Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
01 z kolekce Zima
Autor: Zuzzz (Občasný) - publikováno 6.1.2006 (00:30:32)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Fredy_Brown (Občasný) - 6.1.2006 > Slušný...klidně by se dalo použít na obal CD.
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 6.1.2006 > ho hoo! uzivam si dlouze prvni, chci napsat koment a hele! dalsi! :)
pri barvickach jsem vzpomnela na Toona, i Janahe, tam klidne i motivem, ale Janahe by to rozsekala po jedne! :)
zda se mi to k Tobe netradicni, ale moc se mi libi! :)
Body: 5
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 6.1.2006 > Mishka> Diky, obou zminenych autoru si vazim, takze mi to prirovnani ani moc nevadi :-)
Zda se ti to ke mne netradicni? Tak to me moc neznas :-) Ja prece nemam zadnej vyraznej rukopis. Stale hledam, zkousim vsechno mozny... fotim uz hodne dlouho, mam dost podobnych fotek z minulosti, ale tohle je cerstvy kousek ze Silvestra.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.1.2006 > Zuzzz> je pravda, ze rozpal mas velmi siroky a neumela bych rict opacne "tohle vypada jako od Zuzzz" (snad u kreseb dle te fajn pohadkove knizky). tohle mi na Tebe prislo moc "obycejne" (v tom dobrem vyznamu slova), u Tebe jsem mela pocit, ze chces neco netradicniho, neco, co nefoti a nedelaji ostatni, az trosku jakoby do "provokace", mysleno "ano, je to jine! neznate?! nechapete?! uvazujte! zvykejte si!" :) no, nevim, jestli to zni, jak si to citim, ale vpodstate je to jedno, libi se mi to!
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 6.1.2006 > Mishka> :-) Jo jo je to tak, docela trefny, ale fotim i uplne obycejny veci. Navic to sem davam podle nalady, mam toho spoustu, ale vetsinou me moc nebavi publikovat, takze je veci nahody, co se tu objevi a co ne.
Vetsinou sem davam to, o cem si myslim, ze se tu chytne, anebo zkousim reakce lidi a pak jsem casto prekvapena :-)
Je to pro me jen hra a zabava.
Proto ani nejak nemam potrebu tu publikovat treba to, co jsem mela na te virtualni vystavce.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.1.2006 > Zuzzz> a to by me treba lakalo! a jiste by to trosku prineslo sveziho vzduchu na Tecko! :)
uvidis, treba nas nekdy prekvapis ;)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 6.1.2006 > Mishka> Popremyslim o tom :-)
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 6.1.2006 > fajn
Body: 5
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 6.1.2006 > Již tak záhy kvetou penisovníky ?
Doporučil 
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 6.1.2006 > Raimund> No... vykvetly pres noc na strese u nas na chate a porusily tak zakon gravitace... :-)
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 6.1.2006 >

Já bych to trochu ztmavovala a zkontrastňovala, to je taková moje mánie

Je to pěkné a když si to dochutím podle svého, tak jsem úplně nadšená :)))

Nejvíc asi ten třetí


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 7.1.2006 > Janahe> Diky, mne se taky nejvic libi ten treti :-)
Jinak s tim kontrastem a tmavosti je to dost slozity, zalezi hodne na monitoru. Ja to mam doma na monitoru kontrastni a tmavy az az, v praci na PC je to taky dobry, zato na mem Macu je to jako vzdy cely sedivy...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 7.1.2006 > Zuzzz> Před časem jsem zabloudila na xmarkovy stránky, on tam má stupnici šedých odstínů, podle kterých si má člověk nastavit monitor (aby všechny odstíny rozlišil). Tak jsem si ten svůj nastavila a zděsila jsem se, jak šedivé všechny moje fotky jsou. A od té doby je dělám mnohem tmavší. Těžkej život :)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 7.1.2006 > Janahe> Diky za tip, jdu se tam podivat a prenastavit monitor :-)
<reagovat 
g morr (Občasný) - 7.7.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter