Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 22.12.
Šimon
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Místnost bez východiska
Autor: Absolute (Občasný) - publikováno 1.11.2005 (19:32:25), v časopise 1.2.2006


 Absolute (Občasný) - 1.11.2005 > al-ash> chápu jak to myslíš, beru to. Určitě si na tom nechci zakládat styl, třeba tady to texturování je složitějčí, je to z hodně vrstev ale třeba pro některý věci je to nezbytný, ani tím nezahlazuju to spíš dělám prolnutím a průhledností ale při použití třeba v tomhle případě to pak nabere takovej společnej nádech. Každopádně třeba iluzivní je to použití stejných textur, používám zpravidla na každou práci jiné někde texturuju jen části a vůbec třeba ani to ne, Myslím, že co se týče pozadí, nějakýho barevnýho podkladu textur. neuškodí právě naopak dá tomu šmrnc, mraky si bez nich taky moc nedokážu představit nebo dokážu ale aby to byly ty ,,mood,, mraky, tak to chce trochu natexturovat byť třeba prolnutím jinými mraky, Jde o to, že dřív jsem si to moc nedovolil teď si s tím hraju a zkouším si to i právě taky o tom jsou ty venkovní a vnitřní experimenty, Pokud se to opravdu vydaří, tak se tím dá podtrhnout celá práce ale jde to i naopak. Dík za koment
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Absolute
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter