Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Královna z hlubin
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 10.4.2006 (09:58:26)

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
hermit (Občasný) - 10.4.2006 >

a až teď jsem se podíval na název obrazu. tam je vlastně všechno řečeno. tak si myslím, že by tenhle obraz posílilo, kdyby byl bez takto popisného názvu.

 

jste dobrá, ba, ba. :-)


Doporučil 
<reagovat 
hermit (Občasný) - 10.4.2006 >

paráda. to je něco  z antických orgií? nebo je to jen náhoda, že se mi to tak zdá?

vyvážená kompozice, slepenec mušliček (pěna zrodu) a spirály (evoluce, život) tmavý oční důlky (temná hra pudů) roh z čela, kterej je vlastně další spirálou (jde tedy snad o Pana, správce stád? nebo jen o dívku-berana-kozlici-ďábla? nevíme..) obraz zklidňuje centrální tmavá linie, levá strana je tma nevědomí, pravou prosvětluje krásná, ale neproniknutelná tvář, k obraz svou tomu rozmlžeností působí, že se odehrává ve vodní hlubině - pro to svědčí i nejostřejší část obrazu - stín ulity vržený světlem shora - tvář proto může být utonulá, nebo symbolizovat jenom navždy hluboko uloženou vzpomínku.

pro mě skvělý. možná někomu může připadnout jako nepůvodní kýč, já s ním ale rezonuju. je to obraz, kde ožívají důvěrně známý věci hudbou symbolů. je to vlastně romantická scenérie.

i´m nadšen.

 


Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.4.2006 > hermit> děkuju za pořádný, milý a krásný koment! tohle mám moc ráda, když člověk chrlí své pocity, asociace, úvahy...
děkuju moc!

mimochodem je to grafika pro mou blízkou kamarádku.. v pátek měla narozeniny a my ji s kamarádkou chystáme coby narozeninový dar její PRVNÍ výlet k moři (je ji přes třicet..) a tohle bude místo darovací listiny.. příslib té slané louže.. ;)

díky za super koment!
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 10.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.4.2006 > modrá muška> doufám, že jen odsud http://www.totem.cz/enda1.php?a=125167 ;)
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 10.4.2006 > Co mi tam prijde podstatny detail jsou "zive" rty
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bell (Občasný) - 10.4.2006 > umíš, ale tohle je zatím jedna z nejlepších věcí co jsem tu od tebe viděla. Myslím, že hermit to popsal dokonale
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.4.2006 > Bell> díky! no, ono to není úplně dle mého gusta a proto tak netvořím. bližší jsou mi ty temné až morbidní motivy, tohle je na mě moc sladké až "snové" a "pohádkové", ale jsem ráda, že jsem se s tím takto poprala, byla to fakt facha! ;) hodiny a hodiny... díky!
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 10.4.2006 > Mishka> No to víš, já jsem taková romanická duše i když je pravda, že ta tvoje Tichá domácnost hodně lidí vyburcuje se nad tímhle tématem zamyslet. Ale tohle je prostě můj šálek čaje.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.4.2006 > Bell> jo, jo, chapu.. je mi jasne, ze je spusta lidi, co daji prednost temhle jemnejsim motivum, ale tvorim tyhle grafiky pro sebe, pro vlastni poteseni z tvorby a vysledku (az na vyjimky, kdy jde treba jako tady o darek) a tak netvorim tak, aby se to libilo sirsimu okruhu divaku, ale hlavne mi :) samozrejme pokud se to pak libi hodne lidem, je to parada! ;)
<reagovat 
cigy (Občasný) - 10.4.2006 > Tak to mozes byt bez obav a kludne si to pozriet,pretoze oproti vyrazu Derikovych vycucnutych oci kvoli ktoremu som sa v noci pocuraval je cela uplna brnkacka.nieco ako Jak dostat tatinka do polepsovny,len je to krajsie natocene.:)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.4.2006 > cigy> :))) skvele prirovnani! :)))
kdyz ja radeji treba vcerejsi Medisonske mosty a haldu kapesniku! ;)
mam rada temne filmy, ale odsud posud a v ruznych obdobich mam ty hranice jinde. v puberte jsme chodili na Nocni muru z Elm Street, na videu sjizdeli Patek trinacteho atd, dneska ani nahodou! :)
Takove Mlceni jehnatek a Sedm ano, ale treba 8mm nebo Hostel ani nahodou! ;)

<reagovat 
jeremy (Občasný) - 10.4.2006 > ou yes
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
cigy (Občasný) - 10.4.2006 > Mishka> Neviem ako Teba ale mna nejaky supaci s motorovimi pilami a nozikmi nedesia.To mna viac desia tie dobrosrdecne poucky zo Siedmeho Neba.

<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.4.2006 > cigy> tak to ja radeji temne a chytre ci neco prinasejici filmy.. rada odchazim z kina s vice pocity, nez jen, ze se mi chce zvracet z tech litru krve a urezanych koncetin. ;) rada nad filmem premyslim, mam rada, kdyz se mi usadi tezkost v brise a po ceste z kina nema ani jeden ze spolecniku chut mluvit, protoze ho ten film dostal, oslovil...
<reagovat 
cigy (Občasný) - 10.4.2006 > Jo to poznam,naposledy som tiez tak premyslal nad tazkostou v bruchu,ci to bolo tym jedlom,alebo zlym signalom v telke ale kazdopadne Rocky 5-ka ma dostala.;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.4.2006 > cigy> :)) tak to mi bylo těžko třeba naposledy včera - Medisonské mosty, týden před tím na FebioFestu polský hustý film Šrámy a pár dní před tím Zkrocená hora... ;)

a množství snězených lískových jader v čokoládě, nachos se sýrovou omáčkou či vypité coly light nehrálo roli! ;)
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 10.4.2006 >
Body: 5
<reagovat 
cigy (Občasný) - 10.4.2006 > Tak to si si mala dat sprite,to by bolo v pohode.:)

<reagovat 
cigy (Občasný) - 10.4.2006 > A kde ze to davaju tie trhaky?:)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.4.2006 > cigy> jak kde? ;) v kině přeci ;) až na ty Medisony, ty byly včera v bedně. Febio už v Praze skončil a ZH se hraje ještě pořád všude...
<reagovat 
cigy (Občasný) - 10.4.2006 > Co doporucujes?
<reagovat 
cigy (Občasný) - 10.4.2006 > A co mas este rada? myslim aky film? :)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.4.2006 > cigy> tech je! ;)
od tech klasickych, co rikaji vsichni - Pulp Fiction, Paty element, pres treba Vesmirnou odyseu, 21 gramu, Blade Runner, Magnolia, K-Pax, Piano, Mlceni jehnatek, Gorily v mlze, celeho Formana (ceske i vse americke od Taking Off) po Zemanovy pohadky/horrory a stareho Woodyho Allena. je toho moooc! ;)
<reagovat 
cigy (Občasný) - 10.4.2006 > Dik tak ja zas na oblatku ti doporucim Rocky 5-ku a Perinbabu od Jakubiska.:)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.4.2006 > cigy> Jakubisko je frajer! Mam rada.. Perinbabu znam jen utrzkove, asi jsem ji jako mala ani celou nevidela... Rockyho si matne pamatuju tak jednicku a to mi stacilo! ;)
<reagovat 
Regio (Občasný) - 10.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
cigy (Občasný) - 10.4.2006 > tak to mozes byt rada,ze si tu perinbabu nevidela celu,ja som sa cez to preniesol,ale myslim ze z mnohych deti ktore to videli,tak su z nich dnes nejaky uchylovia a cudaci.Jakubisko si myslim ze si nevybral spravny zaner.:)Ja by som ho typoval skvor na nejake psycha a tie by uz boli o poriadnych vredoch na zaludku:))
a taky tyzden bez pokecu so znamimi :))
<reagovat 
.......... (Občasný) - 10.4.2006 >

jojo, perfekt

ještě bych k hermitovi dodala, že voda je obecně symbolem podvědomí ..


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Karel Toth (Občasný) - 10.4.2006 >

no pane jo

jinak když jsme u těch filmů bez krve ale s takovým tím mrazením na temeni hlavy doporučuju Angel Heart s Robertem de Nirem.


Body: 5
<reagovat 
cigy (Občasný) - 10.4.2006 > Tak si mrkni jakubiska a pustis do gati.:)))))
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 10.4.2006 > Ak horory, tak Dagon od Lovecrafta k tomu sedí:))
Páčia obe, hnedá viac:)
Doporučil 
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 10.4.2006 >
Body: 5
<reagovat 
bossorka (Občasný) - 10.4.2006 > Ó Miško, jsou daleké cesty tvých snů, krásný archetyp...
Body: 5
<reagovat 
DEEMA (Občasný) - 10.4.2006 > Hodne hluboka prace.jako by nejaka nizka vibrace vyzaruje s toho, to je nadherne udelane a ma to energii.Neco astralneho(?) ne mam slov k tomu.Ten obraz spiva sam za sebe. Dekuju za tak krasnou tvorbu.
Body: 5
<reagovat 
Ewonne (Občasný) - 10.4.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 10.4.2006 > vadí mi kompozičně ta hlava napravo, ale jinak
Body: 5
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 10.4.2006 > mno...je to krásný, to rozhodně...

ale víc by se nám líbila trochu zlá...a bez těch bublin...nebejt těch očí, tak tohle trochu připomíná reklamu na pračku Whirlpool nebo co to bylo za firmu jestli víš, jak to myslíme...

nás dřív než voda napadlo sklo...i přes ten název...

hnědá se nám líbí víc...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.4.2006 > Jozífek_a_ryby> dík! hneda by tak nesedela k tomu ucelu = prislib/narozeninovy darek v podobe prvni cesty k mori.. a dat ji jeji portret v "pekelnem" provedeni se nejak k tomu nehodilo :)
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 10.4.2006 > Mishka> jasně, tak to jo, když dárek...my diskusi tentokrát vynechali, tak jsme to nevěděli... :o)
<reagovat 
káda (Občasný) - 10.4.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
jawka (Občasný) - 10.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 10.4.2006 > dokonalost pro mně tedi.)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Estel (Občasný) - 10.4.2006 > Ty jsi fakt hrozně šikovná...tiše obdivuji :)
Body: 5
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 10.4.2006 > asi bych orizla vice vpravo, at to netvoti takovy baculaty oblicej a trochu ji vic v obliceji zamaskovala, at nejde poznat ze je to foto...ale to sou detaily a jeste k tomu me...
Body: 5
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 11.4.2006 > mě so podstatně více líbí ta mezifáze, je to boží koláž a graficky velmi vycítěná což už bylo prakticky řečeno. Celkem bych uvítal počet vrstev? :) jen tak dál!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.4.2006 > Absolute> moc moc moc vrstev. :)
pocet Ti nic nerekne, pac ja treba zesvetleni jednoho mista malou bilou smouhou mam v jedne vrstve.. dalsi mini misto, co potrebuju tmavsi zase v jine vrstve... a takovych mini detailu v samostatnych vrsvach mam hodne.. ne jen zasadni motivy maji svou vrstvu.. :)
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 11.4.2006 >

a jinak ztracená dálnice, nebo mechanickej pomeranč.

To jsou pro mne dokonalá díla s atmosférou a dalšími nezbitnými filmovými prvki:)


<reagovat 
cigy (Občasný) - 10.4.2006 > Vynikajuce.Pripomina mi to tak trozku vcerajsi filmik The Cell.
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.4.2006 > cigy> ten jsem odmitla videt, ale vim vo co go.. zajimava asociace! ;)
i kdyz jedna mezifaze by k Cell sedela asi vice.. ;)





<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter