Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
To WC nemá chybu!
Autor: Safina (Občasný) - publikováno 5.1.2006 (22:31:44)

Na mém pracovišti postavili bezbariérové WC. Pravda, byla to stavba století a počkali jsme si na ni drahnou dobu, ale konečně je hotová a stojí za to!

     Jako první  se ji jala jít otestovat naše sekretářka, neboť je celkem líná vyhledat vzdálenější, byť pohodlnější toaletu, a také je tato vybudována skutečně nejblíže její kanceláře.

     Poučena tím, že občas (= většinou) na WC chybí toaletní papír, vydala se vyzbrojena rolkou toaleťáku zvaného PANAPR (papír na prdel) nebo též SRACÁK na onu místnost. Ihned po příchodu zjistila, že nové dveře jsou sice efektní, ale zámek lze uzamknout pouze zvenčí, nikoliv zevnitř. Jelikož navštěvuje toaletu na poslední chvíli, zůstala jí již věrná a rozhodla se riskovat nezvaného návštěvníka. Po vstupu do buňky se automaticky rozsvítilo světlo a ona s úlevou usedla na sedátko. Nutno přiznat, že tam skutečně bylo. Za tichého rozjímání a vykonávání potřeby po minutě zhaslo světlo a paní sekretářka se najednou ocitla v absolutní tmě. Napadlo ji, že bude muset nějakým způsobem zasáhnout v blízkosti čidla, aby se opět rozsvítilo. V rohu stál smeták, a tak se domnívala, že je zachráněna. Ale násada byla příliš krátká, aby k čidlu dosáhla. A jiný vhodný nástroj už  nebyl v dohledu. Tak využila rolku toaletního papíru, kterou se snažila strefit do čidla. To se jí po několika pokusech skutečně povedlo, avšak papír se odkutálel z jejího dosahu a rozmotal se. S vypětím všech sil si jej podala, zarolovala, použila a za stálého bedlivého sledování nezamknutých dveří se upravila a zamýšlela spláchnout. Ale ouha! Splachovadlo ani po několika pokusech nefungovalo! Jediná možnost byla zajít si půjčit na vrátnici kbelík, napustit do něj vodu a zalít svůj poklad umístěný v míse...

   Co říci závěrem? Je docela inspirativní si představit invalidní osobu, která navštíví toto WC...nebude zřejmě tušit, co udělat nejdříve...zda se z invalidního vozíku přesunout na toaletu, či vozíkem zablokovat vstup na WC, jež nelze zamknout, nebo po minutě světla bezmocně šátrat ve tmě a snažit se nahmatat smeták, jehož násada bude stejně krátká na to, aby čidlo obnovilo svou funkci...či lomit rukama nad tím, že WC postrádá toaletní papír... a konečně se dočkat překvapení v podobě nefunkčního splachovacího zařízení...

   Požádali jsme tedy údržbáře, aby se pokusil alespoň některé závady odstranit. Začal tou nejdůležitější - spravil časový interval světla, který chtěl prodloužit. A výsledek? Světlo svítí skutečně déle, ale rozsvítí se tehdy, když návštěvník našeho nového WC opustí tuto kabinku.... NO COMMENT!

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
annandale (Občasný) - 5.1.2006 > Tak jsem se az zacervenala nad tim PANAPREM a SRACAKEM. Jinak zkus napsat do Obcanskeho juda, jestli jeste existuje. Zvlaste ten posledni odstavec mohou pouzit aniz by museli pismenko meniti.
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 6.1.2006 > To je tedy neskutečné! A co reklamace takového šmejdu?
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 2.2.2006 >
Body: 5
<reagovat 
koukrova (Občasný) - 3.2.2006 > tak nevím, ale tohle asi nebude fejeton.
<reagovat 
Safina (Občasný) - 3.2.2006 > Ne? A kam bys to ráčila zařadit ty?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter