Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kuchařka záškodníka ...
Autor: Dara.W (Občasný) - publikováno 17.3.2006 (23:31:06)

Kuchařka záškodníka ...

 

Ingredience:

 

1 ks - profláknutý server

1 ks - rozverná Hapie

1 ks - již předem připravená upoutávka

1 ks - odleželý a pěkně uzrálý básník

 

Běžné ingredience: špetka infantilního koření, slovní barvivo, fantazie dle libosti, obrázkový perník.

 

Doba přípravy:

20 - 30 dní, možné připravovat i kratší dobu nebo i déle. Záleží zejména na uleželosti básníka.

 

----

 

Základem je zmást lidi ...

Ne, že by to bylo v dnešní době příliš složité, ale ne vždy se vše povede tak, jak si přejeme.

 

Vytvoření profilu na serveru i se známkováním zabere jen minimum času.

Takže .... jedna opravdu povedená usměvavá fotka, poutavý úvodník pod obrázek, důležité je rovněž vybrat si vystihující jméno (v mém případě "Harpie") a malá lest může začít.

 

Netrvalo nijak dlouho a za 30 dní jsem patřila mezi nejlépe hodnocené profily. 

Ostatní si začali můj profil zařazovat mezi své přátele, čímž postupně naplňovali má očekávání.

 

----

 

Brzy ve své krátké kariéře zajímavého profilu jsem potkala další a snad ještě  zajímavější profil básníka.

 

Inspirující podněty vycházející z každého jeho slova barvily mou připravenou omalovánku s  lechtivě zábavným nádechem starorůžové v jeho on-line přítomnosti.

Vzhledem k tomu, že ani jeden z nás se neprofiloval na serveru za účelem vážného seznámení, stala jsem se ráda členkou jeho krásných přátel na úvodní straně.

 

Stejně, jako on se stal mojí múzou, stala jsem se já jeho vílou.

 

----

 

Jak jsem jej již varovala, i jméno mnohé napoví ... jsem skutečná Harpie!

Matu své oběti s potěšením!

Jistě, občas se stydím za svou podlou přirozenost, ale nakonec ... výčitky jsou jen hlodavci duše a ti mí jsou již naštěstí bez zubů.

 

Po měsíčním trvání mého krásného profilu došlo k zásadnímu zvratu.

Odhalila jsem skutečnost.

 

----

----

----

----

----

----

 

 

 

O M L O U V Á M   S E ?!

 

...... i když je již možná pozdě, neboť básníci berou život až příliš vážně, nebo se snad mýlím?

 

Navíc, nikdo přeci není zvědavý na experimentujícího mamlase, protože hloupá fantazie je leckdy horší, než žádná.

Tak drazí gurmáni, krutě hodnoťte nepovedené. Litujte básníky, jež jsou snadnou kořistí nás, nudně obyčejných kuchařek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Agatha (Občasný) - 14.3.2006 > Ty jsi prostě úžas sám :-)))))Dokonale bláznivá :-)) Ještě, že tě znám, mít tě proti sobě, asi bych hledala vhodný kmen :-))))
Body: 5
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 17.3.2006 > Tys to vykroužila do půvabný pointy, ale to předtím mi nijak pozastaveníhodný nepřijde, což může nakonec být i tím, žes to nepopsala dostatečně. Jinak životní příběhy nebodovat:)
<reagovat 
celej on (Občasný) - 18.3.2006 > Hmm já nevím, pro mě nic moc nového pod sluncem. To, že stačí chválit a dávat déčka a za chvíli jsi vychvalovaná a úspěšná je celkem běžná praktika na netu.
Čekal jsem nějaké využití, prostě smysl, zprávu, odhalení , prostě něco...
Tohle je pro mě takový šumák...jako dělat pokus (lest) a nepopsat žádnou reakci.

Možná se na to moc dívám jako na publicisticku a možná ti o to ani nešlo... a když ne tak o co ti šlo? - Jsem asi i trošku unavený (víčka opuchlá:)
Jo a jen tak zcela mimochodem v rámci přispění své trošky do mlýna ... (tři tečky) jako nedokončená věta nebo naznačená myšlenka se uznává jedině tři tečky a to tak že je věta(třitečky)...(mezera)_
Neni to nic proti tobě... dělá to víc lidí. A nemá to být žýdný machring... mě taky plno lidí na Totemu poradilo jak s čím naložit tak vracím co jsem se naučil já:)
Páp
<reagovat 
 Dara.W (Občasný) - 18.3.2006 > DondedoG> Děkuji za poznámky. Jasně, s ničím světoborným jsem nepřišla. To fakt ne, jen se mi prostě líbil ten výsledek. A chápu, že se nikomu dalšímu už líbit nemusí. Třeba ani ne těm, kdo se mého pokusu účastnili. S těmi tečkami, no pokusím se, ale zvyk je železná košile, takže uvidím... :o)
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 18.3.2006 > Dara.W> Chápu, na tečky jsem si sám zvykal...
<reagovat 
 the_dark_side_of_me (Občasný) - 18.3.2006 > DondedoG> podle mě jsou tři tečky rozdělovníkem mezi dvěma různými myšlenkami, které však mají souvislost...asi jako teď(((:
jinak ke článku - začátek v poho, ale pak jsem moc nepochopil kam to všechno směřovalo.
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 18.3.2006 > the_dark_side_of_me> jasně... vysvětlení a použití tří teček je různý a podle libosti. Já jen, že tomu na netu vládne strašná anarchie (i ta je mi ukradená) ale gramatika uznává jen ty tři (ne dvě, čtyři, tisíc) - tak je to škoda nevědět. A to jsem kometoval v díle... nikdy mě nenapadlo narážet na kritiku nebo názor, kde se vyskytuje jiný počet teček.
<reagovat 
 Dara.W (Občasný) - 19.3.2006 > the_dark_side_of_me> 

Jaksi, nesměřovalo to vůbec nikam, jen experiment, který už byl kdysi dávno proveden jinými, jen já o tom nevěděla a taky, chtěla jsem si to sama vyzkoušet...

Takže nic extra. Nikomu dalšímu, než mně to pravděpodobně úsměv na tváři nevyčarovalo. Úsměv byl mojí snahou, prostě, nepovedlo se. Nesmyslů napíši i provedu ještě miliony a směšné se budou zdát opět jen mně. Prostě další TUCTOVKA.


<reagovat 
 the_dark_side_of_me (Občasný) - 24.3.2006 > DondedoG> jasná páka((:
psal jsem to spíš jako fór než jako umělecké zamyšlení;jsem rád, že jsi to pochopil...

<reagovat 
 the_dark_side_of_me (Občasný) - 24.3.2006 > Dara.W> úsměv to u mě vyvolalo(aspoň trochu), ale přešlo to stádia zavíraných očí a zívání...
a nebuď k sobě tak sebekritická, určitě se najdou stokrát horší příspěvky než je ten tvůj(:
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 24.3.2006 > the_dark_side_of_me> mě zase těší, že jsi pochopil, že jsem pochopil... :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter