Říká-li se, že jablko nepadne daleko od stromu, v případě Šárky Radové (1949) to platí dvojnásob. Vnučka slavného krajináře Vlastimila Rady a dcera sochařů Pravoslava a Jindřišky Radových vyrostla v osobitou sochařku, pracující především s porcelánem. Svou poslední výstavu představila v komorním prostředí sklepních sálů Radnice Prahy 3, s kterou přitom nespolupracuje poprvé - loni byla v atriu radnice odhalena Radové socha Muž z Pompejí. Na Žižkově, o několik ulic dále, má pak sochařka spolu se svými stále tvořícími rodiči také ateliér.
Výstava se soustředí zejména na drobnější plastiky a reliéfy, které Šárka Radová vytvořila v posledních letech. Starší tvorba ze sedmdesátých až devadesátých let je zde přitom přestavena ve fotografiích. Ve středu kruhového sálu najdeme sochu Piknik, ležícího nahého muž, přikrytého vlnou a skleněnou deskou a užívajícího si své siesty. Busty Dam jsou postaveny na kontrastu hladkého porcelánu a neuspořádaného papíru, z nějž jsou vyrobeny jejich doplňky - vlasy či šála kolem krku.
Druhý sál představuje reliéfy, pracující rovněž s kombinací papíru a porcelánu. Některé jsou čistě abstraktní a připomenou grafické dílo Václava Boštíka - ne náhodou je mu jeden z nich věnován. Jiné, například Stará fotografie, si opět pohrávají s figurálními motivy. Třetí druh tvorby Radové zastupují porcelánové sošky, umístěné v nádobkách s vodou.
Výstava je otevřena do 7.března.