|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Mishela (Občasný) - 9.3.2006 > mmiiaa> Pokud jde o nechutnost tak máš absolutni pravdu. První verzi sem smazala pže s tim zmenšením měly fotky otřesné rozlišení. Pokud jde o vegetariánství tak si tedy myslím že název kolekce sem celkem trefila..Fotky mi evokují období kdy se sestra stala vegetariánem a nosila nám fotky mučených zvířátek. Její snaha byla ale natolik agresivní a vlezlá že to mělo opačný účinek a ja dostala chut na pořádný steak.
Tak uvidíme jakou reakci vyvolává tohle :D
| | | <reagovat |
|
|
|
| Mishela (Občasný) - 10.3.2006 > mmiiaa> aha.. Takže jako agitka to bereme.
To můj postoj je k tomuhle opravdu opačnej. Sem absolutně alergická na letáky vegetarianu stejně jako jiných "zájmových skupin" které se snaží nabrat k sobě nové členy. Název kolekce na to měl navést.. Ale asi se nepovedlo...
Jinak samozřejmě proti vegetarianum nic nemám aby bylo jasno.. Jen mi vadí jejich obcas agresivní náborové metody a naddimezovávání některých skutečností.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
| mmiiaa (Občasný) - 10.3.2006 > blbec> kurwa do prdele co to meleš??? mě také vadí extrémismus..můžeš mi jako říci, proč bych nemohla říci svůj názor?? nikomu jsem neřekla, že jíst maso je špatné, tak si to přečti znovu ty chytráčku..nikoho do ničeho nenutím, je mi totálně u prdele co kdopožívá!!!se prober..já nic nepropaguji, to fakt není můj styl..
navíc já maso nejím, poněvadž by mi byla škoda zvířátek, nebo co to tlacháš, já nejím maso jelikož jsem makrobiotik...
a pokud řeknu, že nejím maso, nikoho s tím neotravuji, je to pouhé oznámení...se prober kamaráde..
| | | <reagovat |
|
| Balcarka (Občasný) - 10.3.2006 > mmiiaa> a proč bych se nemohla zmínit já jak to cítím?
Náladu špatnou mám, protože tam kurva zase sněží!
v pohodě :)
| | | <reagovat |
|
|
|
|