Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tichá domácnost
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 6.4.2006 (10:29:18)

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
.......... (Občasný) - 6.4.2006 > hu. no myslím, že účel to splnilo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 6.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Ivana S. - 6.4.2006 > líbí se mi,že jsi myslela i na vrásky - to se ti fakt povedlo:-)
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 6.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář blec - 6.4.2006 > výbornej nápad, pokusím se ho uskutečnit, ale nejdřív si seženu nějakej mezokain, ať jí to tak při tom šití nebolí ;))
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 6.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bell (Občasný) - 6.4.2006 > Oproti Kobově pokusu (asi někomu švihnutému) o  tématu domácího násilí,  tohle má opravdu vypovídající hodnotu. Souhlas se Zuzzz, také si to umím představit jako plakát proti dom. násilí - určitě by dokázal vzbudit pozornost a otřást slabšími náturami (jako jsem npř.já).
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
terulinek (Občasný) - 6.4.2006 > minimálně zajímavý :)))
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 6.4.2006 > to mi připomíná jednu reklamu na niveu visage
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 6.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 6.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 6.4.2006 > mazec jak cip
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 6.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
TheThing (Občasný) - 6.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář marty - 6.4.2006 > .....nepotrebujes novyho pritele?....no ze sem momentalne volnej.... :-()

....rozhovory s partnerkou vedu rad a sem i dobrej posluchac ....
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.4.2006 > čtenář> ja jsem v poho, ale damy na obrazku se muzes zkusit optat ;]
<reagovat 
k3s (Občasný) - 6.4.2006 > dosť morbídne, nápad ale super
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.4.2006 > kesiak> domaci nasili je vice nez morbidni! vetsina mych grafik smeruje k morbidnosti, tahle pravem! ;) dik
<reagovat 
DEEMA (Občasný) - 6.4.2006 > sila,funguje to perfektne.moc dobre!
Body: 4
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 6.4.2006 > jo, asi jo...
Body: 5
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 6.4.2006 >

já nevím, pro mě dnes moc ne. nevím proč má na sobě tu bílou barvu, nelíbí se mi přepal vlevo nahoře, ten zip na to že je tak zprofanovaný tak se ti poved. To ucho je nějak divně nízko a celá ta tvář i s ramenem se mi nezdá, promiň.

Líbí se mi kombinace barev a technická kvalita


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.4.2006 > Balcarka> to ucho a "zdeformovana" tvar je samozrejme schvalne. puvodne to byla pekna zenska tvar (+rameno)... a bez usi :) tu levou cast obliceje s uchem jsem brala z jineho obliceje a pridavala schvalne takto "nesymetricky". tradicne jsem mela potrebu trochy morbidity.. ;)
diky za koment!
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 6.4.2006 > Mishka> 

mně se morbidity taky líbí :) Tohle mi prostě jen nesedlo, připomíná mi to spíš nějakého afrického domorodce, ale tak tichá domáctnost může být i v Africe, že? :)

Sem zrovna včera narazila v jednom starém časáku na rozhovor s tebou :))


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.4.2006 > Balcarka> to bílé je maska.. pleťová či maska pro okolí, že je doma vše ok... maska dosti manželem už obitá.. ;) :((

v jakém časáku? Tipuju Font či Internet.. ;) ??
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 6.4.2006 > Mishka> Font :))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.4.2006 > Balcarka> :) jsem si rikala, ze casaky ala Softwarove noviny, iBiz atd nikdo zpetne necte, ale Font je Font! ;)
tam zkupuju i X let stare rocniky! ;)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 6.4.2006 > Mishka> 

Jo jooo Fonty je FONT, ale dobry je taky Typo, je zajimave delany a navic tam clovek najde dost zajimave veci, v nekterych ohledech mi prijde lepsi nez Font.

Mam predplaceny oba... :-)


Doporučil 
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 6.4.2006 > Mishka> 

na těch starých číslech je skvělé to, že si člověk čte o nějaké super mega dobré novince a když si přečte technické data tak se jen usměje:) třeba tam měli dig. foťák který měl, podrž se, 4MB místa!!! :))

jinak mě baví čumět na ty loga,někdy se tam sejdou perly :)


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.4.2006 > Zuzzz> Typo sleduju jen na netu narazove, Font jsem si letos konecne predplatila ;)
<reagovat 
hermit (Občasný) - 6.4.2006 >

dobré, nemám sice rád art brut, ale je to dobrý, čitelný vítězství estetiky nad morbiditou.

jo, jo.

jo.

:-)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 6.4.2006 > hermit> 

toto nie je art brut, teda art brut nerovná sa umenie, ktoré zpodobňuje niečo brutálne, art brut je povedal by som skor taká naivno-duchovná tvorba


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.4.2006 > ariel jaffe> mas recht, ze "dark art" neni ti same jako "art brut" coby zkratka "brutalniho artu" ;)

...
Nekladou si za cíl vytvářet umělecká díla, jejich estetickou hodnotu poznávají odborníci a sběratelé až později. Toto umění v syrovém stavu, nebo také Art brut či Outsider Art, si ve světě nachází stále více zájemců a plní sbírky v Evropě i ve Spojených státech.
[http://www.ct24.cz/kultura/index_view.php?id=143384]
<reagovat 
Estel (Občasný) - 6.4.2006 > Hmmm miluji Dark Art a tohle mi příjde velice výstižné. Výborně....
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 6.4.2006 > Co se provední týče, tak se mi to líbí hodně, koneckonců jsi grafička, takže super práce, ale co se námětu týče, tak je to strašnej kýč...a bohužel i dost klišé.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.4.2006 > Fredy_Brown> díky za Tvůj pohled. pro mě kýč vypadá úplně jinak, ale klišé možná... ;)
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 6.4.2006 > Mishka> Mě se tyhle věci zažily jako strašnej kýč, dost sem se v okruhu lidí co vyznávaj podobný věci/myšleneky  pohyboval a zprotivilo se mi to, stejně jako někomu krajinky, tak proto, svojí hodnotu to jistě má.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.4.2006 > Fredy_Brown> já jsem v pohodě, je to Tvůj pohled, Tvůj názor, na to nelze nic říct...

"dost sem se v okruhu lidí co vyznávaj podobný věci/myšleneky pohyboval"
jen mi vysvětli vo co go? jsi dělal v nadaci na podporu obětí domácího násilí?! ;)

<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 6.4.2006 > Mishka> Ne to ne, ale taková ta jakože alternativní skupina co dost "vyznává" morbidní témata a tak.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.4.2006 > Fredy_Brown> to zni hodne podivne... ;)
"alternativni skupina", "vyznavani morbidmich temat".. :)) nejaka sekta, co trha kotatkum hlavicky a topi mimina?! ;-O

nebo mas jen na mysli, ze uz jsi prisel do kontaktu s lidmi, co tvori taky "dark art", ktereho je uz X let vsude plno?!
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 6.4.2006 > Mishka> Spíš to druhý. Taky věci s tím spjatým životním stylem.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.4.2006 > Fredy_Brown> aha, tak u me je to jen ta grafika, bytecek i satnik morbidni ani temny nemam ;)
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 6.4.2006 > Mishka> To je jenom dobře :)
<reagovat 
Čtenář - 7.4.2006 > inspirace v Coba B.?
<reagovat 
bossorka (Občasný) - 7.4.2006 > Je to drsný, ale je tam všechno co má být.
Moc pěkný
Body: 5
<reagovat 
eMBlue (Občasný) - 7.4.2006 > mno...lepší než moderní sklolaminát. A estetičnost pro sprejery v tom určitě je. Pro mě NOČNÍ Můra v TOTEMU!
Body: 3
<reagovat 
hermit (Občasný) - 7.4.2006 >

nojo, to sem se teda pěkně sekl s tím artbrutem, co? :-))

a přitom by ten pojem k tomuhle obrázku tak hezky seděl... :-)

 

taxory, všechno uznávám, nevěděl jsem, že art brut fakt něco je a že je to něco jinýho, než jsem tomu přiřkl. :-))

 

 


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 7.4.2006 > hermit> to je uplne v pohode, porad to jsou jen skatulky... ;)
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 7.4.2006 > Mishka> to co jsem myslel, je asi spíš to, čemu se říká dark art, jak jsem se informoval. to jsme halt my, těžký myslitelé z venkova :-))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 7.4.2006 > hermit> jj, vzdyt ja sama tady s pojmem "dark art" operuju casto v souvislosti s mymi pracemi ;) mi bylo co myslis a "art brut" se proste nabizelo :)
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 7.4.2006 > Mishka> no, no, šak, šak....:-))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter