Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
SELFEXILE
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 18.4.2006 (15:11:12)

 

 

Mistr Jeremy mě poprosil o návrh potisku na tričko

pro jeho kapelu Selfexile.

Požití symbolů kříže, Mr. Jesuse a rudých a tmavých barev byly přáním...

 

 

undefined

tento návrh si Jeremy vybral jako final

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

toto byl můj favorit s nápisem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pak jsem ale měla chuť odpoutat se od potisku extra na triko

a zkusila nějaké další kombinace

 

undefined

barva 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

barva 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

barva 3

 

 

 

 

Co vy na to?

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Mishela (Občasný) - 18.4.2006 > Jo ještě D
Doporučil 
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 18.4.2006 > bych použil jiný než takovýhle naivní siluetový obrázek Krista(ty plandavé rukávy a dlouhé splývavé vlasy)...trochu moc mi připomíná prezentace vesmírných lidí;)




<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 18.4.2006 > al-ash> to je bezkonkurenčně nejlepší! být jimi, tak si vyberu tenhle obrázek a někam šoupnu ten název.. třeba do rukou
:)
krása
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.4.2006 > al-ash> 1) pořád je to ale Džízs a je to všem patrné
2) siluetu jsem malovala (vektory dle fotky), není lehké totiž sehnat vhodný obrázek v tiskové kvalitě bez porušení copyrightu! ;)
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 18.4.2006 >

hm.. bych pridala neco ze sve tykve tak me se nejvíc libí asi barva 1 a 3. A nebo potém ouplně ta první verze bez popisku. Pže mě tam ty pismenka prostě neba i když je mi jasný že tam nejspiš byly nezbytny.. Mě tam ale odvadí od te siluety tvaře J.K.. te jsem si všimla až na těch spodních verzích.. tak asi tak.. Hm.. takže pro mě  by to možna vyřešil i  jiný font..něco méně pompézního.. nevim...


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.4.2006 > Mishela> díky!
ten nápis bylo potřeba tam dát, je to název kapely a čistě obrázek by účel reklamy tolik neplnil. :) verzí nápisu bylo daleko více, ale nechtěla jsem zahltit tuhle stránku deseti verzema, tak jsem vybrala jen dvě.

obličej JK je patrnejší na všech verzích, když nemusí být obrázek tak malý a tentokrát i hodně komprimovaný (abych dodržela pravidla max. kB), tak doufám, že osttaní taky budou takto pozorní a zaregistrují to. ;)
díky!
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 18.4.2006 > počkej po vyprání... to bude barva!:)
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.4.2006 > Nemocný> :)))))
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 18.4.2006 >

Mě se nelíbí ani jeden návrh, v jednoduchosti je síla- viz např. současnej dizajn ogrish.com.

Prostě bíle švabachem Selfexile na černý triko, k tomu ňáká jeremiho kresba a je to- takový triko bych si na jejich koncertu koupil, todle ne


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.4.2006 > agovirin> zda se, ze "zadavatel" mel dost jinou predstavu..
jinak me predhozeni webu v souvislosti s heavy rockovym trikem pobavilo! ;)
BTW takovehle jednoduche az minimalisticke weby vladnou svetem webu uz dost dlouho a jsou jich mraky...
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 18.4.2006 > Aale, vzdyt je to takhle dobry, tedy varianta 1 a 2 kdyz bylo takove zadani...
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 18.4.2006 > Pro mě teda určitě ne. Kříž je snad největší klišé co lze na obal dát. Provedení poměrně zdařilé, ale na na obal CD je tam těch vrstev a všeho podle mě trochu moc, přece jenom je to ne až tak úplně dobře čitelné. A mimochodem chcci vidět, kde mu natisknout takhle složitej motiv v nějaký přijatelný kvalitě i originální merchandise je v tomhle poměrně dost střídmej a tady je těch prvků a barev fakt hodně. Ta modro-šedá se mi líbí asi nejvíc, to by šlo docela použít jako entry banner na stránky.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.4.2006 > Fredy_Brown> nikdo tady o obalu CD nemluvil! ;)
potisky trik se daji resit ruzne, urcite nepujde o vektorovy tisk pri selekci 2-3 barve, coz je nejcastejsi, ale ne jedina moznost. ;)
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 18.4.2006 > Mishka> Já vím, ale v drtivý většině případů jsou promáče i na obalu CD. A taky vím, že se tisk řeší různě, ale ruku na srdce va jakým copy studiu ti tohle vytisknout ve slušný kvalitě? Nevim, nevim teda.
<reagovat 
anae (Občasný) - 18.4.2006 > Selfexil je dobrý slovo!
Body: 5
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 18.4.2006 > oki
Body: 5
<reagovat 
Bell (Občasný) - 18.4.2006 > wod tebe si nechám navrhnout parte druhá se mi líbí víc
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.4.2006 > Bell> :)))) tak mít parte v portfoliu by byla vážně frajeřina! hned vedle svatebních oznámení! ;))
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 18.4.2006 > Mishka> Svatební woznámení bych já ovšem nepotřebolavala ... i když ... jeden nikdy neví
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.4.2006 > Bell> Ty ne, ale jiní už ho potřebovali... Ty bys do mého portfolia doplnila jen to parte, o ty jine smutne veci se uz postarali jini! ;))
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 19.4.2006 >

rozhodně souhlasím s jeremyho výběrem


Body: 5
<reagovat 
galoo (Občasný) - 18.4.2006 > ta postava v kapi mi tam nejak nesedi, spis bych zvetsil a trosku zvyraznil ten oblicej. ale dulezity je, ze byl spokojenej klient : )
Body: 4
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.4.2006 > galoo> kape to neni, dzizs v kapi moc proflakly neni ;), to jsou vlasy! ;)
<reagovat 
 galoo (Občasný) - 18.4.2006 > Mishka> tak v tom pripade se mi tam nehodi ta postava s vlasama : )
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.4.2006 > galoo> :))
<reagovat 
 galoo (Občasný) - 18.4.2006 > Mishka> jo a mohla by si udelat i nejake obrazky + hlavne lepsi web pro vesmirne lidi, urcite by z nich meli radost- neco krasne extra dark. teda web maj hustej, konecne vim jak to na zemi funguje.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.4.2006 > galoo> pojem "vesmirni lide" je pro me zabavny i desivy uz vice nez 10 let... nektere nabozenske smery a sekty by clovek jeste chapal, ale tohle je vazne silne kafe! ;)
<reagovat 
 galoo (Občasný) - 18.4.2006 > Mishka> to ja jsem si dlouho myslel ze to si jenom nekto dela prdel, a oni to fakt berou vazne, nejlepsi je ta petice pro prezidenta, jsem se malem umlatil smichy.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.4.2006 > galoo> jsi me nalakal tam po delsi dobe zase mrknout.. no uff! sice jim tam hraje ma milovana Mesicni sonata, ale spustila se asi 3x s jeste dalsimi MIDI melodiemi a je to dohromady s temi obrazky a hesly tak na revolver ke spanku! ;))
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 19.4.2006 > Mishka> lol nám jednou přišla jedna paní co to vyznává na akci, byla celá v žlutym měla visačku na  ní byl ten Aštar Šeran, celkem hustý něco jsme se bavily a ona to začla vytahovat celkem slušý jak to dokáže lidi pobláznit, no byla chudák bez práce
<reagovat 
 galoo (Občasný) - 18.4.2006 > Mishka> ja uz se nebojim niceho, na orbite ceka flotila, prave jsem si zbalil pradlo, ponozky, tricka, lampicku, sackove polevky, fotak a jdu je cekat pred panelak. papa
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 19.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 19.4.2006 > 1) tohle je pro mě úplně mimo-stejně tak je mimo vytvářet obal ke kapele s tímhle tématem.nic novýho,nic geniálního jen pořád dokola to stejný,kříž náznak ježíše.
2)tvoje díla jsou plná emocí ale jen v tom záporným smyslu,proč?hrůza,deprese atd.to vypovídá o člověku mnohé.ano,psala jsi tu někomu že svět je pný násilí,což je ale totální hloupost.je to jen o osobnosti a jejím pohledu.je zbytečné mi psát velmi dlouhou odpověď jak máš ve zvyku,nepublikuji tu jen sem chodím hledat inspirace pro své dílka.
3)je to jenom můj pohled na tebe a na grafiky celkem.mimořádná jednička je tu absolute a jeho úžasné vnímání a talent.tímto ho zdravím.
<reagovat 
eMBlue (Občasný) - 19.4.2006 >

Tak exorcista už je tady:-)  Jako barva se mi líbí 1, protože rád modrou...Ale dvojka je asi dle mého nejlepší tvé dílo co jsem kdy viděl-bez ironie... Ta prolínačka je tam nejprostupnější a působí nejpřirozeněji... Jen škoda, že je původně na zakázku:-( Jinak mi zatím většina tvých věcí přišla až moc umělých a vykonstruovaných...ALE TOTO! Jen je podle mě trochu škoda, že jdeš v prvním plánu do těch působivých až na můj vkus často agresivných barev. Možná ve stáří až uděláš svojí jamku do Světa,-) trochu slevíš v působivosti a vytáhneš víc ze sebe, z pod kouzelného pláštíka...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 19.4.2006 > eMBlue> díky za zajímavý názor. překvapení v tom, že se Ti to tak líbí a stavíš na první příčku. s barvičkama, působností, nejpřirozenější tohle dílko atd. já osobně nesouhlasím (a dle reakcí ani většina), každopádně je to Tvůj pohled na věc a je fakt zajímavé, jak ty věci jiné oko vidí úplně jinak... dík za názor!
<reagovat 
Mira (Občasný) - 19.4.2006 > 2+3...ok
Doporučil 
<reagovat 
ehm (Občasný) - 19.4.2006 > ten druhý návrh s názvem kapely se líbí mě - podvědomě se mi to vyjevilo jako razítko -SECRET- což je docela zajímavý -líbí
Body: 5
<reagovat 
jeremy (Občasný) - 20.4.2006 > já jsem nadmíru spokojen
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jeremy (Občasný) - 20.4.2006 >

Ještě pár řadek k tomu anonimnímu čtenáři a všem co si myslí, že kříž a Jesus jsou ohraný.

Za 1. pan čtenář už dost dlouho kriticky napadá temné a depresivní věci na Totemu, proč je anonimní? Ať ukáže svá radostná a optimismem přetékající díla.Rádi se poučíme od mistra optimismu.

Za 2. proč kříž, proč Jesus, stále dokola? Chtěl bych předem osvětlit pár věcí, druh muziky, co se pokoušíme hrát je myslim si dost ovlivněn Black Sabbath, tady se nám rýsuje kříž, jesus patří ke kříži, myška ovšem démonicky použila pouze siluletu, takže místo Jesuse to může bejt třeba Crowley, líbí se mi její zpracování, je to tajemné a sálá z toho mystika a o to mi šlo především.Takže ještě jednou smekám.

ještě k těm křížům a Jesusovi, existuje hudební proud jenž zastupují kapely jako SAINT VITUS, DOWN, nebo COUNT RAVEN a k těm ten kříž patří stejně jako elektrická kytara.

Pro Agovirina: nerad na sobě nosím svoji práci

 


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 20.4.2006 > jeremy> díky za support.
na anonyma už prdím, vždyť je to zakomplexovaný chudáček spíše hodný politování. kolik bolesti a problémů si asi nese, že má potřebu tolika zloby a plivanců a samozřejmě pod rouškou anonymity... a nemusím snad asi dodávat to, že jistě nic neumí, zvlášť něco pořádného vytvořit, jinak by publikoval svá úžasná optimistická dílka osázená symými doporučenkami a neměl potřebu psát nazlobené ubohosti! ;)
<reagovat 
 čtenář Ondrej - 22.4.2006 > Mishka> nic proti tvemu nazoru, ale oznaceni anonymniho ctenare ma kazdy neregistrovany ctenar, jednak to tecko umoznuje, aby sve nazory psal i neregistrovany clovek, jednak napriklad me se nechce registrovat, mnoho del mam, ale nemam chut je zde na tecku publikovat, a neni to vubec tim ze "jistě nic neumí, zvlášť něco pořádného vytvořit, jinak by publikoval svá úžasná optimistická dílka osázená symými doporučenkami a neměl potřebu psát nazlobené ubohosti". to vsak nic nemeni na tom, ze se sem velice rad chodim divat na spoustu vybornych dilek, a ze obcas i rad napisu nejaky ten koment. a to ze se nekdo skryva za anonymitu neni duvod odsuzovat neregistrovane ctenare a navic mam pocit, ze ten kdo "má potřebu tolika zloby a plivanců a samozřejmě pod rouškou anonymity" se tyce spise nekoho registrovaneho, jez se spise radeji neprihlasil, aby si nekazil radoby dobre vztahy a hodnoceni vlastnich del. ani bych se ani nedivil, kdyby se to tykalo i tebe a vubec kohokoliv. tot asi vse a neber to, prosim, jako utok na tvou osobu.
A konecne k dilu, me se nejvice libi barva c. 1, to bych si klidne dal na tricko. a v pripade, ze bych nebyl jen "anonymni zakomplexovany chudacek", ohodnotil bych peti body a snad i deckem. a myslim to vazne, nepisu to proto abych si u tebe splhal, nemam to zapotrebi, mou identitu stejne neznas a registrovat se zde nehodlam.
<reagovat 
 Čtenář - 22.4.2006 > čtenář> jeste bych rad dodal, ze nejsem tentyz ctenar, na nehoz reagoval jeremy, takze diky za pochopeni:-)
<reagovat 
Seville (Občasný) - 28.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
gongey (Občasný) - 5.5.2006 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter