Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 26.5.
Filip
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Za mlhy z kolekce Jižní Čechy
Autor: dawe.zb (Občasný) - publikováno 24.2.2006 (13:40:33)
další v kolekci>


rohoz (Občasný) - 26.2.2006 > píšu poezii a s velikým zájmem čtu postřehy Minimalisty. Mi se obraz, podobně jako jihočeské náměstí, velmi líbí, mám vztah k takovýmto poetikým malbám a zvláště, mají-li zobrazovat jižní Čechy. Pokud by zde nebyly poznámky Minimalistovy, vůbec bych si nepovšiml drobných chyb v kresbě. Jsem vděčný za obojí, poněvadž mi to umožnilo chápat nahlížení poezie, kdy se také pozastavuji nad tím, jak může spousta čtenářů chválit neumělou báseň. Napadá mne, že je to asi proto, že je oslovuje obsahem, atmosférou, duchem. Totéž prožívám u tvých obrázků a ptám se sám sebe, je to správný přístup ? Asi ne úplně. Nevím, jak by se mi stejné obrázky líbily třeba v mém bytě za měsíc či půl roku. Tím říkám, že opravdu nevím. Pro dnešek jsem však oběma potěšen a Minimalistovi vděčný za procitnutí.
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli rohoz
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(3) 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter