Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 2.6.
Jarmil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Milý Michale
Autor: nečekaná (Občasný) - publikováno 24.1.2006 (01:30:47)


annandale (Občasný) - 24.1.2006 > Ahoj, celek jako vzpominka na avantyru z prace vypintovanou polibkem a pak pochybnostmi zda to nebyl omyl - celek neni spatnej. Namet ze zivota.
Ale mela jsem problem brat to vazne, s respektem, k cemuz prispely nektere stylisticke krkolomnosti, sladkobolny sentiment (kvetiny kradene z pomniku padle studentky apod...) a bylo toho vic...
Nakonec jsi me vyzvala abych si udelala nahled, takze tady je: (mohl by byt hustsi, ale nechci byt oskliva)

Uz prvni veta me nepresvedcila.
„Dobrý večer, Michale,“ řekla jsem tomu muži z deseti centimetrů.
Trochu neobratne popisy:
"zkrocené do knírku a nárysu vousu podél čelistí rytířů ze 17. století."

Obcas slovo, ktery je mimo:
"oba jsme popití" (popiti?)

Celou dobu, asi na trech mistech, se tam usmivas "pod vousy". (nehodi se k vypravecce- evokuje zenu s plnovousem)

Neobratne volena slova:
Neměli jsme nic, než svou intelektualitu. (co tim chces rict?)
"...a rovnáním kravaty. Ta mě zarazila. Kurnik, tu nenosil. Intelektuálové s dýmkou ji fakt nepotřebují."
(nalepka "intelektual" prazdy pojem v tomto pripade. Charakteristika jaku jsi tady predvedla nenasvedcecuje mnoho o "intelektualite tech dvou. On ma nejaky komplex, mozna ze nedosahl v zivote ceho chtel - mozna mel navic, ale nezdarilo se a tak to prenasel do alkoholu.
Oba jsou reserseri z Novy, vystrihujou clanky a archivuji je. Co je na tom intelektualniho, proboha...
(cimz nechci rici, ze on, ci oba reserseri nemohou byt ve skutecnosti myslitele s vytribenymi nazory, ale ani charakteristika, ani styl, jakym je povidka psana, o tom vazne nenasvedcuje.

On už skoro rezignoval, ale ještě drápkem visel na médiích, coby doteku obecného dění. (visel drapkem, coby doteku obecneho deni...( proc to nerict jeste komplikovaneji...)
"Hlava, hlava je středem našeho rozumu i emocí. A komu bylo dvacet a je mu teď dalších –cet, ví, že to mohl cítit, ale rozumem nepobral." (co mohl citit? Ze je hlava streden naseho rozumu?)

Neadekvatni obraceni se ke ctenari (pridrzle a hrube, ne kazdy ctenar s vypraveckou pasl kozy) a neadekvatni literarni odkazy: (proc ctenare otravujes s knizkou, jejiz naivisticka filosofie nemusi byt klicova pro kazdeho)
Jenomže dotyk, vážení, to je zodpovědnost! Kapišto? Nebo jste nečetli Malého prince.
Vsuvka pro ty, kteří se zeptají Proč. Protože, do prdele, jste-li okouzleni, nepátrejte po příčině. Jasný? A že po ní pátrám já, to je moje věc. A že si to nechám pro sebe, to byste mohli pochopit. Ne? Tak si už přečtěte toho Malého prince!)

Kycovity sentiment: "...kdy vás ve vázičce čekala planá růže, krev jí jen ukapávala z lístků. Co na tom, že ji trhal na blízkém pomníku studentky, zastřelené v roce 68 spřátelenými vojsky...atd

....atd.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli annandale
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter