Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Za úplňku
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 14.4.2006 (11:54:32)

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

Balcarka  mě svým "autoportrétem s křivými zuby" vyprovokovala k publikování

mého "autoportrétu s křivými zuby", který jsem tady nechtěla dlouho publikovat.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Fredy_Brown (Občasný) - 14.4.2006 > Až na ty zuby, perfektní grafika, ale ne mě je pravá polovina moc násilná.
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 14.4.2006 > byla by to pekna selma, az na ty stary, nechutny zuby, ktery se mi tam nehodi ... druha lepsi,  u prvni mi to rozbiji barvy, zlata prece jen pusobi zdravym dojmem a o kralovskych perech nemluve... :)
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > Pitoma kaca> no, ony to jsou "zdravé" zuby mrtvé šelmy, jen jsou vidět i části, které "za života" jsou schovány pod dásněmi, takže to působí jako ohlodané nemocné pahýlky ;)
díky za koment!
<reagovat 
Melpomené (Občasný) - 14.4.2006 > omluvuju se, jak to vyznělo...v rámci internetovejch pravidel tam měl bejt nějakej z těch vašich oblíbenejch xichtů, který já moc nepoužívam = neodsuzuji, snažím se jen vyprovokovat nějakou reakci místní celebrity, aby odhlédla od poplácávání ramen a podělila se s kalem o své zkušenosti (uctivá poklona)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > Melpomené> :) jo, jo, beru.. co udela jeden smajlik.. ;)
<reagovat 
Katarina (Občasný) - 14.4.2006 > dnešní doba - mysl mladých lidí a toto na mne působí depresivně, morbidně .....  takový styl se mi nelíbí
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > Katarina> jsem rada, ze nevidime vsichni svet stejne... mi se takovy styl líbí moc! ;)


"dnešní doba - mysl mladých lidí... na mne působí depresivně, morbidně"

Můžu se optat.. jsi éterická optimistická šedesátnice? ;)
<reagovat 
čtenář blec - 14.4.2006 > já věděl, že se vám ta oslava narozenin třináctýho o úplňku nějak zvrtne ;)) - hlavně takhle nechoď po městě třicátýho ;))
<reagovat 
kayman (Občasný) - 14.4.2006 > fuj!!! to je pjekný
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > kayman> :)) díky , Burroughsi! ;)
<reagovat 
.asd (Občasný) - 14.4.2006 >
Body: 5
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 14.4.2006 > zajimave, ale opravdu si dej pozor na posledni dubenec !
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 14.4.2006 >

No to  je síla! Pusobive az moc na me dnes... odpuzuje i pritahuje zaroven, takze bavi, navic opet skvele provedeni.

Ale takhle se tu odhalovat... na to bych asi nemela...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > Zuzzz> jsem překvapena! zas tak dobré se mi to nezdálo...

k odhalování.. odhalila jsme se tu už nejednou o dost více! ;)

stejně by mě nikdo dle mých "autoportrétních" prací nepoznal ;)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 14.4.2006 > Mishka> 

No vidis, nezdalo... ale na me to dnes nejak hodne pusobi a oslovuje...

 

 


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > Zuzzz> tak to je pro autora vyhra! ;)
snad se nic spatneho nedeje a mas se dobre?! :(
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 14.4.2006 > Mishka> 

Ne, neboj nedeje, jen uz mi leze na nervy to hnusny pocasi a zima... jak ja tu zimu nenavidim... (dokonce jsem kdysi uvazovala o odstehovani se do Kalifornie :-)))

Balim a jedu na chatu, tak cau cau a vesely velikonoce


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > Zuzzz> taky uz chci teploo!! vzdyt jsem ho tak nedavno lapala, ze jsem uz 2 tydny nemocna! ;)

chaticku si uzij! Velikonoce od detstvi nemam rada, nastesti co ziju v Praze, je klid a kdyby to nekdo obcas nepripomnel, tak to je ani nezaregistruju. ;)
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 14.4.2006 > si všímej jak se lidi přejí když je takhle budeš každodenně zásobovat a tak obrázek kolem kterého by bylo normálně pozdvižení zas takové pozdvižení nevyvolá(nebo vyvolá ale ne tak velké)..ta tvoje produktivita poslední dobou je chvályhodná
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > al-ash> :) s tím "přejídáním" souhlasím.. sama to mám u jiných autorů tady... ale s tím se počítá.. proto jsem to chtěla nechat v chládku (kvalitou jsem si úplně taky tak jistá nebyla), ale Balcarčin výtvor mi přišel tak na podobné vlně, že jsem to musela odprezentovat dnes. díky!
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > al-ash> ještě k té produktivitě.. jsem marod, práce žádná nehořela, tak jsem si týden téměř jen hrála a tvořila pro sebe.. takže to je hodin a hodin... ale už brzy to skončí ;) :(
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 14.4.2006 > líbí...
Body: 5
<reagovat 
back (Občasný) - 14.4.2006 >

Já jsem z toho v prdeli.

 

Samozřejmě myšleno v dobrém.

 

Temným Bohumínem táhne deprese.

 

                                              Pozor Mishko !!!! 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > back> :)) možná Prahou táhne deprese nebo to viděli už i mí rodiče a chytli z toho depku až v Bohumíně?! ;)
díky!
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 14.4.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
káda (Občasný) - 14.4.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
galoo (Občasný) - 14.4.2006 > je to hezky ale nic to ve mne nevyvolava, jako bez emoci nebo tak, po graf. strance SUPER, ale moc za tim necejtim.
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > galoo> chapu. ja to vidim podobne, byt na tohle nemam az tak poradny nazor, protoze nemam jaksi odstup od sveho xichtiku a svych sklebu ;)
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 14.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Petr Štech (Občasný) - 14.4.2006 > Je to moc dobrý... a jako filmovej plakát ještě lepčí... :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Smrk (Občasný) - 14.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 14.4.2006 >

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 14.4.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 14.4.2006 > Druha
Body: 5
<reagovat 
Bell (Občasný) - 14.4.2006 > Z tebe a Balcarky by jeden dostal depku - já už takhle mizerně spím
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > Bell> zkusím se polepšit a vytvořit v nejbližších dnech něco méně temného a depresivního! ;)
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 14.4.2006 > Mishka> Jo, vyfoť třeba toho prcka s velkýma kukadlama, nebo co takhle kytičku ?
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 14.4.2006 >

ta první je tak nějak lepší, ale u té druhé ty stmomy sou perfektní, tvoří tam takový zvláštní a hluboký prostor a trochu mi to přípomíná film "díra" myslím, že se to tak jmenovalo. :)

Jinak teď dělám na jedné fotce Vanesy mae, aby mě někteří neosočovali, že furt mám cigánky. Tak můžeš taky skusit něco udělat, byla by to pak zase sranda, co ty na to? :))


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > Balcarka> díky!
mám i barevnou verzi s "vetvemi v obliceji", ale nejak se mi to nepozdávalo.

říkáš, ať zkusím "zprznit" Vanessu Mae? ;)

<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 14.4.2006 > Mishka> no původně sem měla na jazyku "zkurvit" ale chtěla sem být slušná
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > Balcarka> nejprve jsem Ti odepisovala ve stlu: "ok, proc ne", ale pak mi doslo, ze me tahle dama nejak neoslovuje, neprovokuje k tomu, abych si "s ni" chtela hrat.. jiste bych neco "umele" stvorila, ale nemam nejak tu potrebu.. radeji asi venuju cas necemu, co poleze ze me a muzu to udelat ve velkem tiskovem formatu bez poruseni copyrightu ;))) ale na Tvou verzi VM se moooc tesim! :)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 14.4.2006 > Mishka> 

jj, jasně, beru :)

bude to zas další kousací potvora a pak se vrhnu na nějaký smysluplnější motivy, na něco s myšlenkou. :)

jinak sem našla perfektní stránku s obrovským množstvím zvířecích lebek, kdybys měla zájem pošlu adresu a můžeš se mrknout


<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 14.4.2006 > Balcarka> 

Sakra holky, ze vas bavi takhle prznit samy sebe?! Ja se mam docela dost rada, takze tomu nejak nerozumim... a vubec, nerada se divam na hnusny lidi, ktery na me treba cumi v trolejbuse a vubec jim to neni blby... 


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > Zuzzz> :))) ok, az ze sebe udelam jednou krasavici, budes prvni, komu to poslu! ;))
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 14.4.2006 > Zuzzz> nevím tedy jak Mishka, ale já když sem to dodělala, tak sem se dlouho a upřímně smála :)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 14.4.2006 > Mishka> O.K. budu se tesim... ale stejne Ti neverim...! :-)
<reagovat 
 vrtusík (Občasný) - 14.4.2006 > Balcarka> jojo, jste veselé, jste hravé
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > Zuzzz> ;)) uvidime, rekl slepy!

<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 14.4.2006 > vrtusík> tak nám zavolej...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > vrtusík> ..do klubu! ;) (dík)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter