Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Křižíkova z kolekce V lese těl s uřezanými hlavami
Autor: tři_černí_mravenci (Občasný) - publikováno 26.2.2006 (12:37:19)
následující v kolekci>

 

Křižíkova

 

 

Jsou mřížky

kanálu

jak rošty smetiště

 

zplihlé psí šero

tu spí

 

z prachu a

vína

a technické samoty

 

žaberní oblouky

světla

se prolamují

 



Poznámky k tomuto příspěvku
born to be child (Občasný) - 26.2.2006 > ještě, že jsem nemohl přijet 8¨-)))
Doporučil 
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 26.2.2006 >
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 26.2.2006 > born to be child> ale né, byl to poklidný čajový dýchánek...fakt, všude na zemi byly čajový svíčky...to jen ryby
se vožraly děsně...moc si toho nepamatujeme, jen že jsme pili víno z půlitrovýho plechovýho hrnku a džíbímu řekli, že se nám nelíbí...a pozorovatel se nás bál...a máme bouli na čele a šrám vedle pravýho oka... .o)

děkujeme
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.2.2006 > Jozífek_a_ryby> tak to je škoda, že jsem tam nebyl 8¨-))))))
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 26.2.2006 > A "jsou" je ošklivé?

jsou slunce
tažená
po hřbetní struně tmy - to se mi velice líbí
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 26.2.2006 > Nemocný> sou...po poradě s filipem rozhodně sou...
a kde sou body a déčko? a už Ti vyšel ten příklad?

<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 26.2.2006 > Jozífek_a_ryby> To bych dal čtyřku.
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 26.2.2006 > Nemocný> čtyřka je špatnej výsledek...neumíš vůbec počítat se zlomky...sčítáš jabka a hrušky a čitatele a pozorovatele...propadneš do septimy...

<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 26.2.2006 > Jozífek_a_ryby> Můžu ti dát i trojku.
<reagovat 
back (Stálý) - 26.2.2006 > Něco mi na ní vadí. není tak lehoučká, jako tvé ostatní. Jako by se snažila vnutit.....
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 26.2.2006 > back> no...může být...ale pokud jde o metodu tvorby, je to naprosto spontánní text napsanej během pár minut bez dalších úprav...on je to hodně vykradenej topol, což možná budí dojem,že to má nějakou jako strukturu promyšlenou...ale nějak jsme u toho neměli naprosto žádný literární ambice, prostě nám bylo blbě a tohle z nás vypadlo, nic víc :o)

děkujeme
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 27.2.2006 > technická smaota*
Body: 5
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 28.2.2006 > Já si naposledy pamatuju, jak jste odcházeli...před tím se ještě ryby stačily proplavat v Shirazu rozlitém na podlaze a Jozífek se pořád ukrýval v temných koutech a když se okolo něj někdo prokymácel, zachytil ho a pod záminkou tance s ním vytřel všechny rohy jablkůmovy hlavy...pak už si jen matně vzpomínám, jak zborová zpívala městským příslušníkům policie.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 2.3.2006 > zuper obrazy, nápady... taková až mrazivá urbanoidní atmosféra :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 13.3.2006 > Checht, já si semtam něco pamatuju, dokonce to mám fotograficky zdokumentovaný... fakt je, že Pepa jí měl jako z praku, ale ryby-abstinentky ho naštěstí v pořádku doplavily domů... :-)
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 13.3.2006 > Periskop> nééé, fotky néé... ::::oooo((((

jo, v pořádku...až na tu hodinovou meditaci v karlíně nad kanálem zcela v pořádku...
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 14.3.2006 > Jozífek_a_ryby> hodina nad kanálem? copak, tekla horká voda? nebo se joskovi udělala mořská nemoc? :-)
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 14.3.2006 > Periskop> mořská nemoc z tramvaje...to jak nám přišlo s tou hřbetní strunou, že jako tramvaj jede podél páteře...a si představ že všechny dráty elektrickýho vedení sou jako taková nervová soustava města...nám z toho fakt bylo nějak až tak divně, že jsme museli vystoupit no... :o)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 14.3.2006 > Jozífek_a_ryby> Kruci, proč jenom mě to nepřekvapuje? :-)
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 10.8.2007 > s tím výkladem, jak to bylo dovopravdy, to už lautr neni tajemný
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 5 (6) 7 8 9 10
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter