Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
elbow "asleep in the back" 2001
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 17.9.2001 (07:51:11), v časopise 24.9.2001

ELBOW asleep in the back (2001 V2)

Sedíte, nohy na stole, zasněni zíráte do neviditelných dálek, kapky deště bubnují do parapetu a vy dumáte, jak hluboké dokáží být pocity a dojmy, vyvolané "pouhou" hudbou. Cítíte ještě její ruku ve vlasech, její parfém na své kůži… Hltáte každou vyvolanou imaginaci o stošest. Jste přeplněni dojmy k prasknutí. Musíte vstát, hodit přes sebe šusťákovku a vykročit do drobného deště. Vítr vám posílá kapky přímo do tváře, pohrává si s korunou velkého stromu před domem, mraky se honí na tmavém nebi, ale vy jdete dál, je vám teskno, je vám veselo, je vám roztodivně krásně. Máte zvláštní pocit obojakosti, smutek střídá pocit uspokojení, pravidelný a hutný tep střídají nesmělé údery, rozervanost střídá klid v duši. Zastavíte u řeky. Strnule stojíte, slyšíc každé šustnutí v trávě, každé pípnutí ptáků, hledíte do proudu, který vás kolébá, naplňuje, větve nesené proudem. Opřete se o strom, uvědomujíc si náhle sílu každého okamžiku, kapky vám stékají z vlasů po tváři. Je to příjemné, osvěžující, na případné nachlazení nehledíte. Vylovíte z kapes poslední cigaretu, zapálíte si, vydechnete kouřový oblak a pomalým krokem se vydáte zpět domů, žehrajíc na tenhle zlozvyk…
Tohle není jen tak obyčejná „kytarovka“ od zajímavého vydavatelství V2! ELBOW jsou dosti ojedinělým zjevem anglické kytarové scény a těžko jejich bohatou, tklivou muziku, dlouhé pastelové skladby, které vás emočně naprosto zahltí, k něčemu přirovnat. Snad (ale pouze) atmosférou k My Bloody Valentine, hvězdám indie scény počátku 90.let. I co se invence a originality týče, jde o mimořádnou desku. Máte-li zájem o opravdu netuctovou „kytarovku“, ač tohle dnes skoro hanlivé označení Elbow téměř uráží, hned sáhněte po „Asleep In The Back“, pokud ji někde seženete. Nenechte se odradit, že jste o ní nikdy neslyšeli! Každopádně ji mají v půjčovně v Benediktské, totiž pardon, v klubu vlastníků CD :o) A nemusíte se snad ani bát, že by byla stále půjčená, tak už to chodí…

Oficiální stránka skupiny



Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 17.9.2001 > Jo, kytarovky mám taky rád:)
Body: 5
<reagovat 
Ospalka (Občasný,Redaktor) - 17.9.2001 > Dnes možná po práci zajdu ke Kotvě do půjčovny,mrknu se:o)
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 17.9.2001 > Když už někdo chce používat přechodníky, měl by se napřed naučit jejich tvary.
"Slyšíc", "uvědomujíc" a "žehrajíc" je ženský tvar čísla jednotného, což v textu psaném v druhé osobě č.množného působí dost úděsně.
Takže: "slyšíce, uvědomujíce si, žehrajíce". A trochu si, prosím, zopakovat pravidla...
;-)
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 18.9.2001 > Asi to bude znít jako hloupý alibismus: smekám před tebou, jak vládneš naším košatým jazykem, ale ty tvary nejsou nepřesné pro moji tupost, že bych nevěděl, jak se to či ono dle pravidel píše, ač úplně vše také ne, ale jsem trochu odrzlý a píši slova tak, jak se mi líbí a jak mě v textu sedí, ač je to nepřípustné a "pravopisumilcům" to asi trhá oči!!! Myslím, že význam pravidel se trošinku přeceňuje, důležitější je obsah, forma může mít tu a tam nějaký ten rez. Nemám moc rád, lpí-li někdo prioritně na pravopisu! Neříkám to jako omluvu pro chyby, jen jako vysvětlení :o) Myslím, že mi šlo o dojmy ze skvělé desky, než o poučení o přechodnících!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter