Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mrs Paranoia
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 6.3.2006 (11:20:54)

 

 

 

 

 

undefined

 

žena Mr Paranoi

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
tři_černí_mravenci (Občasný) - 6.3.2006 > nám tiskárna stávkuje nějak...

móc pjekná je ta paní...první věc, která nám dneska trochu zvedla náladu :o)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
D.K (Občasný) - 6.3.2006 >
Body: 5
<reagovat 
k3s (Občasný) - 6.3.2006 >
Body: 5
<reagovat 
surma (Občasný) - 6.3.2006 > tak ta je...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
BlackTangerine (Občasný) - 6.3.2006 > Líbí se mi její oko, no...ačkoli..líbí se mi celá...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.3.2006 > BlackTangerine> díky! ale pozor, ať nežárlí Pan Paranoia a nevyřizuje si pak s Tebou účty ;)
<reagovat 
káda (Občasný) - 6.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 6.3.2006 >

ty vlásky


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.3.2006 > Leatherface> :) kdyby uz te paranoi bylo moc, mozno vlasky svazat a udelat peknou smycku ;) díky!
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 6.3.2006 > Mishka> přesně ten provazovej motiv mi vytanul na mysli
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 6.3.2006 > Skoro probouzi pecovatelske pudy
Body: 5
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 6.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bell (Občasný) - 6.3.2006 > To wočičko (pravé) se povedlo, celá se vlastně povedla
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 6.3.2006 > paranoa,depka,příšery atd...sakra lidi vy nic jinýho neznáte?No tvůj život ti teda nezávidím...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.3.2006 > čtenář> s mým životem tyhle příšerky moc společného nemají, prostě mám tyhle grafické motivy ráda a "dark art" mi je prostě blízký víc, než jiné styly

ale s anonymem diskutovat bývá ztráta času
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 6.3.2006 > Mishka> 

zvláštní, že vždycky anonymové nadávají a slušní poctivý zalogovaní uživatelé nikoliv, hm hm, je to věru zvláštní :)

 

jinak: Pěkná rodinka :) budou taky děti? :)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.3.2006 > Balcarka> :) uvidime, dej mi/jim 9 mesicu ;)
dekuju
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 6.3.2006 > Mishka> jéžíš, sem čekala, že paranoici sou rychlejší :)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.3.2006 > Balcarka> :)) mozna akorat pri te vyrobe deti, pac maji pocit, ze manzel nebo vrah uz stoji za dvermi, tak to delaji rychle! ;))
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 6.3.2006 > Mishka> manžel? Takže uděláš milence? :)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.3.2006 > Balcarka> ;) treba...
puvodne jsem nechtela delat Paranoidovi zenu, ale Mr Schiza, Mr Mania atd... ale pak jsem zacla resit jeden svatebni dar a napadlo me, ze udelam ve stylu Paranoida do takoveho toho ovalneho ramu nad postel nejaky manzelsky par v tomto duchu.. a tak jsem si tvorbu zeny vyzkousela tady na tom :)
obavam se, ze by to svatebcani ale nezkousli, takze ale v planu vytvorit to mam. :)

utikam do ulic.. ahoooj
<reagovat 
Regio (Občasný) - 6.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nossik (Občasný) - 6.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
dawe.zb (Občasný) - 6.3.2006 > dokonalý...;)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jawka (Občasný) - 6.3.2006 > toto fakt nemá chybu :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
0000 (Občasný) - 6.3.2006 >
Body: 5
<reagovat 
jeremy (Občasný) - 7.3.2006 > bomba
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Ewonne (Občasný) - 7.3.2006 > cece, na paranoiu mi to prijde slaby:)
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 6.3.2006 >

porad dumam jak tohle nekdo muze zrobit na kompu

 

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 7.3.2006 > Pitoma kaca> pro me strasne jednoduse :)
samozrejme napad a pak zasek na detailech a pokusech je na dyl, ale technika jako takova je pro me po letech s Photoshopem velmi jednoducha ;)
<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 7.3.2006 > Mishka> a to normalne jedes jenom stetcem, razitkem a vrstvama?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 7.3.2006 > Pitoma kaca> vyuzivam to, co mi ten program nabizi... vrstvy, stetce, kontrasty, barvy... proste klasicke nastroje PS... plus ale samozrejme (jak snad jde poznat) jsou vyuzivany i casti fotek... vlasy z provazu, na pozadi vlastnorucne zkrceny a skenovany papir... ;)
pri prezentaci na webech venku to pak vypada asi takto "technigue: mixed" ;)

<reagovat 
ireversible (Občasný) - 7.3.2006 >

já, já, já nemám slov.

Krásná malba těla.Opravdu zajímavé tahy.

A pozadí?

Nemá chybu.

Jsi prostě nadaná a vždycky se přijdu rád podívat na tvá díla, které v sobě obsahují dost hlubky, pocitů, atmosféry a hlavně tvé zručnosti:))

tohle a spousta jiných tvých děl mě naprosto ohromily.

ukládám:)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 7.3.2006 > ireversible> děkuji za další Tvá velmi hřejivá slova! samozřejmě potěší! díky!
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 7.3.2006 > Pěkná holčička, klidně bych ji použil i jako ilustraci. Na mne působí roztomile.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 7.3.2006 > Minimalista> diky. jak myslis "klidně bych ji použil i jako ilustraci"?
<reagovat 
 Minimalista (Občasný) - 8.3.2006 > Mishka> Jako ilustraci do nějaké dětské knihy - ale to by musela být zřejmě barevná. I takovéto podobné ilustrace se na mezinárodních přehlídkách ilustrační tvorby vyskytují. Použít jako ilustraci nějakého příběhu, pohádky asi ne.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 8.3.2006 > Minimalista> jj, jsem si myslela, ze asi myslis ilustraci do knihy. to by me bavilo moc a hlavne v tomhle stylu nemam problem udelat i jine motivy (vsak az bude cas, zase se na nejak vrhnu ;))

az budes vedet, ze nekdo ke svym hororovym pohadkam ci morbidnim pribehum hleda ilustratora, tak.. :)

a diky!
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 6.3.2006 > jo, jinak... tiskový formát A4/300DPI

<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 9.3.2006 > Mishka> Jo jasne, uz to tisknu a lepim si doma na zed. Priste vyblej neco pozitivnejsiho.
<reagovat 
Gabra (Občasný) - 10.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 9.3.2006 > Tohle bys Mishko nemohla udelat, kdybys to v sobe nemela. Nekdy je cas se zastavit a podivat se na sebe a svoje zvratky s odstupem.
Body: 1
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 9.3.2006 > Zuzzz> co mas dnes, madam, za problem?!

docela by ses divila, ale par lidi uz tohle na svou zed objednane ma... a zrovna to jsou hodnev pohode lidi, mi depresivnejsi pratele tohle prave vubec na zed nepotrebuji, Ti pohodovi na to koukaj jinak a "bubaku" se neboji... ani tech na zdi, ani tech v sobe...
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 10.3.2006 > Mishka> Cau Mishko, mas pravdu...
Mam ted hodne blby obdobi. Prilis me to zasahuje, hlavne ty oci... :-(
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.3.2006 > Zuzzz> ach jo! copak se deje?! muzu pomoct? :(

mi se to zdalo hodne divny, ze priletis po delsi dobe, napises jen 3 komentare - vsechny mi a dost drsne - a zase zmizis...

takova jindy nejsi...

kazdopadne me mrzi, ze se nemas dobre.. :((

zbytek snad soukrome...
<reagovat 
dinkydao (Občasný) - 11.3.2006 > :-)
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Janie (Občasný) - 13.3.2006 > Morbidní
Body: 3
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.3.2006 > Janie> kdo by to byl rekl?! ;)
nekdo preslazene konicky, nekdo morbidky...
<reagovat 
gongey (Občasný) - 17.3.2006 > super, maga super, já ale už asi nemám D´čko :o ))))))))))))))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter