Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 2.6.
Jarmil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tyra
Autor: Zrzohlávka (Občasný) - publikováno 5.11.2005 (18:22:40)


mavis cruet (Občasný) - 6.11.2005 > 1, to znamená smíšení knižního vyjadřování se slangovým a tak, něco hóch s něčím free. Jako když smotáš řeč starý nóbl dámy se skejťákem.
nemusí to být nutně špatně: tady to na mě ale působí zmateně: "v bradou hrdě pyšnatou/vpluješ na scénu širošerou tmou" a zase "ZMERČÍŠ v hledišti hlupce"
2,člověče, s tím by se dalo docela polemizovat: do divadel a hlavně na taneční představení podle mě nechoděj převážně snobíci, i když i oni samozřejmě... já už jsem trošinku přetažená, ale nějak jsem si odvodila, že když někdo tančí sólo, musí mít kol sebe i nějaký křoví a v týhle konstelaci musí tančit pro někoho, kdo to vnímá, nejen pro sebe - i když na tom něco je, to, co tvoříš by mělo být nějakým způsobem důležitý "nejen ale i" pro tebe.
3, něčím to na mě dýchlo, ale myslím, že ty náznaky trochu moří spíš ostatními obrazy, jazykem, občas jdeš moc na ruku... třeba poslední dva verše, navíc mám dojem, že ona třeba tančí pro sebe, ale hlavně tančí proti publiku, což je trochu zvláštní, ale určitě to není tak, že to považuju za úplně špatný. kouknu na to ještě pozděj:O)

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli mavis cruet
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter