Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Přesvědčení.Milovat znamená věřit.
Autor: angilek (Občasný) - publikováno 27.8.2001 (12:39:49)
Mám touhu se ti vyzpovídat
a dotknout se jen tak tvojí dlaně,
strach mě však svazuje
a já jen v duchu pláču.Tiše a odevzdaně.

Zvolila jsem si cestu, teď nesu si svůj kříž
pokorně poklekám, do prsou vrážím si dýku
až poletím ve snu
já doufám
až k nebesům,
poté snad už mé lásce uvěříš.....
p


Poznámky k tomuto příspěvku
Kremel Kryštof (Občasný) - 10.10.2001 > Kristův třetí pád,konec na kříži a ZMRTVÝCHVSTÁNÍ.Jo, to jsi také TY!
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 27.8.2001 > První sloka se mi moc líbí,ta druhá je ale nechutně sentimentální a dalo by se říci...egoistická.
Body: 1
<reagovat 
angilek (Občasný) - 27.8.2001 > Víš, DeadKennedys,především díky za přečtení,ale to, co čiší z těch slov není v žádném případě egoismus.Jde to z mýho nitra a je to o tom, co právě prožívám.A ON má na těch prožitcích největší zásluhu...
<reagovat 
ten_s_kytarou (Občasný) - 28.8.2001 > Nedám tam žádný smajlík. Široký úsměv se tu nehodí. Leda by zde byl nějaký se slzičkou. Ale na jednu maličkost přeci jen musím upozornit - vlezlo Vám tam to "p" na konci a nevypadá tam hezky ... dá se to opravit ...
<reagovat 
Indicate (Občasný) - 28.8.2001 > To "p" by opravdu chtělo vyhodit, první sloka je moc hezká (možná tam měla už básnička skončit), ta druhá mi přijde trošku nucená - ale vím , o čem mluvíš. A můj nepodstatný názor - jestliže on má na té "druhé sloce" podstatnou zásluhu - fakt nemá cenu vrážet si kvůli němu dýku do prsou, protože ať se to nezdá, to je mnohdy to "nejlehčí" a zároveň nejsobečtější řešení vůči všem ostatním, co tě mají rádi. Ale to už sem nepatří... Ta první sloka se mi ale líbí moc.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 30.8.2001 > Hodně probolené verše Angilku,nedají se asi nijak rozebírat, jako běžná básnička, alespoň hezký podzim Ti přeji....
<reagovat 
 angilek (Občasný) - 28.8.2001 > Indicate> Máš pravdu.Život miluju a dýka není řešení.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter