Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 31.5.
Kamila
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nic se nemění...
Autor: michalR (Občasný) - publikováno 28.10.2001 (20:42:13)


romann (Občasný) - 6.11.2001 > článek obsahuje mnoho dobrých postřehů, ale i nepochopení. Píšeš, že o mystice a channelingu toho moc nevíš, ale přesto kritizuješ. To je tenký led. Já jsem si také duchovní práci představoval podobně jako ty, jako selanku. Dlouho jsem se nemohl hnout z místa a pak to vypuklo a já jsem tam kde jsem. Blíže http://www.baraka.cz/baraka/Baraka/b_7/b_7_channeling.html Připomíná mi to slova zpěváka Hůlky o návštěvě Himalájí. Přiznal, že si to představoval naivně. Ne, že by nic z toho nebyla pravda, ale je to Jinak. V bibli, kterou si také kdekdo vysvětluje po svém je to také, viz Starý zákon, viz ukřižování - Vem svůj kříž a následuj mne, říká Kristus. Máme třinácté, počlivě uzamčené komnaty a když se otevřou... co pak uděláš???
S intuicí jsem spokojen vždy, i když mi ukazuje chyby. Mí přátelé jsou někteří dál, ale také toho mají plné kecky, také jim pomáhám... Píšu to pro ty, které to zajímá, přijdou a pak v TOM lítají také...
Zázraky co popisuješ jsou pškné, ale co když uvidíš Boha, prožiješ Věčnost, co pak? Třeseš se jako kvakeři...
I jiní dělají chann a píší o tom, viz Hovory s Bohem, http://www.spirala.cz/clanek.asp?id=1972
má kniha: http://www.spirala.cz/dokumenty/mystika.zip
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli romann
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter