagovat 
 back (Občasný) - 25.4.2006 > Lola> Ano. Má to svojí logiku .... :-)))
<reagovat 
Jupiterka (Občasný) - 4.8.2006 > No, a když jsem si to přečetla, tak mi to nic hlubšího neřeklo. Mluvíš o sexu, ale jako o nějaké věci. Máš víc takových povídek, jsou necitlivé. Nelíbí se mi. Nehodnotím.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter