Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 31.5.
Kamila
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tomáš Nois
Autor: Tomáš Nois (Občasný) - publikováno 30.3.2006 (17:27:45)


hajka (Občasný) - 31.3.2006 >

ahoj, vicemene spoustu veci uz rekla Bell, skrtala bych a to pomerne razantne, navic obcas to pises scenarovym zpusobem, nenechavas na ctenari, aby si obraz dotvoril sam, obcas vletis do liceni, coz se s povidkou tohohle razeni neshoduje, obcas pouzivas soucasne pocity a slovnik u desetileteho kluka, coz ti asi nejni a je to krkolomne...

obcas az moc mravokarne, odstavec s tim, ze nezacal fetovat a duvody proc...

nektere vety i odstavce nesmyslne...pozor na interpunkci, ale s tim ma problem kazdej...:o))) a hlavne lip to vidi ten druhej...:o)))

 

ale jinak povidka neni spatna, co se nametu tyce, pokud bys proskrtal a zbytecnyma recma nezpomaloval akci, tak se i hezky sype a cte...:o)))

 

takze za 4 klidne, petka a decko urcite casem, potrebujes se jenom trochu vypsat...pokud skutecne temer prvotina, pak hodne dobra...

 

posilam ti ve zprave podrobnejsi rozbor prvnich peti stranek, abys pochopil, co mam na mysli tim skrtanim, licenim a zjednodusenim....


Body: 4
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli hajka
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter