Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...prasonos... z kolekce bourání zvěře
Autor: mmiiaa (Občasný) - publikováno 14.3.2006 (10:02:07)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
hermit (Občasný) - 14.3.2006 > jo, ten nos!!! :-)))
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 14.3.2006 >

Tahle se mi moc nelíbí. Nic sem v tom nenasla. I když je to zajímavej uhel a kompozice... prostě nůda   

 


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > Mishela> jde tam hlavně o ten lidský "nos v mase":)) spíš vtip..nic jiného v tom hledat nemusíš...nic jiného tam není:)
<reagovat 
 Mishela (Občasný) - 14.3.2006 > mmiiaa> Jo ten nalevo viď? Toho sem si taky všimla to je takovej roztomilej bubák.. Ale nepřišlo mi že je to pointa tej fotky... Esli sis ho teda nevsimla az pozdeji než při focení.. :)Jo ted kdyz to ma novej nazev tak jo :)))
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > Mishela> nejsem si jista, zda mluvíme o tom samém "lidském nose"...
<reagovat 
 Mishela (Občasný) - 14.3.2006 > mmiiaa> 

jéé tak tohodle sem si vsimla az ted:D:D me pride ze ten flák nalevo má lidskej oblicej... oci nos i kricicí pusu.. Trochu jako ta postava z Výkřiku :D ostatně kde se tam vzal ten nos?

 


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > Mishela> pochopila jsem jak to myslíš....ale tady jde o ten "pravý lidský nos", ne o žádnou představivost..ale o realitu:))))
<reagovat 
 Mishela (Občasný) - 14.3.2006 > mmiiaa> Jj ted uz to pobiram :D Jen by me zajimalo kde je zbytek majitele toho nosu:))))))
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > Mishela> on se díky té zabíjačce proměnil v to maso:))
<reagovat 
 Mishela (Občasný) - 14.3.2006 > mmiiaa> 

Zakže je to upravene v nějakym SW? A bo je to nejaky kouzelny uhel ze ten labužník zmizel?:D

 


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > Mishela> fotky neupravuji...je to kouzelný úhel...já ani nevěděla že tam byl, všimla jsem si toho, až jsem pubikovala, proto ta změna názvu:))
<reagovat 
2.Veronika (Občasný) - 14.3.2006 > to by se mi hodilo k básním, myslím:)))
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > 2.Veronika> a smím si nějakou přečíst??
<reagovat 
 2.Veronika (Občasný) - 14.3.2006 > mmiiaa> no jéje :) budu ráda
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > 2.Veronika> tak mi hod nějaký odkaz:)
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 14.3.2006 > :D:D Tak to je potom super kouzlo  :)))
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > Mishela> no to je:))
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 14.3.2006 >

Teda to sou slova ...

Ja newim že ste tak podražděny..

Už aby začalo jaro...


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > Mishela> prostě mě mrdá s lidí, co umí známkovat, ale slova k tomu žádná...jojojo...to jaro by to chtělo, nebo mě už hrábne...
<reagovat 
koba Braunova (Občasný) - 14.3.2006 >
Body: 2
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > koba Braunova> pokud dává člověk kritiku, měla by být o něčem a objektivní..tak do toho...nebo ti připadne v pořádku dát nějakou známku bez jediného slova??? vím, že je to u Tebe nejspíš normální a dvojka je u tebe snad nejlepší známka co dáváš..takže vlastně můžu být šťastná..o díky muži, udělal jsi mne šťastnou....hah:)
<reagovat 
 koba Braunova (Občasný) - 14.3.2006 > mmiiaa> a co mam proboha kritizovat na sutidni fotce, kterazto je jen cvaknutim kusu masa povesenych na zebri? inteligentni clovek by tohle nikam nedaval a uz vubec by netrval na kritice, smarija
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > koba Braunova> šmarija?? tak za prvé by ses měl naučit dávat objektivní a inteligenntí kritiku, která začíná slovy: "já cítm, já si myslím atd.." za další jsi moh napsat, je to stupidní fotka..ale pokud ti to nedocvaklo, jde o "fotoreportáž" a je to dané do kolekce, je logické že tahle jedna fotka s masem pověšeným na žebři ti nemůže nic říct...a navíc jde o vtip, jde vidět že jsi v té fotce vůbec nezahlédl to, o co tam jde...to jen hovoří o tvé osobě..která umí jen publikovat, ale již se neumí dívat na publikace druhých..

<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > koba Braunova> a ještě jedna věc, nemluv tady "Ty" proboha o inteligenci...vysvětlení je v mé příspěvku výše uvedeném...
<reagovat 
 koba Braunova (Občasný) - 14.3.2006 > mmiiaa> ja nejsem slepy ty cico, mam se pochcat smichy nad tim "schovanym" nosem?? jsi normalni?

jaa tady nejsem povinovan nikomu psat kriticke poznamky, az me za to budou platit, tak mozna potom

a s touhle ubohosti uz vubec nehodlam ztracet cas

fotoreportaz s nulovou vypúovedni hodnotou je na hovno, jenze ty evidentne hodlas tezit na tom, ze poovina prazaku nikdy nevidela prase jinde nez v mrazicim boxu tesca a tak jim to bude pripad silene naturalni


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > koba Braunova> ty jsi neuvěřitelný! neumíš s lidmi diskutovat na úrovni?? fajn , taky vyrukuji ze svým slovníkem...víš co chlapče? běž si z tvým hodnocením do píči, je mi to totálně u prdele, já se jen snažila o to, aby ses uměl vyjádřit..nechápu tedy proč ztrácíš minuty na kliknutí na známku, když nejsi schopen všema deseti behem pár vteřin napsat jedinou větu!!
a neptej se mě, zda jesm normální, definice thodle slova, je stejně pro každého člověka jiná..
a o nějakej zasranej box v tescu, nebo o pražáky, tady opravdu nejde...
musím se nad tvým vyjadřováním jen smát...ty vole, takového kreténa jsem opravdu dlouho nečetla...ale člověk se alespoň pobaví..
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > koba Braunova> a ještě něco, klidně se smíchy i poser, ty čuráku, je mi to naprosto jedno...jsi jen jedno velké smradlavé hovno, zakomplexován svou nemožností a jednoduchostí..
<reagovat 
 vrtusík (Občasný) - 14.3.2006 > mmiiaa> jen do sebe, děti!
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > vrtusík> trdlo:))))
<reagovat 
 vrtusík (Občasný) - 14.3.2006 > mmiiaa> 
<reagovat 
skold (Občasný) - 14.3.2006 > ty jo, za tu hádku dávám bod navíc 8) ;)
Body: 3
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 14.3.2006 > Sračka.
<reagovat 
Janie (Občasný) - 14.3.2006 > Neděláš na jatkách?Zajímavá inspirace....
Body: 4
<reagovat 
 Tom.Black (Občasný) - 14.3.2006 > Janie> Jak to můžeš vůbec bodovat ....pubertáku!!!!!!!!
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > Janie> nezvládla bych pracovat na jatkách...tohodle už se doufám nikdy nezůčastním:)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > Tom.Black> cože?? běž si nadávat ke svým publikacím...
<reagovat 
Bell (Občasný) - 14.3.2006 > mmiiaa se nezdáš
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > Bell> :)))
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 14.3.2006 > tož nos sem náhodou našel a celkem sem se rozesmál ale ostatní to štěstí mít nemusí a pak holt se ani nerozesmějou...jinak fotka hodně špatná, idea dobrá..celkově špatné bohužel ale pokus se o kvalitnější foto pls
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > al-ash> oukej..díky za podnět..
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 14.3.2006 >
Body: 2
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > Nemocný> nejsi nemocný???:))
jen vtípek:)
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 14.3.2006 > mmiiaa> Trochu.
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > Nemocný> taky střevní chřipka??:)
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 14.3.2006 > No me tyhle veci absolutne netoci :D kdybych si tu mela neco delat z kritiky... Me udela radost jakakoliv reakce.. zaporna nebo kladna..cislicko i smajlík. Kdybych si s tim mela lamat hlavu tak by Vegetarianska agitka byla absolutbí fiasko.. Mě ale hrozne bavilo co se kolem toho delo :D AŤ už tady tak u mých známých. Boje na všech frontách. Prostě sem Mishela provokaterka..
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > Mishela> sakra, máme něco společné:))
<reagovat 
křovák (Občasný) - 14.3.2006 > pět za odvahu jinak za dva a to lichotím
Body: 2
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 15.3.2006 > křovák> za odvahu? tomu nerozumím, ale dík
<reagovat 
Tom.Black (Občasný) - 15.3.2006 > Necápu jak to sem můžeš vůbec dávat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 15.3.2006 > Tom.Black> o to tady snad nejde, co ty nechápeš...milý Blacku, nejsi tady sám a každý má jiný úhel pohledu..je v pořádku, že se to nelíbí každému..jde o tu kolekci, pokud sis tuhle reportář neprohlédl celou, tvůj názor není objektivní....jde o tenhle zasraný zabíjecí rituál, a tohle je jen střípek z něj...jen pouhá flákota...výcvak..
pokud se zde někde určuje, co se smí publikovat a co ne, ráda si to přečtu a poučím se...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter